Τρεις παραλλαγές του μοντέλου θα παρουσιαστούν στην έκθεση Bauma 2025.
Με αυτονομία από 70-200 χλμ. το αμιγώς ηλεκτρικό Canter επόμενης γενιάς.
Δυο οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του φορτηγού, αμφότερες με αναβαθμισμένο cockpit.
Με αυτονομία από 70-200 χλμ. το αμιγώς ηλεκτρικό Canter επόμενης γενιάς
Πιο αναλυτικά, το αμιγώς ηλεκτρικό
Fuso eCanter 7C18e επόμενης γενιάς, έρχεται με μικτό βάρος 7,49 τόνων ως ανατρεπόμενο, συνδυαστικά με μια υπερκατασκευή τριών κατευθύνσεων Meiller Trigenius σε πράσινο χρώμα βρύου.
Από εκεί και πέρα, το μοντέλο έχει μήκος 5.700 χιλιοστά, πλάτος 2.400 χιλιοστά & ύψος 2.210 χιλιοστά, ενώ συστήνει όλα τα νέα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας που πηγάζουν από την αναβάθμιση του 2024.
Με ωφέλιμο φορτίο περίπου 3,6 τόνων δε, το πλευρικό ανατρεπόμενο αμάξωμα Meiller Trigenius χαρακτηρίζεται από τον άνετο και ασφαλή χειρισμό του πλευρικού τοιχώματος (Meiller Bordmatic), την ίδια ώρα που μια λυχνία LED εξασφαλίζει ασφαλή λειτουργία σε αμφότερες τις πλευρές. Επιπλέον, το εκκρεμές και τα αναδιπλούμενα πλευρικά τοιχώματα ανοίγουν και κλείνουν χειροκίνητα με ευκολία ακόμη και από ένα άτομο, χάρη στο σύστημα ενίσχυσης με μηχανισμό ελατηρίου, ενώ όλες οι κλειδαριές πλευρικών και οπίσθιων τοιχωμάτων διαθέτουν προκαθορισμένο κόνσεπτ λειτουργίας.
Καταλήγοντας, η εν λόγω ανατρεπόμενη υπερκατασκευή προσφέρει εξαιρετικά ευέλικτη και πρακτική ασφάλιση φορτίου με ανθεκτικές προεξοχές πρόσδεσης τόσο στα πλευρικά τοιχώματα (σ.σ. έως και 2 τόνους εφελκυστικής δύναμης), όσο και στο επίπεδο του δαπέδου (σ.σ. μέχρι και 8 τόνους εφελκυστικής δύναμης).
Αναφορικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, τώρα, το όχημα διαθέτει μηχανικό σύστημα απόληψης ισχύος (mPTO) που τροφοδοτεί τα υδραυλικά συστήματα ανατροπής, ενώ διαθέτει μπαταρία S, για αυτονομία 70 χλμ. με μια φόρτιση. Χάρη στη συγκεκριμένη έκδοση, άλλωστε, η Fuso επιτυγχάνει από φέτος μια νέα, πρόσθετη διαμόρφωση μοντέλου, για τη μεταφορά μεγαλύτερου ωφέλιμου φορτίου για χρήση στον κατασκευαστικό κλάδο, ανοίγοντας έτσι ένα ευρύτερο φάσμα εφαρμογών για τους πελάτες που χρησιμοποιούν ηλεκτρικά οχήματα.
Διατίθεται δε σε δύο άλλες διαμορφώσεις μπαταριών και, αναλόγως την περίπτωση, έχει αυτονομία έως και 200 χλμ. (με μία μόνο φόρτιση).
Επίσης, στο περίπτερο θα παρουσιαστεί ένα wallbox που διατίθεται ήδη στο χαρτοφυλάκιο της Fuso, καθώς και εναλλακτικές λύσεις φόρτισης εναλλασσόμενου ρεύματος χαμηλού κόστους, όπως το καλώδιο φόρτισης NRG Kick.
Δυο οι πετρελαιοκίνητες εκδόσεις του φορτηγού, αμφότερες με αναβαθμισμένο cockpit
Σε ό,τι έχει να κάνει με τις δυο άλλες παραλλαγές του μοντέλου, αυτές είναι τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά Canter 6S15 & Canter 9C18. Το πρώτο έρχεται με μικτό βάρος 6,0 τόνων και σε φυσικό λευκό χρώμα με καρότσα και γερανό WEHA, επιδεικνύοντας έτσι μια ακόμα τυπική εφαρμογή για το ελαφρύ όχημα στον κατασκευαστικό κλάδο, με στάνταρ καμπίνα και μικρές εξωτερικές διαστάσεις: μήκος 5.200 χιλιοστά, πλάτος 2.200 χιλιοστά & ύψος 2.137 χιλιοστά.
Αντίστοιχα, στον υπαίθριο χώρο της Βauma 2025, η Fuso θα παρουσιάσει ένα ανατρεπόμενο Canter 9C18, μικτού βάρους 8,55 τόνων, με φορτωτή με γάντζο της Palfinger. Το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρει εξαιρετική ισορροπία ωφέλιμου φορτίου με ικανότητα φόρτωσης πλαισίου σχεδόν 6 τόνων, αλλά και επιτρεπόμενο μικτό βάρος συρμού μέχρι 12,05 τόνους. Εκτός αυτού, η ανατρεπόμενη υπερκατασκευή της Palfinger διαθέτει αυτόματο έλεγχο ακολουθίας για εύκολη λειτουργία, ενώ οι διάφορες υδραυλικές εργασίες της εκτελούνται αυτόματα και η μία μετά την άλλη.
Τέλος, αξίζει να επισημάνουμε πως όλα τα φορτηγά Fuso που θα παρουσιαστούν στη Bauma είναι εξοπλισμένα με όλα τα νέα χαρακτηριστικά άνεσης και ασφάλειας από την αναβάθμιση του 2024, πράγμα που συνεπάγεται πως όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα έχουν επίσης λάβει ένα ολοκληρωμένο νέο εσωτερικό για την καμπίνα του οδηγού.