Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To Panda μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακό κιτ υγραεριοκίνησης.

    Fiat Panda 1,2 69PS/LPG VS Panda 1,3 MJET 75PS

    38.646 Επισκέψεις στο άρθρο

    Πιο συμφέρον το LPG

    Τo Panda είναι μια ακόμη περίπτωση μοντέλου στο οποίο η diesel έκδοση έχει σαφώς πιο μικρό κόστος χρήσης σε σχέση με την αντίστοιχων προδιαγραφών βενζινοκίνητη. Επίσης, παρατηρούμε ότι το Panda 1,3 MJET έχει χαμηλότερα CO2, συνεπώς και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, ενώ το κόστος ασφάλισης των δύο μοντέλων είναι το ίδιο.
    Panda LPG
    Το Panda μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ υγραεριοκίνησης με το οποίο επιτυγχάνει λιγότερα έξοδα σε καύσιμα. Προσφέρεται με 8βάλβιδο κινητήρα 1,2 λίτρων 69 ίππων και κοστίζει 12.800 ευρώ. Σύμφωνα με τη Fiat, αυτό το μοντέλο έχει μέση κατανάλωση με το υγραέριο 6,4 λτ./100 χλμ. και CO2 104 γρ./χλμ. Αυτό σημαίνει ότι, σε βάθος 5ετίας (75.000 χλμ.), ο οδηγός του θα ξοδέψει 3.840 ευρώ σε LPG.

    Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
    Panda 1,2 Active 69PS: 10.100 ευρώ
    Panda 1,2 MultiJet 75PS: 13.000 ευρώ
    Panda 1,2 LPG Dynamic: 12.800 ευρώ

    Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ)
    Kαύσιμο
    Bενζίνη
    Diesel
    LPG
    Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)
    4,9
    4,2
    6,4
    Κατανάλωση 5ετίας (λτ.)
    3.675
    3.150
    4.800
    Κατανάλωση 5ετίας*
    6.137
    4.662
    3.840
    Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.)
    113
    108
    104
    Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας
    497
    475
    497
    Κόστος ασφάλισης 5ετίας**
    2.120
    2.120
    2.120
    Συνολικό κόστος 5ετίας
    8.754
    7.257
    6.457
    *Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ. & diesel 1,48 ευρώ/λτ.
    **Eνδεικτικές τιμές

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    ILEP
    ΟΛΕΦΙΝΗ Α.Ε.Β.Ε.