Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Τόσο βάση των διαστάσεων του αμαξώματος, όσο και σε ότι αφορά στους βασικούς τομείς της σχεδίασης του, θα μπορούσε να… υποπτευθεί κάποιος πως το πρωτότυπο I.D. Buzz Cargo θα είναι η μελλοντική εικόνα του VW Transporter (από το 2022 και μετά…).

Η δυνατότητα αυτόνομης κίνησης είναι ένα από τα βασικότερα χαρακτηριστικά του ενώ…

… πλήρως ψηφιοποιημένη αναμένεται να είναι και η διαχείριση του χώρου φόρτωσης ως προς τις παραλαβές / παραδόσεις εμπορευμάτων.

Το πρωτότυπο «HyMotion» αποτελεί μια εξέλιξη του ηλεκτροκίνητου «e-Crafter» με την προσθήκη συστήματος fuel-cells.

Τα νέες ηλεκτροκίνητες «ABT e-Line» εκδόσεις για τα Caddy και T6 παρουσιάστηκαν και σε εκδόσεις Taxi.

To ηλεκτροκίνητο Transporter έχει αυτονομία έως και 400 χλμ.!

Το e-Caddy προσφέρει ωφέλιμο όγκο φόρτωσης έως και 4,2 κ.μ.

Εντυπωσιακές ήταν οι λύσεις ως προς τη διασκευή των οχημάτων της, που η Volkswagen φιλοξένησε στο περίπτερο της.

Ο κ. Α. Κολλάρος, Marketing Manager Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στην Kosmocar A.E.

Volkswagen: Πολλαπλές παγκόσμιες πρεμιέρες ηλεκτροκίνητων οχημάτων

9.606 Επισκέψεις στο άρθρο (9/10/2018)

Ούτε λίγο, ούτε πολύ, κατά τη διάρκεια της φετινής ΙΑΑ 2018, η Volkswagen παρουσίασε στο περίπτερο της συνολικά πέντε νέα –αμιγώς ηλεκτροκίνητα- ελαφρά επαγγελματικά καθώς και πλήθος ειδικών διασκευών σε όλα τα οχήματα της, επιδεικνύοντας τόσο το κορυφαίο επίπεδο της τεχνογνωσίας της όσο και τις δυνατότητες της στην πλήρη κάλυψη ακόμη και των πιο εξειδικευμένων χρήσεων.
 
I.D. Buzz Cargo Concept Van: Το μελλοντικό ηλεκτροκίνητο Transporter;
Το πρωτότυπο «I.D. Buzz Cargo» που η Volkswagen παρουσίασε στην 67η ΙΑΑ 2018 αποτελεί μια εξελιγμένη έκδοση του επίσης πρωτότυπου «I.D. Buzz» που είχε παρουσιάσει το 2017 στην Έκθεση του Ντιτρόιτ.
Βασισμένο στο σύστημα «MEB» που η Volkswagen εξελίσσει για την γκάμα των ηλεκτροκίνητων οχημάτων της, ανακοινώθηκε πως θα λανσαριστεί ως μοντέλο μαζικής παραγωγής το 2022.
Σε αντίθεση με το επίσης ηλεκτροκίνητο «e-Crafter» που η εταιρεία παρουσίασε μέσα στο καλοκαίρι, το εν λόγω πρωτότυπο είναι μικρότερο και ουσιαστικά, έχει τις διαστάσεις του Transporter. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως το e-Crafter έχει μήκος 5.986 χλστ. και μπορεί να μεταφέρει φορτία έως και 1,75t. ενώ, το «I.D. Buzz Cargo» έχει μήκος 5.048 χλστ., πλάτος 1.976 χλστ. και ύψος 1.963 χλστ. με το μήκος του μεταξονίου του να ορίζεται στα 3.300 χλστ. Παράλληλα, είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία βάρους έως και 800 κιλών.
Ένα από τα βασικά του γνωρίσματα είναι η δυνατότητα πλήρους αυτόνομης κίνησης μέσω του προγράμματος «I.D. Pilot» που εξελίσσει η VW ενώ αντίστοιχα, πλήρως ψηφιοποιημένη μπορεί να είναι και η λειτουργία του χώρου φόρτωσης, γεγονός που θα επιτρέπει στον «οδηγό» του να μπορεί να δέχεται, διαχειρίζεται και ολοκληρώνει παραγγελίες και παραδόσεις προϊόντων, κατά τη διάρκεια του δρομολογίου.
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής στοιχεία, το I.D. Buzz Cargo θα μπορεί να εφοδιαστεί με συστοιχίες μπαταριών, συνολικής χωρητικότητας από 48 – 111 kWh, που διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία από 330 – 550 χλμ. ενώ, ο ηλεκτροκινητήρας των 150 kW (204 ίπποι) του επιτρέπει να αναπτύξει ταχύτητες έως και 160 χλμ./ώρα.
 
