H συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου των 50 kWh, προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως και 275 χλμ.

Σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, με όγκο χώρου φόρτωσης έως και 4,4 κ.μ. και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 800 κιλών, προσφέρεται το νέο e-Berlingo.

Σε έναν δημόσιο σταθμό ταχείας φόρτισης, η πλήρωση των μπαταριών (στο 80%) μπορεί να επιτευχθεί σε μόλις 30 λεπτά.

Tο ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών ανέρχεται στα 1,23 μ., γεγονός που επιτρέπει τη μεταφορά έως και δύο ευρωπαλετών.

Η Citroen ξεκίνησε να δέχεται παραγγελίες για το πλήρως ηλεκτρικό, e-Berlingo.

Ντεμπούτο του ηλεκτρικού Citroen e-Berlingo Van

Με ωφέλιμο φορτίο 800 κιλών, μέγιστη αυτονομία 275 χλμ. και δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών του σε μισή ώρα, λανσάρεται στην Ευρώπη -σε δύο εκδόσεις αμαξώματος- το πλήρως ηλεκτρικό Citroen e-Berlingo Van.

Σε δύο εκδόσεις μήκους και συνολικά πέντε εκδοχές, λανσάρεται σταδιακά στις αγορές της Ευρώπης το ηλεκτρικό Citroen e-Berlingo Van, οι τιμές του οποίου εκκινούν από τα 30.500 ευρώ (πλην Φ.Π.Α.), με τη γαλλική εταιρεία να έχει πραγματοποιήσει πριν από λίγο καιρό και τις αντίστοιχες επιβατικές εκδόσεις του vanette μοντέλου της.


Σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, με όγκο χώρου φόρτωσης έως και 4,4 κ.μ. και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 800 κιλών, προσφέρεται το νέο e-Berlingo.

Σε δύο εκδόσεις αμαξώματος, με όγκο χώρου φόρτωσης έως και 4,4 κ.μ. και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 800 κιλών, προσφέρεται το νέο e-Berlingo.

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

 Νέο επιβατικό Citroen e-Berlingo

Σε έναν δημόσιο σταθμό ταχείας φόρτισης, η πλήρωση των μπαταριών (στο 80%) μπορεί να επιτευχθεί σε μόλις 30 λεπτά.

Σε έναν δημόσιο σταθμό ταχείας φόρτισης, η πλήρωση των μπαταριών (στο 80%) μπορεί να επιτευχθεί σε μόλις 30 λεπτά.

 
Σημειώνεται, πως η Citroen διαθέτει ήδη στην ηλεκτροκίνητη γκάμα της το e-Jumpy, το οποίο έχει αποσπάσει (μαζί με τα «αδέλφια» του από τον όμιλο PSA) τον επίζηλο τίτλο «International Van of the Year 2021», ενώ μας έχει παρουσιάσει επιπλέον και το μεγαλύτερο, e-Jumper, διαθέτοντας μια πλήρως ηλεκτρική γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων.

Tο ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών ανέρχεται στα 1,23 μ., γεγονός που επιτρέπει τη μεταφορά έως και δύο ευρωπαλετών.

Tο ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών ανέρχεται στα 1,23 μ., γεγονός που επιτρέπει τη μεταφορά έως και δύο ευρωπαλετών.

 

Με αυτονομία 275 χλμ. και ωφέλιμο 800 κιλών


Η Citroen ξεκίνησε να δέχεται παραγγελίες για το πλήρως ηλεκτρικό, e-Berlingo.

Η Citroen ξεκίνησε να δέχεται παραγγελίες για το πλήρως ηλεκτρικό, e-Berlingo.

 
Υπενθυμίζεται, πως το e-Berlingo προσφέρεται στις εκδόσεις Μ (μήκος 4,4 μ.) και XL (μήκος 4,75 μ.) και έχει συνολικό ύψος αμαξώματος στα 1,84 μ. Χάρη στο διαθέσιμο σύστημα «Extenso Cabin», το ωφέλιμο μήκος του χώρου φόρτωσης ανέρχεται έως και στα 3,09 μ. για τις εκδόσεις Μ και έως στα 3,44 μ. για τις εκδόσεις XL. Αντίστοιχα, το ωφέλιμο πλάτος μεταξύ των θόλων των πίσω τροχών ανέρχεται στα 1,23 μ., γεγονός που επιτρέπει τη μεταφορά έως και δύο ευρωπαλετών κατά τον εγκάρσιο άξονα του οχήματος. Ο μέγιστος ωφέλιμος όγκος των φορτίων που μπορεί να μεταφέρει ανέρχεται έως και στα 4,4 κ.μ. ενώ αντίστοιχα, το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 800 κιλά.
 
Ανακαλύψτε το νέο Citroen e-Berlingo
 
Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση της εταιρείας, αναλόγως του οδηγικού προφίλ και των απαιτήσεων της χρήσης του e-Berlingo, η συστοιχία μπαταριών ιόντων λιθίου των 50 kWh, προσφέρει μέγιστη αυτονομία έως και 275 χλμ., σύμφωνα με το πρότυπο WLTP. Οι εν λόγω μπαταρίες συνοδεύονται από εγγύηση 8 ετών ή 160.000 χλμ. για τη διατήρηση του 70% της χωρητικότητάς τους. Παράλληλα, για τη διασφάλιση της μέγιστης αυτονομίας, ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιεί το πρόγραμμα μέγιστης ανάκτησης ενέργειας, μέσω ενός διακόπτη «Β» στην κεντρική κονσόλα.
 
Σε ό,τι αφορά στον ηλεκτροκινητήρα του νέου e-Berlingo, αυτός έχει απόδοση 100 kW (136 ίππων) και μέγιστη ροπή 260 Nm, διασφαλίζοντας μέγιστη τελική ταχύτητα της τάξης των 130 χλμ. Αναλόγως των απαιτήσεων χρήσης, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ τριών διαφοροποιημένων προφίλ κίνησης του οχήματος, των Normal (απόδοση 80 kW και 180 Nm), ECO (60 kW και 190 Nm) και Power (100 kW και 260Nm).
 
Λιλιπούτειο e-Vanette η Citroen (+vid)
 
Αναλόγως του τύπου του φορτιστή, το νέο e-Berlingo σε μία οικιακή πρίζα μπορεί να γεμίσει πλήρως τις μπαταρίες του μέσα σε 15 ώρες, ενώ επαρκής ενέργεια για την κάλυψη 100 χλμ. μπορεί να επιτευχθεί σε 5 ώρες και 30 λεπτά. Από την άλλη, σε ένα Wallbox με ισχύ 3,7 – 22 kW, για τη φόρτιση από το 0% - 100% απαιτούνται 7 ώρες και 30 λεπτά (σε μονοφασικό Wallbox 7,4 kW) ή σε 5 ώρες (τριφασικό Wallbox 11 kW). Τέλος, σε έναν δημόσιο ταχυφορτιστή έως και 100 kW, η φόρτιση των μπαταριών στο 80% της χωρητικότητας τους, επιτυγχάνεται σε 30 λεπτά.
 
Αναφορικά με το εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών, αξίζει να αναφέρουμε πως το διπλό –πολυλειτουργικό- κάθισμα για τους συνοδηγούς έχει βελτιωθεί σε δομή και λειτουργικότητα, ενώ διαθέσιμοι είναι και αποθηκευτικοί χώροι συνολικής χωρητικότητας 112 λτ. Τη διαφορά στο σαλόνι κάνει ο νέος επιλογέας ταχυτήτων «e-Toggle» στην κεντρική κονσόλα, που προσφέρει στον οδηγό τη δυνατότητα επιλογής των λειτουργιών Park, Rear, Neutral, Drive & Brake. Παράλληλα, ο οδηγός έχει στη διάθεσή του μια οθόνη αφής 5 ιντσών όπου προβάλλονται όλες οι απαιτούμενες ενδείξεις αναφορικά με τη λειτουργία του οχήματος ενώ, προαιρετικά, η Citroen προσφέρει μια οθόνη αφής 10 ιντσών καθώς και το σύστημα «Head-Up Display».

To νέο Μεγάλο «e-Van» της Citroen! (+vid)
 
Σημειώνεται, πως ο οδηγός επικουρείται συνολικά από 18 τεχνολογίες που άπτονται της άνεσης και ασφάλειας κατά την κίνηση του οχήματος κάτω από όλες τις συνθήκες, στις οποίες περιλαμβάνονται συστήματα όπως η έγχρωμη οθόνη του συστήματος Head-Up Display, η κάμερα οπισθοπορείας με ενδείξεις που προβάλλονται στον κεντρικό καθρέπτη, το σύστημα ασφάλειας Safety Brake, το Active Lane Departure Warning, το Collision Risk Alert, τα Grip Control, Hill Assist Descent κ.ά.
 
Περισσότερα για το νέο Citroen e-Berlingo Van μπορείτε να βρείτε στο video που ακολουθεί:
 

Kοινοποίησε το »
Σχολιάσε το στο facebook »

Advertisement Advertisement