Υψηλή άνεση και ασφάλεια
25.659 Επισκέψεις στο άρθρο (11/8/2021)
Τα αναβαθμισμένα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας των νέων φορτηγών της DAF ξεκινούν από το ίδιο το παρμπρίζ, το οποίο με εμβαδόν 2,3 τ.μ. διευκολύνει την ορατότητα. Επιπλέον, από την πλευρά του συνοδηγού προσφέρεται προαιρετικά το παράθυρο Kerb View Window, το οποίο σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αναδίπλωσης του καθίσματος, αναβαθμίζει την ορατότητα του οδηγού ώστε αυτός να εντοπίζει καλύτερα πεζούς και ποδηλάτες.
Από την πλευρά του συνοδηγού προσφέρεται προαιρετικά το παράθυρο Kerb View Window, το οποίο σε συνδυασμό με τη δυνατότητα αναδίπλωσης του καθίσματος, αναβαθμίζει την ορατότητα του οδηγού.
Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »
Από εκεί και πέρα, το επίσης έξτρα DAF Digital Vision System αντικαθιστά τους παραδοσιακούς καθρέπτες με κάμερες, οι οποίες μάλιστα μπορούν και να αναδιπλωθούν ηλεκτρικά. Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και το λεγόμενο DAF Corner View, του οποίου η οθόνη βρίσκεται τοποθετημένη στην εμπρόσθια κολόνα, από την πλευρά του συνοδηγού. Στη βελτίωση της ορατότητας του οδηγού βοηθάνε περαιτέρω τα full LED φώτα των νέων DAF, τα οποία φέρουν όλες τις σύγχρονες δυνατότητες και τεχνολογίες που συναντάμε συνήθως στα ακριβά ΙΧ αυτοκίνητα.
Το επίσης έξτρα DAF Digital Vision System αντικαθιστά τους παραδοσιακούς καθρέπτες με κάμερες, οι οποίες μάλιστα μπορούν και να αναδιπλωθούν ηλεκτρικά.
Ιδιαίτερη μέριμνα έχει υπάρξει εύλογα και στην παθητική ασφάλεια, με τις καμπίνες να έχουν σχεδιαστεί με ζώνες απορρόφησης ενέργειας και ειδική προστασία στο πίσω μέρος, από το ίδιο το φορτίο του οχήματος. Η εταιρεία έχει πατεντάρει το σύστημα ProCaDis (Programmed Cab Displacement System), το οποίο επιτρέπει την κατά 400 χιλιοστά μετατόπιση της καμπίνας στο πλαίσιο κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος, προκειμένου να απορροφηθεί η ενέργεια και να αποτραπεί η αποκόλλησή της.
O παραδοσιακός πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί μια ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό ανήκει και η 10ιντση οθόνη αφής τους DAF Navigation & Infotainment System.
Κατά τα λοιπά, συναντάμε μια σειρά από επικουρικά συστήματα ασφαλείας (ADAS), όπως τα Brake Assist, Lane Departure Warning System και Emergency Brake Lights. Το παρών δίνει και η τελευταία έκδοση του Advanced Emergency Braking System (AEBS-3) που ακινητοποιεί πλήρως το όχημα και λειτουργεί μέχρι και τα 80 χλμ./ώρα. Ιδιαίτερα χρήσιμο στην πόλη είναι και το σύστημα City Turn Assist. Μεγάλη βοήθεια για τον οδηγό είναι επίσης τα εξής συστήματα πέδησης: DAF Electronic Park Brake, Low Speed Trailer Brake και Park Brake Assist.
Νέο είναι και το πολύ-λειτουργικό τιμόνι, που επιτρέπει τα χέρια του οδηγού να παραμένουν όσο γίνεται περισσότερο σε αυτό.
Την άνεση (αλλά και την ασφάλεια) αναβαθμίζει η βελτιωμένη -σύμφωνα με τη DAF- θέση οδήγησης, με τα καθίσματα στα XG και XG+ να έχουν προαιρετικά να περιστραφούν και να τοποθετηθούν σε μία θέση ξεκούρασης. O παραδοσιακός πίνακας οργάνων έχει αντικατασταθεί μια ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών, ενώ στον έξτρα εξοπλισμό ανήκει και η 10ιντση οθόνη αφής τους DAF Navigation & Infotainment System. Νέο είναι και το πολύ-λειτουργικό τιμόνι, που επιτρέπει τα χέρια του οδηγού να παραμένουν όσο γίνεται περισσότερο σε αυτό.
Την άνεση (αλλά και την ασφάλεια) αναβαθμίζει η βελτιωμένη -σύμφωνα με τη DAF- θέση οδήγησης, με τα καθίσματα στα XG και XG+ να έχουν προαιρετικά να περιστραφούν και να τοποθετηθούν σε μία θέση ξεκούρασης.
Ειδική μνεία πρέπει να γίνει στον χώρο ανάπαυσης του οδηγού, με την κουκέτα να έχει μήκος 2.220 χλστ. και πλάτος 800 χλστ., ενώ προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί το (μηχανικής ή ηλεκτρικής ρύθμισης) DAF Relax Bed. Εντυπωσιακό είναι και το νέο Rear Wall Control Panel, μέσω του οποίου μπορεί να γίνει ο χειρισμός μιας σειράς λειτουργιών δίχως ο οδηγός να σηκωθεί από το κρεβάτι, κάτω από το οποίο υπάρχει άπλετος χώρος τακτοποίησης αντικειμένων, ενώ εκεί μπορούν να τοποθετηθούν ένα ή δύο μικρά ψυγεία.
Η κουκέτα έχει μήκος 2.220 χλστ. και πλάτος 800 χλστ., ενώ προαιρετικά μπορεί να τοποθετηθεί το (μηχανικής ή ηλεκτρικής ρύθμισης) DAF Relax Bed.