ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Συγκριτικό πλεονέκτημα των νέων DAF είναι η άνεση της καμπίνας τους.

Το νέας γενιάς XF έχει χαμηλότερη καμπίνα κατά 75 χλστ. σε σύγκριση με τα XF Super Space Cab και Space Cab, ενώ το εσωτερικό ύψος της νέας καμπίνας ποικίλει από τα 1.900 έως τα 2.075 χλστ.

Στα XG (φωτό) και XG+, εκτός από τα 160 χλστ. επιπλέον μήκους μπροστά, η καμπίνα έχει μακρύνει και κατά 330 χλστ. προς τα πίσω, δημιουργώντας έναν χώρο εργασίας και ανάπαυσης του οδηγού που δεν έχει αντίπαλο.

Το εσωτερικό ύψος του DAF XG έχει εύρος από 1.980 έως 2.105 χλστ., ενώ στο XG+ (φωτό) φτάνει μέχρι και τα 2.220 χλστ.

Γράφημα με τις διαστάσεις των καμπινών των νέων φορτηγών της DAF.

Οι πιο άνετες καμπίνες της αγοράς

25.657 Επισκέψεις στο άρθρο (11/8/2021)

Πλάι στο νέο DAF XF, ντεμπούτο κάνουν οι ναυαρχίδες της μάρκας, τα XG και XG+, δύο φορτηγά που εκτός από τα 160 επιπλέον χλστ. μπροστά, διαθέτουν μακρύτερη καμπίνα πίσω κατά 330 χλστ., δημιουργώντας έναν χώρο εργασίας και ανάπαυσης του οδηγού που δεν έχει αντίπαλο. Στην Ευρώπη τουλάχιστον…


Το νέας γενιάς XF έχει χαμηλότερη καμπίνα κατά 75 χλστ. σε σύγκριση με τα XF Super Space Cab και Space Cab, ενώ το εσωτερικό ύψος της νέας καμπίνας ποικίλει από τα 1.900 έως τα 2.075 χλστ.

Το νέας γενιάς XF έχει χαμηλότερη καμπίνα κατά 75 χλστ. σε σύγκριση με τα XF Super Space Cab και Space Cab, ενώ το εσωτερικό ύψος της νέας καμπίνας ποικίλει από τα 1.900 έως τα 2.075 χλστ.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Συνολικά, η καμπίνα των XG και XG+ είναι ψηλότερη κατά 125 χλστ. από αυτή του νέου XF, ενώ η είσοδος σε αυτή πραγματοποιείται μέσω τριών σκαλοπατιών. Το εσωτερικό ύψος του DAF XG έχει εύρος από 1.980 έως 2.105 χλστ. Αυτό όμως που πραγματικά δεν παίζεται, είναι το νέο XG+ του οποίου το εσωτερικό ύψος στην καμπίνα φτάνει μέχρι και τα 2.220 χλστ. Ενδεικτικά αναφέρεται, πως με όγκο καμπίνας 12,5 κ.μ.,το DAF XG+ προσφέρει 14% περισσότερο χώρο από το τωρινό κορυφαίο, DAF XF Super Space Cab.

Στα XG (φωτό) και XG+, εκτός από τα 160 χλστ. επιπλέον μήκους μπροστά, η καμπίνα έχει μακρύνει και κατά 330 χλστ. προς τα πίσω, δημιουργώντας έναν χώρο εργασίας και ανάπαυσης του οδηγού που δεν έχει αντίπαλο.

Στα XG (φωτό) και XG+, εκτός από τα 160 χλστ. επιπλέον μήκους μπροστά, η καμπίνα έχει μακρύνει και κατά 330 χλστ. προς τα πίσω, δημιουργώντας έναν χώρο εργασίας και ανάπαυσης του οδηγού που δεν έχει αντίπαλο.

 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »