Πρεμιέρα για τα νέα λεωφορεία της Irizar στην Busworld Europe 2025!
Πατήρ & υιός Carlos Sainz οδηγούν παρέα το Ford Raptor T1+ (+vid)
Η αυτονομία κίνησης «φρενάρει» πολλούς ιδιοκτήτες στόλων από την ενεργειακή μετάβαση.
Στην πράξη, τα αποτελέσματα ερευνών δεν επαληθεύουν τους φόβους τους.
Με σωστό προγραμματισμό δρομολογίων και φόρτισης, δεν υπάρχει διαφορά από τη χρήση ενός συμβατικού φορτηγού.
Τα σωστά «εργαλεία» διασφαλίζουν περιβαλλοντικά & οικονομικά οφέλη στον Fleet Manager
Το μεγαλύτερο –ενδεχομένως- πρόβλημα και η πηγή των συχνότερων ενδοιασμών που δημιουργούνται στο μυαλό ενός ιδιοκτήτη ή ενός διαχειριστή στόλου επαγγελματικών οχημάτων, είναι η μέγιστη αυτονομία που τα ηλεκτροκίνητα οχήματα μπορούν να επιτύχουν με μια φόρτιση.
Είναι λοιπόν η –δεδομένα- μικρότερη αυτονομία τους (έναντι των συμβατικών λύσεων) τόσο σημαντικό πρόβλημα; Ας δούμε τι ισχύει…
Όπως και στον κλάδο των αστικών logistics όπου, η συντριπτική πλειοψηφία των Vans δεν διανύει περισσότερα από 150km ημερησίως, έτσι και στις βαρύτερες μεταφορές, τα αποτελέσματα μελετών τόσο από επιστημονικούς οργανισμούς όσο και από τις ίδιες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, σε συνεργασία με τους πελάτες τους, λένε κάτι εντελώς διαφορετικό.
Στατιστικά λοιπόν, το 70% των φορτηγών που διανύουν μεγάλες αποστάσεις στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ, περιορίζονται σε δρομολόγια μικρότερα των 500km/ημέρα. Αντίστοιχα, το 60% των φορτηγών σε μεγάλες αγορές όπως η Γερμανία, θα μπορούσε να αντικατασταθεί με κάποια αντίστοιχη –αμιγώς ηλεκτρική- λύση, που θα φόρτιζε μόνο μία φορά (π.χ. ολονύχτια φόρτιση)!
Με σωστό προγραμματισμό δρομολογίων και φόρτισης, δεν υπάρχει διαφορά από τη χρήση ενός συμβατικού φορτηγού
Από τη στιγμή λοιπόν που ένα ηλεκτροκίνητο φορτηγό μπορεί να καλύψει με μια φόρτιση σχεδόν το 70% των εφαρμογών που πραγματοποιούνται αυτήν την στιγμή στην ΕΕ, τότε με τον σωστό προγραμματισμό της φόρτισης του, θα μπορούσε να καλύψει ακόμη και 1.000km.
Για παράδειγμα, τα υποχρεωτικά από τη νομοθεσία διαλλείματα (45λεπτα) για την ανάπαυση του οδηγού, είναι μια πρώτης τάξης ευκαιρία για επαναφόρτιση του οχήματος. Αν μάλιστα αναφερόμαστε σε δημόσιο δίκτυο φόρτισης με ιδιαίτερα υψηλές ταχύτητες, τότε το μόνο που θα πρέπει να προβληματίζει τον ιδιοκτήτη ή τον διαχεριστή στόλου ηλεκτρικών φορτηγών είναι η επάρκεια των σημείων φόρτισης και η διασφάλιση θέσης σε αυτά, ακριβώς στην στιγμή που θα την χρειαστούν.
Που «μπλοκάρει» ο εξηλεκτρισμός των Μεταφορών στην Ελλάδα & την ΕΕ;
Έρευνες αποδεικνύουν πως τα ηλεκτρικά φορτηγά θα μπορούσαν να αντικαταστήσουν το 60% των συμβατικών σε όλα τα είδη μεταφοράς.
PRO.autotriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.autotriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη – Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.