Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με μεικτό βάρος από 13t.

Κινητήρες EEV με ισχύ από 250-340 ίππους

Καμπίνες με έως και δύο κρεβάτια

MAN TGM

15.225 Επισκέψεις στο άρθρο (5/8/2011)

Το TGM είναι ένα από τα μεγαλύτερα σε μεταφορικές δυνατότητες, φορτηγά της κατηγορίας που παρουσιάζουμε καθώς το μεικτό βάρος του ξεκινά από τους 13,0t. αλλά υπερβαίνει κατά πολύ το όριο των 16t. που έχουμε θέσει. Το κορυφαίο επίπεδο της εφαρμοσμένης τεχνολογίας, οι πολλαπλές εκδόσεις αξόνων και η τεράστια γκάμα μεταξονίων αποτελούν ορισμένα μόνο από τα θετικότερα χαρακτηριστικά του.

Ποικιλία εκδόσεων
Όπως προαναφέραμε, το μεικτό βάρος του MAN TGM ξεκινά από τους 13,0t. και υπερβαίνει τους 20t. Σε σχέση με το μικρότερο TGL, έχει να επιδείξει πολλαπλά κοινά μηχανικά μέρη, ωστόσο σε ό,τι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, υπερτερεί χαρακτηριστικά. Προσφέρεται με 2 ή 3 άξονες και η τεράστια γκάμα μεταξονίων του περιλαμβάνει προτάσεις με μήκος έως και 6.875 χλστ., ενώ φυσικά είναι διαθέσιμο και με αερανάρτηση.

Τύποι καμπίνας
Όπως και το TGL, έτσι και το MAN TGM προσφέρεται με πολλαπλούς τύπους καμπίνας που περιλαμβάνουν εκδόσεις ημέρας, με ένα ή δύο κρεβάτια καθώς και δυνατότητα μεταφοράς έως και 7 επιβατών. Το μεγάλο ωφέλιμο ύψος (1.569 χλστ.) και πλάτος (2.055 χλστ.) καθιστούν τις καμπίνες του TGM ιδιαίτερα ευρύχωρες, ενώ αξίζει να σημειώσουμε πως, πέραν της ελκυστικής και κομψής σχεδίασης καθώς και των μεγάλων αποθηκευτικών χώρων (έως και 540 λτ.), ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης.

Κινητήρες
Σε ό,τι αφορά στις επιλογές του MAN TGM με μεικτό βάρος έως και 18t., η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει την επιλογή ενός 6κύλινδρου κινητήρα. Ο MAN D08 διακρίνεται για την εξαιρετική του απόδοση και το περιορισμένο κόστος χρήσης και συντήρησης. Η μέγιστη ισχύς του ορίζεται στους 250, 290 ή 340 ίππους και συνεργάζεται με χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων έξι σχέσεων ή με το MAN TipMatic® των 12 σχέσεων που συγκαταλέγεται στα πιο εξελιγμένα κιβώτια ταχυτήτων της αγοράς, διευκολύνοντας σημαντικά το έργο του οδηγού και μειώνοντας, τόσο την μέση κατανάλωση καυσίμου, όσο και τη φθορά των επιμέρους μηχανικών στοιχείων του οχήματος.