Τι αλλάζει σε ένα όχημα φυσικού αερίου;
Σύστημα πολλαπλού ψεκασμού φυσικού αερίου CNG EVO LANDIRENZO
Leasing-Μισθώματα | Βαρέα Επαγγελματικά |
Μηχανή Αναζήτησης |
|
Πιο συμφέρον το LPG
Τo Panda είναι μια ακόμη περίπτωση μοντέλου στο οποίο η diesel έκδοση έχει σαφώς πιο μικρό κόστος χρήσης σε σχέση με την αντίστοιχων προδιαγραφών βενζινοκίνητη. Επίσης, παρατηρούμε ότι το Panda 1,3 MJET έχει χαμηλότερα CO2, συνεπώς και λιγότερα τέλη κυκλοφορίας, ενώ το κόστος ασφάλισης των δύο μοντέλων είναι το ίδιο.
Panda LPG
Το Panda μπορεί να αποκτηθεί και με εργοστασιακά τοποθετημένο κιτ υγραεριοκίνησης με το οποίο επιτυγχάνει λιγότερα έξοδα σε καύσιμα.
Προσφέρεται με 8βάλβιδο κινητήρα 1,2 λίτρων 69 ίππων και κοστίζει 12.800 ευρώ. Σύμφωνα με τη Fiat, αυτό το μοντέλο έχει μέση κατανάλωση με το υγραέριο 6,4 λτ./100 χλμ. και CO2 104 γρ./χλμ.
Αυτό σημαίνει ότι, σε βάθος 5ετίας (75.000 χλμ.), ο οδηγός του θα ξοδέψει 3.840 ευρώ σε LPG.
Τιμή αγοράς (αρχικές εκδόσεις)
Panda 1,2 Active 69PS: 10.100 ευρώ
Panda 1,2 MultiJet 75PS: 13.000 ευρώ
Panda 1,2 LPG Dynamic: 12.800 ευρώ
Δαπάνες 5ετίας - 75.000 χλμ.(ευρώ) | |||
Kαύσιμο | Bενζίνη |
Diesel |
LPG |
Mέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 4,9 |
4,2 |
6,4 |
Κατανάλωση 5ετίας (λτ.) | 3.675 |
3.150 |
4.800 |
Κατανάλωση 5ετίας* | 6.137 |
4.662 |
3.840 |
Eκομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 113 |
108 |
104 |
Τέλη κυκλοφορίας 5ετίας | 497 |
475 |
497 |
Κόστος ασφάλισης 5ετίας** | 2.120 |
2.120 |
2.120 |
Συνολικό κόστος 5ετίας | 8.754 |
7.257 |
6.457 |
*Μέση τιμή αμόλυβδης 1,67 ευρώ/λτ. & diesel 1,48 ευρώ/λτ. | |||
**Eνδεικτικές τιμές |
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr