ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing

Καλαίσθητη και κομψή η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων εμπρός – πίσω.

Μήκος 14μ. και αεροδυναμικός συντελεστής στο 0,35!

16.820 Επισκέψεις στο άρθρο (27/2/2021)

Με μήκος αμαξώματος 14,0μ. και ύψος 4,0μ., το νέο Setra S 531 DT είναι αναμφίβολα ένα εντυπωσιακό λεωφορείο ωστόσο, παρά τις… γενναιόδωρες διαστάσεις του, χάρη στην εντυπωσιακή τεχνογνωσία του σχεδιαστικού τμήματος της Setra, έχει διασφαλιστεί ένας ιδιαίτερα περιορισμένος συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd).
Χάρη στις έντονες καμπύλες τόσο εμπρός τμήματος του αμαξώματος όσο και του πίσω, αλλά και… πινελιές όπως η κάθετη θέση ανάπαυσης του υαλοκαθαριστήρα στο παρμπριζ του επάνω διαζώματος, ο αεροδυναμικός συντελεστής έχει μειωθεί στο 0,35, γεγονός που έχει σαφή επίδραση και στη μείωση της μέσης κατανάλωσης καυσίμου κατά 7% - 10% σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου. Με βάση τα διανυόμενα χιλιόμετρα, αυτό μεταφράζεται στην εξοικονόμηση αρκετών χιλιάδων λίτρων καυσίμου σε ετήσια βάση.
Σε κάθε περίπτωση, δεν πρέπει να παραβλέπουμε πως το νέο S 531 DT αποτελεί μέλος της σειράς Setra TopClass 500 ωστόσο, το εν λόγω διώροφο λεωφορείο είναι… μια κατηγορία μόνο του χάρη στην τεράστια γκάμα των εφαρμο΄γνω και των στοιχείων εξοπλισμού που μπορεί να ενσωματώσει.
Σε ότι αφορά στη σχεδίαση του, το εμπρός τμήμα με το μαύρο χρώμα και το μεγάλο λογότυπο της Setra παραπέμπει άμεσα στις νέες εκδόσεις TopClass 500 ωστόσο, αρκετές είναι οι σχεδιαστικές αλλαγές σε ότι αφορά στη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων κ.ο.κ. Παράλληλα, αν και διατηρείται η χαρακτηριστική αλουμινένια φάσα («La Linea») στο πλαϊνό τμήμα του οχήματος, όπως και στα υπόλοιπα λεωφορεία της Setra, στην περίπτωση του S 531 DT και λόγω των δύο διαζωμάτων, εμφανίζει μια τροποποίηση στο πίσω μέρος του αμαξώματος και πιο συγκεκριμένα εκεί που εδράζεται η πίσω σκάλα (μετά την πίσω πόρτα).

 

ΠροηγούμενηΕπόμενη σελίδα

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ (κάντε κλικ στη σελίδα που σας ενδιαφέρει)