Με τεχνολογικές εφαρμογές και αναβαθμισμένη αεροδυναμική, κατέστη δυνατός ο περιορισμός της κατανάλωσης καυσίμου.

    Ως και 3% οικονομία καυσίμου

    Μειωμένα επίπεδα κατανάλωσης έως και κατά 3% υπόσχεται ο Γάλλος κατασκευαστής, πρώτον μέσω της αεροδυναμικής της καμπίνας, η οποία έχει βελτιωθεί γύρω από την μπροστινή μάσκα, ενώ επιπλέον έχουν προστεθεί επεκτάσεις στους θόλους των τροχών για τη βελτίωση της ροής του αέρα.

    Δεύτερον, τα οχήματα διαθέτουν νέες τεχνολογίες για περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης καυσίμου. Αυτές περιλαμβάνουν μια νέα έκδοση του προγνωστικού συστήματος cruise control «Optivision» και ενός βελτιστοποιημένου συστήματος cruise control με δύο επιλέξιμους τρόπους οδήγησης. Το «Eco on» είναι η προεπιλεγμένη λειτουργία και βελτιστοποιεί την κατανάλωση καυσίμου ρυθμίζοντας την επιτάχυνση, την αλλαγή ταχυτήτων, τον έλεγχο ταχύτητας και την επιβράδυνση, ενώ το «Eco off» επιτρέπει στους οδηγούς να αλλάξουν τον τρόπο οδήγησης. Ένας δείκτης δίνει στους οδηγούς πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο σχετικά με το στυλ οδήγησής τους. Όσο μεγαλύτερος είναι ο αριθμός των φύλλων, τόσο πιο οικονομική είναι η οδήγηση.

    Μια νέα λειτουργία «Pulse and Glide» βελτιώνει περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου διατηρώντας την ταχύτητα του οχήματος γύρω από το σημείο ρύθμισης του Cruise Control (+/- 2χλμ./ώρα). Τέλος, τα νέα Renault Trucks T και T High είναι στάνταρ με ελαστικά κατηγορίας Α, τα πιο αποδοτικά στην αγορά όσον αφορά την οικονομία καυσίμου.
     

     
    Advertisement