Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το πρόγραμμα ATLAS L4 φιλοδοξεί να εξελίξει αυτόνομα κινούμενα φορτηγά στους δρόμους της Γερμανίας μέχρι τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας.

Το πρόγραμμα ATLAS L4 φιλοδοξεί να εξελίξει αυτόνομα κινούμενα φορτηγά στους δρόμους της Γερμανίας μέχρι τα μέσα της τρέχουσας δεκαετίας.

Γερμανία: Αυτόνομα φορτηγά έως το 2025

15.699 Επισκέψεις στο άρθρο (11/5/2022)

Μέσω του προγράμματος ATLAS – L4, η Γερμανία φιλοδοξεί να «ρίξει» στους δρόμους τα πρώτα αυτόνομα κινούμενα φορτηγά μέσα στη 10ετία, αρχικά σε δρομολόγια μεταξύ κέντρων logistics, τόσο στο εθνικό όσο και επαρχιακό οδικό δίκτυο.

Τι είναι το πρόγραμμα «ATLAS – L4» και τι προβλέπει;

  • Με τη συμμετοχή κορυφαίων εταιρειών από πολλαπλούς κλάδους
  • Χρηματοδότηση από τη Γερμανική κυβέρνηση
  • Διερεύνηση της χρήσης αυτόνομων φορτηγών σε πραγματικές συνθήκες
  • Οι δοκιμές θα εντατικοποιηθούν από το 2025 και μετά
 
Σύμφωνα με μελέτες που αφορούν την αγορά της Γερμανίας, ο αυξημένος κυκλοφοριακός φόρτος στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους της χώρας έχει αντίκτυπο δις ευρώ(!) σε ετήσια βάση δεδομένης της μείωσης της συχνότητας των δρομολογίων των επαγγελματικών οχημάτων, την αύξηση της κατανάλωσης καυσίμου στα οχήματα και φυσικά τις χαμένες εργατοώρες. Την ίδια στιγμή, διεθνείς μελέτες έχουν επανειλημμένα αποδείξει πως ο ανθρώπινος παράγοντας (λάθη οδηγών) σχετίζονται για το 90% των τροχαίων ατυχημάτων.
 
Ας σε όλα τα παραπάνω προσθέσουμε το σημαντικό πρόβλημα της –αυξανόμενης- έλλειψης επαγγελματιών οδηγών, είναι σαφές πως απαιτούνται λύσεις και μάλιστα δραστικές.
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τι προβλέπει το πρόγραμμα «ATLAS – L4» στο οποίο συμμετέχει και η ΜΑΝ Truck & Bus

 
Το πρόγραμμα ATLAS – L4 (Automated Transport between Logistics centers on highways, Level 4), ουσιαστικά αφορά στην –για 1η φορά μέσα στην τρέχουσα δεκαετία- προσπάθεια πραγματοποίησης δρομολογίων με αυτόνομα κινούμενα φορτηγά οχήματα, μεταξύ διαμεταφορικών κέντρων (logistic centers) στην Γερμανία.
 
Εκτός της MAN Truck & Bus, στο εν λόγω πρόγραμμα συμμετέχουν εταιρείες όπως οι Knorr – Bremse, Leoni, Bosch καθώς και διάφορα ερευνητικά ινστιτούτα και πανεπιστήμια, χωρίς να παραβλέπουμε την παροχή πολύτιμης βοήθειας από την TUV Sud και την Autobahn GmbH για την υλοποίηση του προγράμματος.
 
Μέσω του συγκεκριμένου προγράμματος, θα ερευνηθούν τα προβλήματα, οι ιδιαιτερότητες και φυσικά τα οφέλη που προκύπτουν από την χρήση αυτόνομα κινούμενων φορτηγών οχημάτων τόσο στο εθνικό όσο και το επαρχιακό οδικό δίκτυο της Γερμανίας.
 
Η μείωση του κυκλοφοριακού φόρτου, των τροχαίων ατυχημάτων, της κατανάλωσης καυσίμου και φυσικά των εκπομπών ρύπων, είναι ορισμένα μόνο από τα οφέλη που θα ερευνηθούν.
 
Όλα τα παραπάνω θα υλοποιηθούν από την κοινοπραξία των εταιρειών (από τους κλάδους της αυτοκίνησης, της εφοδιαστικής αλυσίδας και της τεχνολογίας) μέσω της εξέλιξης ενός αυτόνομα κινούμενου φορτηγού που θα είναι σε θέση να μετακινηθεί από το ένα κέντρο logistics στο άλλο, υπό πραγματικές συνθήκες, καλύπτοντας ωστόσο απόλυτα τις προδιαγραφές ασφάλειας και χωρίς να επηρεάζει στο ελάχιστο τους υπόλοιπους χρήστες του δρόμου.
 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »