Scania: Νέο -3αξονικό- πλαίσιο για ηλεκτρικά λεωφορεία
Νέα διάκριση για το CROSSWAY Low Entry ELEC της Iveco Bus!
Η FLYNT & το ηλεκτρικό Van της φέρνουν… νέα κόλπα στην Ευρώπη!
Στα 3,6 εκατομμύρια (σε 36 χώρες) ανέρχονται συνολικά οι ελλείψεις οδηγών.
Μειώθηκαν κατά 5,8% οι νέοι οδηγοί, ενώ αυξήθηκαν κατά 1,6% οι μεγαλύτεροι ηλικιακά εργαζόμενοι μέσα στο 2024.
Περίπου 3,4 εκατομμύρια επαγγελματίες του κλάδου αναμένεται να συνταξιοδοτηθούν μέχρι το 2029.
Δε φταίνε οι μισθοί ή οι εργασιακές συνθήκες για το ζήτημα της λειψανδρίας.
Με την τελευταία παγκόσμια έκθεση - 150 σελίδων, παρακαλώ – της Διεθνούς Ένωσης Οδικών Μεταφορών (IRU), γύρω από το μείζον ζήτημα της έλλειψης οδηγών φορτηγών στις εμπορευματικές μεταφορές, να βλέπει το φως της δημοσιότητας εσχάτως, τα πορίσματα αναμφισβήτητα καλλιεργούν το έδαφος για μπόλικο προβληματισμό.
Ο λόγος; Παρόλο που οι κενές θέσεις του 2024 ήταν ανάλογες με αυτές του 2023, εξαιτίας της χαλάρωσης στη ζήτηση μεταφορών, την ίδια ώρα τα στοιχεία καταδεικνύουν ένα διευρυνόμενο ηλικιακό χάσμα μεταξύ των ποσοστών απασχόλησης για νέους και για μεγαλύτερους ηλικιακά οδηγούς, λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους όπως η ηλικία, το φύλο, η χώρα, το μέγεθος της εταιρείας, το μήκος της διαδρομής, οι διεθνείς & εγχώριες δραστηριότητες κ.α.
Πιο αναλυτικά, η παγκόσμια έκθεση της IRU για την έλλειψη οδηγών φορτηγών μέσα στο 2024 κατέληξε στη διαπίστωση ότι 3,6 εκατομμύρια θέσεις παραμένουν κενές σε 36 χώρες που μελετήθηκαν, πράγμα που σημαίνει πως μολονότι το επίπεδο σε σχέση με το 2023 δεν έχει αλλάξει (όπως προαναφέρθηκε), εντούτοις το όλο ζήτημα δε… φτουράει σε ένα πιο μακροπρόθεσμο πλάνο.
Κι αυτό, διότι από τις 5.100 επιχειρήσεις φορτηγών που συμμετείχαν στην έρευνα το 2024, υπολογίστηκε πως μέχρι και το 70% σε ορισμένες χώρες αντιμετωπίζει σοβαρές ή πολύ σοβαρές δυσκολίες στην πρόσληψη οδηγών.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - pro.autotriti.gr