Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μεικτό βάρος 7,5- 18,0t.

Τρεις τύποι καμπίνας

Κινητήρες Euro 5 με ισχύ έως 300 ίππων

Renault Midlum

15.230 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2011)

Το Renault Midlum αποτελεί μια από τις πιο καλαίσθητες και αποδοτικές προτάσεις της κατηγορίας των ελαφρών φορτηγών καθώς έχει να επιδείξει στοιχεία όπως οι –μικρής κατανάλωσης- κινητήρες, η εξαιρετική σχέση μεικτού βάρους/ ωφέλιμου φορτίου, ο πληρέστατος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας και φυσικά τα προηγμένα στοιχεία άνεσης και ασφάλειας στον σχετικό εξοπλισμό. Ποικιλία εκδόσεων Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, το Midlum προσφέρεται σε 75 διαφορετικές εκδόσεις με διάταξη αξόνων 4x2 ή 4x4. Μεταξύ των βασικών του χαρακτηριστικών αξίζει να αναφέρουμε τα δώδεκα διαφορετικά μεταξόνια με μήκος από 3,07- 6,5μ. Αντίστοιχα, το συνολικό μήκος του οχήματος κυμαίνεται από τα 4,0- 10,0μ. γεγονός που επιτρέπει την υποστήριξη εξαιρετικά μεγάλων υπερκατασκευών, παρά το γεγονός ότι ο κύκλος στροφής του οχήματος παραμένει πολύ χαμηλά.

Τύποι καμπίνας
Οι επιλογές στις καμπίνες του Midlum περιλαμβάνουν τη Day, τη Long και τη διπλοκάμπινη. Σε συνδυασμό με τους πέντε διαφορετικούς τύπους πλαισίου, επιτρέπουν στον υποψήφιο ιδιοκτήτη του γαλλικού φορτηγού να επιλέξει την κατάλληλη έκδοση που ταιριάζει στην χρήση για την οποία προορίζει το όχημα. Η φινετσάτη σχεδίαση, ο κορυφαίος εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας και φυσικά τα αναπαυτικά κρεβάτια και τα προηγμένα συστήματα πολυμέσων είναι ορισμένα μόνο από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Midlum.

Κινητήρες
Οι επιλογές στους κινητήρες του Midlum αφορούν σε ένα 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο, τον DXi5 και ένα 6κύλινδρο, τον DXi7. O πρώτος προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 180 και 220 ίππων και ελάχιστη ροπή 660 Nm, ενώ οι κορυφαίες εκδόσεις είναι διαθέσιμες με τον DXi7 των 270 και 300 ίππων. Τα εν λόγω μηχανικά σύνολα διακρίνονται για την εξαιρετικά χαμηλή μέση κατανά- λωση καυσίμου, ενώ αξίζει να αναφερθούμε στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Optitronic2 που συμβάλλει στη σημαντική βελτίωση της απόδοσης του οχήματος, ενώ παράλληλα απορροφά ένα σεβαστό ποσοστό από το «φόρτο εργασίας» του οδηγού.