Δίσκος, πλατό, ρουλεμάν: τα Do's & Don'ts
Leasing-Μισθώματα | Βαρέα Επαγγελματικά |
Μηχανή Αναζήτησης |
|
Η αύξηση της θερμοκρασίας του κινητήρα άνω των φυσιολογικών ορίων συνήθως οφείλεται στο τρύπημα κάποιας ελαστικής σωλήνωσης ή στο ότι ο θερμοστάτης έχει παραμείνει κλειστός, με αποτέλεσμα να μην κυκλοφορεί το ψυκτικό υγρό στο κύκλωμα ώστε να ψυχθεί. Έτσι, στην περίπτωση που ο δείκτης στον πίνακα οργάνων φθάσει σε «κόκκινα» επίπεδα, θα πρέπει να ακινητοποιήσουμε το όχημα στην άκρη του δρόμου, να σβήσουμε τον κινητήρα και να περιμένουμε περίπου 5-10 λεπτά ώστε να μειωθεί η θερμοκρασία. Στη συνέχεια μπορούμε να ελέγχουμε αν υπάρχει διαρροή και σε περίπτωση που είναι μικρή, θα πρέπει να ανοίξουμε την τάπα του ψυγείου ή του ανάλογου δοχείου και να προσθέσουμε νερό, ώστε να μπορέσουμε να φθάσουμε σε κάποιο συνεργείο αυτοκινήτων.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr