Τα νέα επαγγελματικά του 2022!
7.282 Επισκέψεις στο άρθρο (22/3/2022)
Μια σειρά από νέα, αξιόλογα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα αναμένονται τους προσεχείς μήνες στη χώρα μας, φιλοδοξώντας να ανακατέψουν εκ νέου την «τράπουλα» της αγοράς. Δείτε τα νέα Vanettes & Van που θα είναι σύντομα διαθέσιμα σε πλήθος εκδόσεων, που περιλαμβάνουν και αμιγώς ηλεκτροκίνητες εκδοχές.
Πολλοί νέοι «συνεργάτες» βρίσκονται προ των πυλών!
- Πολλά νέα μοντέλα ως το καλοκαίρι
- Στις κατηγορίες των Vanettes & Μεσαίων Vans
- Σε συμβατικές αλλά και ηλεκτρικές εκδόσεις
- Μηδενικοί ρύποι και αυτονομία 300+km!
Πέραν της νέας γενιάς του Fiat Scudo που μόλις ξεκίνησε την εμπορική της πορεία και στην ελληνική αγορά, μέσα στο 2022 πολλά και σημαντικά νέα ελαφρά επαγγελματικά αναμένεται να λανσαριστούν επίσημα και στη χώρα μας.
Όπως είναι φυσικό, ο τομέας της ηλεκτροκίνησης είναι μια από τις παραμέτρους που οι διεθνείς αυτοκινητοβιομηχανίες ρίχνουν μεγάλη βαρύτητα, δεδομένου ότι μέσα στο τρέχον έτος, το σύνολο σχεδόν των επιλογών που όλες οι εταιρείες προσφέρουν -τουλάχιστον- στις κατηγορίες των Μικρών, Μεσαίων και Μεγάλων Vans, θα είναι διαθέσιμες και σε αμιγώς ηλεκτρικές εκδόσεις ενώ, το επόμενο βήμα είναι η παρουσίαση αντίστοιχων εκδόσεων με καύσιμο το υδρογόνο (fuel-cells).Εντός του έτους θα πληθύνουν οι διαθέσιμες επιλογές στα ηλεκτρικά LCV, με το πρόγραμμα επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά» να δίνει κίνητρα για την απόκτησή τους.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Νέα ηλεκτρικά μοντέλα
Σε κάθε περίπτωση, με δεδομένη και την έναρξη του νέου κύκλου του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά» μέσα στο άμεσο προσεχές διάστημα, είναι σαφές πως η ολοένα και μεγαλύτερη γκάμα ηλεκτρικών ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, θα επιτρέψει στους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να εξηλεκτρίσουν τους στόλους τους, να το πράξουν με τις βέλτιστες επιλογές και το μεγαλύτερο όφελος.
Αφήνοντας στην άκρη τυχόν επιβατικές εκδόσεις, συγκεντρώσαμε και σας παρουσιάζουμε όλα τα νέα ελαφρά επαγγελματικά (και τις εκδόσεις αυτών) που είναι επιβεβαιωμένο πως θα λανσαριστούν στην Ελλάδα μέσα στο 2022, ενώ δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως από τις αρχές του 2023, περιμένουμε και πολλά ακόμη μοντέλα, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται και τα νέα Ford Ranger & VW Amarok.
Ας δούμε, όμως, στις παρακάτω ενότητες τι καλό περιμένουμε φέτος...
Maxus eDeliver 3: Από τον Απρίλιο με νέα μπαταρία 50,23kWh
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το Maxus eDeliver 3 θα διατίθεται με νέα μπαταρία 50,23kWh από τον Απρίλιο και στην Ελλάδα.
To αμιγώς ηλεκτρικό Μεσαίο Van της Maxus με μια νέα μπαταρία χωρητικότητας 50,23kWh που του διασφαλίζει αυτονομία έως και 238km σε μεικτό κύκλο κίνησης ή έως 371(!)km σε αστικό κύκλο κίνησης, αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά μέσα στον Απρίλιο.
Η εν λόγω μπαταρία διασφαλίζει αυτονομία έως και 371km ενώ για τη φόρτιση από το 5% στο 80% απαιτούνται μόλις 45 λεπτά της ώρας.