Crafter «HyMotion»: Ένα e-Crafter με καύσιμο το υδρογόνο!
Μόλις ένα μήνα μετά την παγκόσμια παρουσίαση του e-Crafter, της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του νέου Van της, η VW παρουσίασε μια τροποποιημένη έκδοση του, με σύστημα fuel-cells και καύσιμο το υδρογόνο.
Ωστόσο, παρά το γεγονός ότι το VW e-Crafter έχει ξεκινήσει ήδη την εμπορική του πορεία σε διάφορες αγορές της ΕΕ, το Crafter HyMotion είναι προς το παρόν ένα πρωτότυπο όχημα.
Με μεικτό βάρος έως και 4,2t., το εν λόγω πρωτότυπο εφοδιάζεται με δεξαμενές υδρογόνου 7,5kg που διασφαλίζουν μέγιστη αυτονομία 350 χλμ. ενώ, θα προσφέρονται και λύσεις με αυξημένη χωρητικότητα καυσίμου και αυτονομία έως και 500 χλμ., σε αντίθεση με το e-Crafter που εμφανίζει αυτονομία έως και 173 χλμ.
Ουσιαστικά, το σύστημα των fuel-cells αναλαμβάνει να προσφέρει επιπλέον ηλεκτρικό φορτίο (30 kW) στις μπαταρίες για την τροφοδότηση του ηλεκτροκινητήρα των 100 kW (αντίστοιχος με αυτόν του e-Crafter) ενώ η μέση κατανάλωση του συστήματος σε υδρογόνο ανέρχεται στα 1,4 kg/100χλμ.
Παράλληλα, αξίζει να σημειώσουμε πως, η διάρκεια του ανεφοδιασμού του οχήματος με υδρογόνο διαρκεί μόλις 4 λεπτά!
 
Ηλεκτροκίνητες εκδόσεις για τα Caddy και Τ6
Εξαιρετικά σημαντικές ήταν και οι παρουσίες των Caddy και T6 στην διεθνή ΙΑΑ 2018 καθώς η Volkswagen σε συνεργασία με την εταιρεία ABT GmbH έδειξαν για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό τις σχετικές εκδόσεις «ABT e-Caddy» και «ABT e-Transporter».
Σε συνέχεια της πολιτικής της εταιρείας για την εξέλιξη ηλεκτροκίνητων εκδόσεων για όλα τα ελαφρά επαγγελματικά της μοντέλα, μετά το «e-Crafter» που ξεκινά την εμπορική του πορεία στις διάφορες αγορές της ΕΕ, σειρά έχουν πλέον τα ηλεκτροκίνητα Caddy και Transporter.
 
«ΑΒΤ e-Transporter»
Η εν λόγω έκδοση του T6 παρουσιάστηκε τόσο ως Van (Transporter) όσο και ως 9θέσιο Taxi.
Βασικό γνώρισμα του είναι η δυνατότητα επιλογής μεταξύ μπαταριών με χωρητικότητα 37,3 kW ή 74,6 kW που διασφαλίζουν αυτονομία –πλήρως ηλεκτροκίνητης λειτουργίας- της τάξης των 208 ή 400 χλμ.!
Σύμφωνα με τα όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής η εταιρεία, οι εν λόγω ηλεκτροκίνητες εκδόσεις του T6 έχουν μεικτό βάρος 3,2t. και μεταξόνιο μήκους 3,4μ. (μήκος αμαξώματος στα 5.406 χλστ.) και μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα έως και 120 χλμ./ώρα.
Στην έκδοση Van, ο χώρος φόρτωσης έχει ωφέλιμο όγκο 6,7κ.μ. και αναλόγως της χωρητικότητας της συστοιχίας των μπαταριών ιόντων λιθίου, το ωφέλιμο φορτίο κυμαίνεται από τα 750 – 1.050 κιλά.

