Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Κομψό, πρακτικό και ιδιαίτερα ευέλικτο, το Fiat 500L ξεκίνησε πρόσφατα στην εμπορική του πορεία και ως επαγγελματικό στην ιταλική αγορά.

    Fiat Professional

    11.352 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2013)

    500L Pro

    H­ έκδοση του δημοφιλούς μίνι της Fiat με το μακρύ (2.610 χλστ.) μεταξόνιο, απέκτησε και… επαγγελματικό χαρακτήρα καθώς, πλέον είναι διαθέσιμο στην Ιταλική αγορά και στην εκδοχή «Pro». 
    To 500L Pro και εξακολουθεί να εφοδιάζεται με τέσσερα καθίσματα, είναι σε θέση να μεταβληθεί άμεσα σε ένα στιλάτο, ευέλικτο και αποδοτικό ελαφρύ mini-vanette. Αν και προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για το αν το 500L Pro θα λανσαριστεί και στην ελληνική αγορά, στην γείτονα χώρα είναι πλέον διαθέσιμο με το κόστος αγοράς που ξεκινά από τα 10.300 ευρώ.
    Το μήκος αμαξώματος που ανέρχεται στα 4.150 χλστ., το πλάτος 1.780 χλστ. και το ύψος 1.660 χλστ. αντίστοιχα. 
    Στην περίπτωση που και οι δύο σειρές καθισμάτων διατηρούνται στην θέση τους, ο χώρος για την μεταφορά προϊόντων στο πίσω μέρος του οχήματος ανέρχεται στα 400 λτ. Ωστόσο, με την πλήρη αναδίπλωση των καθισμάτων της δεύτερης σειράς, είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία με όγκο έως και 1.310 λτ. Η Fiat Professional ανακοινώνει πως η χωροταξική διαρρύθμιση του εσωτερικού στο νέο 500L Pro είναι εξαιρετικά ευμετάβλητη καθώς υπάρχουν 1.500 διαφορετικές παραλλαγές. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως είναι δυνατή η μεταφορά αντικειμένων με μήκος έως και 2,4μ. με την αναδίπλωση του καθίσματος του συνοδηγού και ενός μόνο εκ των καθισμάτων της δεύτερης σειράς. Τέλος το κατώφλι του χώρου φόρτωσης ανέρχεται στα 670 χλστ.
    Την κίνηση του νέου Fiat 500L 500 αναλαμβάνουν ένας κινητήρας βενζίνης και ένας πετρελαίου. Ο πρώτος είναι ο 16βάλβιδος Fire των 1,4 λτ. που αποδίδει ισχύ 95 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 127 Nm από τις 4.500 σ.α.λ. με μέση κατανάλωση στα 6,2 λτ./100 χλμ. και εκπομπές ρύπων στα 145 g/km.
    Η δεύτερη επιλογή είναι ο 1.300άρης MultiJet 2 με απόδοση 85 ίππων από τις 3.500 σ.α.λ. και 200 Nm ροπής από τις 1.500 σ.α.λ. Ιδιαίτερα οικονομικός και φιλικός προς το περιβάλλον, ο εν λόγω κινητήρας απαιτεί μόλις 4,2 λτ. καυσίμου ανά 100 χλμ. και εκπέμπει 110 g. CO2/km.