Διαθέσιμο σε εκδόσεις με κοντό ή μακρύ αμάξωμα, το Maxus eDeliver 3 είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με όγκο από 4,8 – 6,3m3, μήκος από 2,18 – 2,77m και βάρος έως 1.020kg.
Την κίνηση του αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας μέγιστης απόδοσης 90kW (122hp), με ροπή 255Nm ενώ, για την φόρτιση των μπαταριών από το 5% στο 80%, επαρκούν μόλις 45 λεπτά της ώρας.
Σε αντιστοιχία και με τις εκδόσεις που ήδη διατίθενται στην ελληνική αγορά, αξίζει να σημειώσουμε πως ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας του μοντέλου θα εμπλουτιστεί περαιτέρω με την προσθήκη του συστήματος αυτόματου κλιματισμού στον βασικό εξοπλισμό, χωρίς να παραβλέπουμε στοιχεία όπως τα θερμαινόμενα καθίσματα κ.ά. που διατίθενται ως standard σε όλες τις εκδόσεις.Mercedes-Benz eCitan: Αυτονομία 285km από το καλοκαίρι
4 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μέχρι το καλοκαίρι θα λανσαριστεί στην Ελλάδα το νέο eCitan Van.
Μέχρι τον Ιούνιο, η Mercedes-Benz Vans θα ολοκληρώσει τον εξηλεκτρισμό της γκάμας των ελαφρών επαγγελματικών της οχημάτων, με το νέο eCitan να προστίθεται στα eVito και eSprinter.
Με ηλεκτροκίνητα 102hp και μπαταρίες 44kWh, το eCitan θα έχει μέγιστη αυτονομία 285km.
Διαθέσιμο σε αντίστοιχες εκδόσεις με του συμβατικού μοντέλου, το eCitan θα εφοδιάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 75kW (102hp) και μέγιστης ροπής 245Nm. Αντίστοιχα, οι τοποθετημένες κάτω από το δάπεδο του χώρου φόρτωσης, μπαταρίες συνολικής χωρητικότητας 44kWh, διασφαλίζουν αυτονομία έως και 285km με βάση το πρότυπο WLTP.
Σε σταθμούς ταχείας φόρτισης, ο χρόνος που απαιτείται για την πλήρωση τους από το 10% - 80% περιορίζεται στα 40 λεπτά μόλις.
Φυσικά, ο οδηγός θα έχει στη διάθεση του τα προγράμματα οδήγησης Comfort και ECO καθώς και τρία επίπεδα ισχύος στο σύστημα ανάκτησης ενέργειας (D- / D / D+).
Τέλος, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως δύο ακόμη επιβατικά μοντέλα βασισμένα στο νέο Citan, το eCitan Tourer και το νέο T-Class, αναμένεται να λανσαριστούν στην ελληνική αγορά μέσα στο 2ο εξάμηνο του 2022.
Mercedes-Benz eVito: Με αυτονομία 300+ km σύντομα
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Tο eVito panel van αποκτά μια μεγαλύτερη μπαταρία με χρησιμοποιούμενη χωρητικότητα 60 kWh, η οποία διαμορφώνει την αυτονομία του στα 242-314 χλμ.
Μέσα στο 1ο 3μήνο του έτους αναμένεται να λανσαριστεί στην ελληνική αγορά η νέα έκδοση του Mercedes-Benz eVito με μπαταρία χρησιμοποιούμενης χωρητικότητας 60kWh (66kWh εγκατεστημένη). Το σημαντικό σε αυτό είναι φυσικά η αυξημένη αυτονομία που θα προσφέρει το Μεσαίο e-Van της εταιρείας (έως και 314km), δεδομένου ότι στην παρούσα φάση η έκδοση μπαταρίας των 35kWh προσφέρει μέγιστη αυτονομία 184km με βάση το πρότυπο WLTP.
Το μεικτού βάρους 3,2 τόνων αναβαθμισμένο ηλεκτρικό van, προσφέρεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος μήκους 5.140 ή 5.370 χλστ., οι οποίες διαθέτουν έναν χώρο φόρτωσης όγκου 6,0 ή 6,6 κ.μ., αντίστοιχα.
Παράλληλα, το eVito αποκτά και ενσωματωμένο φορτιστή 11kW (από τα 7,4kW), γεγονός που του επιτρέπει να συνδεθεί κανονικά σε βύσμα CCS (εναλλασσόμενο ρεύμα) αλλά και σε ταχυφορτιστές συνεχούς ρεύματος.