«ABT e-Caddy»
Η εν λόγω έκδοση του Caddy (βασισμένη στο Maxi αμάξωμα του μοντέλου) που πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα της στην 67η ΙΑΑ 2018, υπολογίζεται πως θα λανσαριστεί σε διάφορες αγορές της ΕΕ μέχρι το καλοκαίρι του 2019.
Σε αυτήν την περίπτωση, ο ηλεκτροκινητήρας των 82 kW που μεταδίδει την κίνηση στους εμπρός τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου μιας σχέσης, τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου με χωρητικότητα 37,3 kWh που του διασφαλίζουν αυτονομία έως και 220 χλμ. καθώς και μέγιστη ταχύτητα έως και 120 χλμ./ώρα.
Στις επιβατικές του εκδόσεις (π.χ. ως Taxi) θα μπορεί να φιλοξενήσει έως πέντε επιβάτες και τις αποσκευές τους ενώ, στις εκδόσεις Van προσφέρει χώρο φόρτωσης έως και 4,2 κ.μ. με μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 635 κιλά.
 
Εντυπωσιακές λύσεις με διασκευές όλων των τύπων
Πέραν των σημαντικών νέων προτάσεων σε ότι αφορά στην γκάμα των μοντέλων της, η Volkswagen παρουσίασε στο περίπτερο της ένα –μικρό- δείγμα με 50 διαφορετικές διασκευές των Caddy, Transporter και Crafter, από την ανεξάντλητη σχεδόν γκάμα λύσεων που είναι σε θέση να προσφέρει, σε συνεργασία με κορυφαίες εταιρείες υπερκατασκευών, στους πελάτες της.
Σε ότι αφορά στις επιβατικές μεταφορές, χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του Caddy Maxi και του T6 Multivan που παρουσιάστηκαν με μια ειδική ράμπα εισόδου για αναπηρικά αμαξίδια (από την εταιρεία AMF-Bruns) που διακρίνεται για το ιδιαίτερα μικρό βάρος της αλλά και την ελάχιστη επιβάρυνση (ως προς το ύψος της) που επιφέρει στο όχημα.
Αντίστοιχη ήταν και η περίπτωση της λύσης που προσφέρει η Mobitec μόνο που σε αυτήν, η πρόσβαση των αμαξιδίων για ΑΜΕΑ γίνεται από το πίσω μέρος του οχήματος ενώ η εταιρεία ALTAS παρουσίασε μια ειδική –σχετική- λύση για το Crafter Minibus (με χαμηλό σασί) που μπορεί να μεταφέρει έως και 22 επιβάτες.
Όπως είναι φυσικό, πολλαπλές ήταν και οι προτάσεις σε ότι αφορά στις εκδόσεις οχημάτων C+C (καμπίνα – σασί) με διάφορους τύπους υπερκατασκευών που περιλαμβάνουν ανακλινόμενες καρότσες κ.ο.κ. αλλά και ειδικές λύσεις για οχήματα έκτακτης ανάγκης (πυροσβεστικά, ασθενοφόρα κ.ο.κ.) ή για την ταξινόμηση και μεταφορά προϊόντων, προσωπικού και τεχνικού εξοπλισμού.
 
Σύντομα και στην Ελλάδα ηλεκτροκίνητα επαγγελματικά
Στο πλαίσιο της 67ης ΙΑΑ 2018, συνομιλήσαμε με τον Marketing Manager για την Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα στην Kosmocar A.E., κ. Αναστάσιο Κολλάρο, αναφορικά με τις εξελίξεις στην ελληνική και πανευρωπαϊκή αγορά επαγγελματικών οχημάτων.

