Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Ο 2,5λιτρος D-iD των 136 ίππων που κινεί το Mitsubishi L200 είναι σαφέστατα η πιο ισχυρή και ροπάτη επιλογή μεταξύ των δύο μονοκάμπινων Pick-Up, ενώ εμφανίζει και τη πιο χαμηλή μέση κατανάλωση καυσίμου.

Σκληροτράχηλοι «εργάτες» παντός εδάφους

14.484 Επισκέψεις στο άρθρο (26/3/2013)

Οι εκδόσεις των Pick-Up με μονή καμπίνα προορίζονται για χρήση σε ιδιαίτερα απαιτητικές εργασίες που αφορούν στη μεταφορά –πάσης φύσεως- φορτίων με βάρος άνω του 1,0t. Επιπρόσθετα, οι 4κίνητες εκδόσεις όπως τα μοντέλα που παρουσιάζουμε, προσφέρουν τη δυνατότητα κίνησης ακόμα και σε ιδιαίτερα δύσβατες εκτός δρόμου διαδρομές. Τόσο ο εκπρόσωπος της Mahindra, όσο και το Mitsubishi L200, έχουν καταφέρει να κερδίσουν την εμπιστοσύνη και του ελληνικού κοινού, ωστόσο, ποια είναι τα βασικότερα προτερήματα και ποιες οι πιο τρανταχτές αδυναμίες τους;

Πόσο κοστίζουν;
Mitsubishi L200 Single Cab 2,5 Inform A/C 4WD
Τιμή τιμοκαταλόγου (ευρώ): 21.590
Έκπτωση + Όφελος απόσυρσης (ευρώ): 2.435
Τελική τιμή (ευρώ): 19.155

Mahindra GOA Pick-Up 4x4 Single Cab 
Τιμή τιμοκαταλόγου (ευρώ): 17.790
Έκπτωση + Όφελος απόσυρσης (ευρώ): 1.591
Τελική τιμή (ευρώ): 16.299


Mitsubishi L200 Βασικός εξοπλισμός 
* Σύστημα 4κίνησης «Easy Select 4WD» ABS με EBD ανάρτηση βαρέως τύπου αερόσακος οδηγού- συνοδηγού ηλεκτρικά παράθυρα l A/C γαλβανισμένη κιβωτάμαξα διπλών τοιχωμάτων εξωτερική μπάρα με άγκιστρα πρόσδεσης κεντρικό κλείδωμα θυρών μπλοκέ διαφορικό

Mahindra GOA Pick-Up m-Hawk Βασικός εξοπλισμός  
* A/C υδραυλικό τιμόνι ρυθμιζόμενο καθΆ ύψος διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ABS immobilizer αερόσακος οδηγού-συνοδηγού ηλεκτρική μετάδοση 4x4 «Electrical Shift» Free Wheel Hups ηλεκτρικοί καθρέπτες ηλεκτρικά παράθυρα cruise-control ηχοσύστημα με χειριστήρια στο τιμόνι ράδιο-CD MP3 USB σωληνωτό σκαλοπάτι

Το Mahindra GOA Pick-Up m-Hawk παρουσιάστηκε προ 2ετίας και στην ελληνική αγορά και αυτόματα έθεσε νέα στάνταρ στην κατηγορία του, χάρη στην εξαιρετική σχέση τιμής- αξίας που επιδεικνύει δεδομένης της χαμηλής τιμής αγοράς του και χάρη στον ιδιαίτερα πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει ακόμα και στις βασικές εκδόσεις του. Παράλληλα, με μεικτό βάρος 3.150 κιλών, είναι σε θέση να μεταφέρει φορτία έως και 1.190 κιλών (στις Single Cab εκδόσεις του), ενώ και η καρότσα του στις αντίστοιχες εκδόσεις, είναι από τις μεγαλύτερες της κατηγορίας. 
Στον αντίποδα επιλέξαμε το Mitsubishi L200 Single Cab 4x4, ένα εκ των κορυφαίων σε πωλήσεις Pick-Up της ελληνικής αγοράς την τελευταία 5ετία που, εκτός από την πολύ καλή αναλογία μεικτού βάρους/ ωφέλιμου φορτίου, έχει να επιδείξει και μια εξαιρετική δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου, χάρη στο προηγμένο σύστημα 4κίνησης με το οποίο εφοδιάζεται. 
Στις σελίδες που ακολουθούν, θέσαμε αμφότερα τα μοντέλα στο… μικροσκόπιο προκειμένου να αναλύσουμε τους τομείς όπου υπερτερούν και υπολείπονται, τόσο μεταξύ τους, όσο και σε σχέση με τον ανταγωνισμό. 

Κινητήρες: Ισχυρότερο και πιο ροπάτο το L200
Αμφότερα τα μοντέλα εφοδιάζονται με υπερτροφοδοτούμενους πετρελαιοκινητήρες χωρητικότητας 2,2 λτ. για το GOA Pick-Up και 2,5λτ. για το L200. 
Η πρόταση της Mitsubishi εμφανίζει σαφέστατα μεγαλύτερα αποθέματα ισχύος και ροπής, αν και το μηχανικό σύνολο του εκπροσώπου της Mahindra εμφανίζει την μέγιστη ροπή του 400 σ.α.λ. πιο χαμηλά. 
Αντίστοιχη είναι και η εικόνα σε ό,τι αφορά στη μέση κατανάλωση καυσίμου αλλά και στις εκπομπές ρύπων που ανακοινώνουν οι δύο κατασκευαστές, ενώ το Mahindra GOA Pick-Up εφοδιάζεται με μεγαλύτερο –κατά 5 λτ.- ρεζερβουάρ καυσίμου. 
Τέλος, στην πράξη, τα επίπεδα του παραγόμενου θορύβου είναι αντίστοιχα για τους δύο κινητήρες και γίνονται αντιληπτά στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών στις υψηλές στροφές λειτουργίας. 
Παράλληλα, αμφότερα τα μοντέλα εφοδιάζονται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων, με σχετικά μακριά κλιμάκωση των σχέσεων.