Εκεί με στάνταρ ισχύ τα 50 kW (ή προαιρετικά τα 80 kW), οι μπαταρίες του eVito μπορούν να πάνε από το 10 στο 80% μέσα σε περίπου 50 ή 35 λεπτά, αντίστοιχα. Η πλήρης φόρτιση σε ένα AC wall box των 11 kW απαιτεί λιγότερο από 6,5 ώρες, ενώ ενδεικτικά, αξίζει να αναφερθεί πως έως τώρα μια πλήρης φόρτιση των μικρότερων μπαταριών των 35 kWh διαρκούσε 6 ώρες.
Σημειώνεται, πως παραμένει κανονικά ο ηλεκτρικός κινητήρας μέγιστης απόδοσης 85 kW (116 hp) ισχύος και 360 Nm ροπής, ο οποίος κινεί τους εμπρόσθιους τροχούς του οχήματος. Η σταθερή ισχύς του ηλεκτροκινητήρα είναι στα 70 kW (95 hp) και η τελική ταχύτητα του οχήματος περιορίζεται στα 80 χλμ./ώρα, ενώ προσφέρεται και η επιλογή για μέγιστη ταχύτητα 100 ή 120 χλμ./ώρα. Η ηλεκτρική κατανάλωση στον μεικτό κύκλο σύμφωνα με το WLTP, είναι της τάξης των 27,2-21,3 kWh/100 χλμ.
Υπενθυμίζεται πως προσφέρονται διάφορα επίπεδα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας και μετατροπής της σε ηλεκτρική, προκειμένου να φορτίζονται μερικώς οι μπαταρίες όσο το όχημα βρίσκεται εν κινήσει. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την ένταση της σχετικής λειτουργίας μέσω paddles που βρίσκονται πίσω από το τιμόνι, ενώ έχει στη διάθεσή του και τρία οδηγικά set-up, ανάλογα με το αν θέλει να εστιάσει στην αυτονομία ή στη μεταφορά πλήρους φορτίου.
Το μεικτού βάρους 3,2 τόνων αναβαθμισμένο ηλεκτρικό van, προσφέρεται σε δύο εκδόσεις αμαξώματος μήκους 5.140 ή 5.370 χλστ., οι οποίες διαθέτουν έναν χώρο φόρτωσης όγκου 6,0 ή 6,6 κ.μ., αντίστοιχα. Το ωφέλιμο φορτίο της Long έκδοσης φτάνει στα 888 κιλά και της Extra-long στα 853 κιλά.
Nissan Townstar: Από το φθινόπωρο το νέο Vanette
3 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Οι πωλήσεις του Nissan Townstar στην Ελλάδα θα ξεκινήσουν μέσα στο φθινόπωρο για την έκδοση βενζίνης των 130hp.
To νέο αυτό Vanette που η Nissan θα λανσάρει και στην Ελλάδα μέσα στο φθινόπωρο, βασίζεται στα νέα Renault Kangoo και Mercedes-Benz Citan, που ήδη απέσπασαν τον τίτλο του «International Van of the Year» για το 2022 και θα αντικαταστήσει τα NV250 & e-NV200 (με την ηλεκτρική του έκδοση) στην γκάμα της εταιρείας.
Εξαιρετικό σε σχεδίαση, εργονομία και πληρότητα εξοπλισμού το εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών.
Σε πρώτη φάση, το Nissan Townstar θα εφοδιάζεται με έναν βενζινοκινητήρα 1,3λτ. με απόδοση 130 ίππων (240Nm ροπής) και μέση κατανάλωση από 6,4λτ./100χλμ. Παράλληλα, θα προστεθεί στη γκάμα του και μια ηλεκτρική έκδοση του μοντέλου με μια μονάδα ισχύος 90kW (122hp) και 245Nm ροπής που θα συνδυάζεται με μπαταρία 44kWh, προσφέροντας αυτονομία έως και 285χλμ. Σε ότι αφορά στις μεταφορικές του δυνατότητες, το νέο Vanette της Nissan θα μπορεί να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως 3,9κ.μ. και βάρος έως 800 κιλών.Renault Kangoo: Έρχεται ως το καλοκαίρι
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Μέσα στο καλοκαίρι, η νέα γενιά του Renault Kangoo θα ξεκινήσει την εμπορική της πορεία και στην ελληνική αγορά.
