Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
elastika
Leasing

NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!

18.650 Επισκέψεις στο άρθρο
NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!

NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!

NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!

NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!

NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!

NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!

  • NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!
  • NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!
  • NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!
  • NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!
  • NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!
  • NEO Ranger MS-RT: Ένα Pick-Up αλλιώτικό από τα άλλα!

- Δυναμική σχεδίαση και «στήσιμο» ιδανικό για την άσφαλτο
- Με V6 πετρελαιοκινητήρα 240 αλόγων και 10άρι αυτόματο κιβώτιο
- Όλα καλά αλλά… ακριβότερο από το Raptor!
- Σύντομα στην Ελλάδα & η υβριδική του έκδοση!

Δυναμική σχεδίαση και «στήσιμο» ιδανικό για την άσφαλτο

Σε αντίθεση με τις εκδόσεις Wildtrak, XLT που θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν ως… μεικτού χαρακτήρα και το θηριώδες Raptor που διακρίνεται για τις ανυπέρβλητες εκτός δρόμου ικανότητες του, η νέα έκδοση MS-RT του Ford Ranger προορίζεται για χρήση εντός δρόμου, συνδυάζοντας την δυναμική σχεδίαση αμαξώματος με τον απόλυτο έλεγχο εντός δρόμου, προσφέροντας οδηγική συμπεριφορά που μπορεί να συγκριθεί με τα τις πιο σπορτίφ εκδόσεις αμιγώς επιβατικών οχημάτων.
 
Προϊόν της συνεργασίας της Ford Pro με το αγωνιστικό παρακλάδι της, την MS-RT (M-Sport Road Technology), η νέα αυτή έκδοση του Ranger διακρίνεται για το μυώδες αμάξωμα, τη χαμηλωμένη ανάρτηση, το αυξημένο μετατρόχιο και τα πολλαπλά αεροδυναμικά βοηθήματα.
 
Στοιχεία όπως η ειδική αεροτομή στον εμπρός προφυλακτήρα, ο ενσωματωμένος διαχύτης αέρα στον πίσω, η αεροτομή σε σχήμα «ουράς πάπιας» (duck-tail) στο τελείωμα της πόρτας του χώρου φόρτωσης και στο πίσω μέρος της καμπίνας, συνδυάζονται με τους διευρυμένους θόλους των τροχών και το αυξημένο μετατρόχιο (+40mm), αυξάνοντας το συνολικό πλάτος του οχήματος κατά 82mm έναντι των υπολοίπων εκδόσεων του Ranger.
 
Επιπρόσθετα, οι ζάντες ελαφρού κράμματος των 21 ιντσών(!), φιλοξενούν ελαστικά χαμηλού προφίλ (275/45  R21) ενώ, η χαμηλωμένη (κατά 40mm) ανάρτηση φέρει νέα ρύθμιση πίσω και πιο σφικτά αμορτισέρ εμπρός.
 
Όλα τα παραπάνω, επιφέρουν σημαντικά βελτιωμένο κράτημα και ευστάθεια καθώς και μεγαλύτερη ακρίβεια στους χειρισμούς από μέρους του οδηγού, τόσο σε υψηλές ταχύτητες κίνησης όσο και –κυρίως- στην πρόσφυση και την σταθερότητα στις στροφές.
 
Στο εσωτερικό συναντάμε νέα καθίσματα με σπορ σχεδίαση και επενδύσεις από συνθετικό δέρμα με χαρακτηριστικές μπλε ραφές ενώ, το λογότυπο «MS-RT» απαντάται παντού, όπως π.χ. στο θερμαινόμενο τιμόνι με την μπλε σήμανση της θέσης ευθείας.

Συνέχεια του άρθρου >>>