A.T.E: Στην 67η ΙΑΑ 2018, η Volkswagen παρουσίασε αρκετές ηλεκτροκίνητες εκδόσεις ελαφρών επαγγελματικών. Πόσο ρεαλιστικό είναι κατά τη γνώμη σας το λανσάρισμα τους και στην ελληνική αγορά μέσα στο επόμενο έτος;
Α.Κ.:
Ήταν αναμενόμενο ότι στην φετινή ΙΑΑ του Ανοβέρου όλοι οι κατασκευαστές θα παρουσίαζαν το μέλλον της αυτοκίνησης –σήμερα- και στα επαγγελματικά οχήματα, την «Ηλεκτροκίνηση». Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα, οδηγώντας τις εξελίξεις, παρουσίασε ηλεκτροκίνητες εκδόσεις για ολόκληρη την γκάμα, με εξαίρεση το Amarok, οι οποίες είναι ήδη (e-Crafter) ή θα είναι διαθέσιμες (e-Caddy, e-Transporter) μέσα στο επόμενο έτος.
Η διαθεσιμότητα των ηλεκτροκίνητων εκδόσεων θα είναι σύντομα γεγονός ωστόσο, αυτό που αποτελεί βασικό στόχο για όλους τους κατασκευαστές είναι η νέα αυτή τεχνολογία, να καταστεί –σύντομα- προσιτή για όλους τους δυνητικούς μας πελάτες, τους επαγγελματίες. Αυτός είναι εξάλλου ο στόχος της Volkswagen Επαγγελματικά οχήματα για το άμεσο μέλλον.

A.T.E: Πως κρίνεται την πορεία της Volkswagen στην ελληνική αγορά για το 2018 και ποιες οι προσδοκίες σας για το άμεσο προσεχές διάστημα;
Α.Κ.:
Η πορεία της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα για το 2018 θα κινηθεί στα ίδια επίπεδα με το 2017, επιτυγχάνοντας μερίδιο αγοράς κοντά στο 7%, σε μια αγορά που δείχνει ότι θα κινηθεί στις περίπου 6.700 ταξινομήσεις (ελαφρά επαγγελματικά ως 3,5t.).
Σήμερα με την προσθήκη του νέου Crafter, ίσως του καλύτερου οχήματος στην κατηγορία του, του ανανεωμένου Amarok με τον ισχυρότερο κινητήρα στην κατηγορία του, αλλά και με τις διάφορες στρατηγικές κινήσεις που αποσκοπούν στην διείσδυση σε διάφορες υποκατηγορίες της αγορές, όπου δεν συμμετείχαμε μέχρι σήμερα, φιλοδοξούμε να έχουμε τα επόμενα έτη σημαντικά υψηλότερες επιδόσεις.

A.T.E: Ποια είναι τα σημαντικά νέα που πρέπει να περιμένουμε στην γκάμα της Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα για την ελληνική αγορά, στο άμεσο προσεχές διάστημα;
Α.Κ.:
Σήμερα διαθέτουμε μια πλήρη γκάμα επαγγελματικών οχημάτων που καλύπτει ένα σημαντικά μεγάλο μέρος των αναγκών του σύγχρονου επαγγελματία. Μια γκάμα που σύντομα θα ανανεωθεί ολοκληρωτικά με σχεδιασμό που θα εντυπωσιάσει, έμφαση στην λειτουργικότητα και την οικονομία καθώς και τεχνολογίες που θα δώσουν στην εταιρεία όλα τα εφόδια για να βρίσκεται στην πρώτη θέση των πωλήσεων σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.
Αμιγώς ηλεκτροκίνητες και υβριδικές εκδόσεις, ανανεωμένοι κινητήρες πετρελαίου, βενζίνης αλλά και φυσικού αερίου θα είναι σύντομα διαθέσιμοι, δίνοντας τη δυνατότητα στην Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα να πρωταγωνιστήσει και στην Ελλάδα στο άμεσο μέλλον.