Η νέα γενιά του Renault Kangoo έχει ήδη κερδίσει πολλαπλές διακρίσεις δεδομένης της σημαντικής αναβάθμισης της. Πέραν του βραβείου «International Van of the Year 2022», το νέο Kangoo (έστω στην επιβατική του έκδοση) απέσπασε βαθμολόγια τεσσάρων αστέρων στις δοκιμές πρόσκρουσης του EuroNCAP.
Κομψός σχεδιαστικά, με εξαιρετική εργονομία και πλήθος αποθηκευτικών χώρων είναι ο εσωτερικός διάκοσμος του γαλλικού Vanette.
Πέραν όμως της αναβαθμισμένης αισθητικής, το νέο Kangoo φέρει και πολλαπλές βελτιωτικές επεμβάσεις… ουσίας, όπως οι αποθηκευτικές λύσεις συνολικής χωρητικότητας 60λτ. εντός της καμπίνας, το πολυχρηστικό κάθισμα του συνοδηγού, το προηγμένο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών, οι τρεις θύρες USB, το κουμπί εκκίνησης για τον κινητήρα κ.ο.κ.
Διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, θα προσφέρει ωφέλιμο χώρο φόρτωσης με όγκο από 3,3 – 4,9κ.μ. ενώ, η απουσία πλευρικής κολώνας στην πλευρά του συνοδηγού σε συγκεκριμένες εκδόσεις, θα διασφαλίζει ωφέλιμο άνοιγμα με πλάτος έως και 1,45μ.(!) σε αυτήν την πλευρά, που είναι μακράν η καλύτερη επίδοση της κατηγορίας.
Στους κινητήρες, ο TCe (βενζίνη) των 1,3λτ. θα έχει απόδοση 100 ή 130 ίππων και θα συνδυάζεται με χειροκίνητο ή αυτόματο (διπλού συμπλέκτη) κιβώτιο ενώ, στους πετρελαιοκινητήρες (θα είναι διαθέσιμη και ηλεκτρική έκδοση) ο 1.500άρης Blue dCi θα έχει απόδοση 75, 95 ή 115 ίππων με ροπή από 230 – 270Nm.Renault Trafic: Πλήρως ανανεωμένο μέσα στο 1ο 6μηνο
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »
Το ανανεωμένο Renault Trafic θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά μέσα στο καλοκαίρι του 2022.
Το πλήρως ανανεωμένο Μεσαίο Van της Renault θα είναι μέχρι το καλοκαίρι διαθέσιμο και στην Ελλάδα δεδομένου ότι έχει ήδη ξεκινήσει την εμπορική του πορεία σε διάφορες αγορές της ΕΕ.
Με εξαιρετική εργονομία και πλήθος αποθηκευτικών χώρων, το εσωτερικό της καμπίνας διακρίνεται για την πολύ-λειτουργικότητα του.
Με σαφείς αναβαθμίσεις τόσο στην σχεδίαση αμαξώματος και εσωτερικού όσο και σε επίπεδο εξοπλισμού άνεσης, ασφάλειας και συνδεσιμότητας, το νέο Renault Trafic θα είναι διαθέσιμο σε 275 διαφορετικές εκδόσεις. Ως Van θα προσφέρεται με δύο μήκη αμαξώματος και ύψη οροφής, διασφαλίζοντας στο εσωτερικό του ωφέλιμο χώρο φόρτωσης με όγκο από 5,8 – 9,3m3 ενώ, οι εκδόσεις C+C έχουν εξελιχθεί για την κάλυψη πάσης φύσεως υπερκατασκευών και ειδικών διασκευών.
Σε ότι αφορά στους κινητήρες, τέσσερις εκδόσεις του 2,0λιτρου Blue dCi κινητήρα με απόδοση 110 – 170 hp έχουν να επιδείξουν μεταξύ άλλων μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και βελτιωμένη απόδοση κατά 5% - 10% σε σχέση με υπάρχον μοντέλο, καλύπτοντας παράλληλα τις προδιαγραφές Euro 6D-Full. Επιπρόσθετα, θα συνδυάζονται και με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »