Τιμές με Leasing Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!

(4/10/2024)
D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!

D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!

D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!

  • D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!
  • D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!
  • D30 PowerLion: Το νέο «οικονομικό» σύστημα μετάδοσης κίνησης της ΜΑΝ!

-Μείωση έως και 4% στην κατανάλωση καυσίμου & περιορισμός των εκπομπών ρύπων
-Ο κινητήρας D30 αποδίδει από 380-560 ίππους, με ροπή από 2.100-2.800Nm
-Νέο κιβώτιο ταχυτήτων MAN TipMatic 14, με 14 ταχύτητες εμπροσθοπορείας & δύο ταχύτητες οπισθοπορείας
-Καινούρια δισκόφρενα & βελτιστοποιημένη αεροδυναμική ενισχύουν επίσης την εξοικονόμηση στο καύσιμο
-Ψηφιακός πίνακας οργάνων Professional 12,3 ιντσών & υπηρεσία SimplePay για μεγαλύτερη διαφάνεια στόλου

Μείωση έως και 4% στην κατανάλωση καυσίμου & περιορισμός των εκπομπών ρύπων

Μέσα από ένα νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης, συνοδευτικά με ορισμένες καινοτομίες πάνω στον τομέα της αεροδυναμικής, οι μηχανικοί της MAN Truck & Bus φιλοδοξούν να κάνουν ένα επιπλέον βήμα προς τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου για το έτος 2025 στους ημιρυμουλκούμενους τράκτορες, TGX και TGS.
Ο λόγος για το σύστημα D30 PowerLion, που αποτελείται από το νέο κινητήρα D30 & το νέο κιβώτιο ταχυτήτων MAN TipMatic 14, και το οποίο όχι μόνο επιτυγχάνει μια μείωση της τάξεως του 4% στην κατανάλωση καυσίμου, αλλά ευθυγραμμίζεται και με τα νέα πρότυπα ταξινόμησης διοδίων ως προς τις εκπομπές άνθρακα στη Γερμανία, την Αυστρία και την Δανία που ισχύουν από τις αρχές του έτους. Έτσι, ένα όχημα με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου μπορεί να κάνει εξοικονόμηση πολλών χιλιάδων ευρώ κατά τη διάρκεια «ζωής» του.
Αναφορικά με το νέο σύστημα, λοιπόν, το εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για τις πωλήσεις και τις λύσεις πελατών στη MAN Truck & Bus, Friedrich Baumann, δηλώνει πως: «Το νέο, εξαιρετικά αποδοτικό σύστημα μετάδοσης κίνησης PowerLion με τον νέο κινητήρα D30 και το νέο κιβώτιο ταχυτήτων MAN TipMatic 14 είναι το κλειδί για την κερδοφορία στις εμπορευματικές μεταφορές των πελατών μας. Βασίζεται στην κοινή πλατφόρμα εξαρτημάτων της TRATON GROUP και είναι το απτό αποτέλεσμα της εντατικής συνεργασίας μεταξύ των τμημάτων εξέλιξης. Διότι ακόμη και αν μακροπρόθεσμα βλέπουμε την ηλεκτρική κίνηση ως την κύρια τεχνολογία στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές, το πετρέλαιο θα συνεχίσει να διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην πορεία προς τα εκεί. Κάθε λίτρο καυσίμου που εξοικονομούμε μειώνει τις εκπομπές CO2 και το κόστος για τις εταιρείες μεταφορών. Αυτό με τη σειρά του διευκολύνει τους πελάτες μας να υιοθετήσουν για τους στόλους τους τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών».
 

Συνέχεια του άρθρου >>>