Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Η νέα γενιά του Mercedes-Benz Atego ξεκινά την εμπορική της πορεία και στην ελληνική αγορά μέσα στο φθινόπωρο σε εκδόσεις με μεικτό από 6,5-16t.

Πλήρως αναβαθμισμένος είναι και ο εσωτερικός διάκοσμος των πολλαπλών τύπων καμπίνας με τους οποίους το νέο Atego είναι διαθέσιμο.

Το νέο Econic έχει τροποποιηθεί σημαντικά τόσο σε θέματα σχεδίασης όσο και ως προς τα μηχανικά του μέρη και θα είναι διαθέσιμο με δύο ή τρεις άξονες.

Mercedes-Benz

11.361 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2013)

Atego


Στην Ελλάδα: Σεπτέμβριος 2013

Μέσα στον Μάρτιο, η Mercedes-Benz παρουσίασε στους εκπροσώπους του διεθνούς Τύπου, τη νέα γενιά του Atego που θα είναι διαθέσιμο σε εκδόσεις 4x2 και 4x4 με μεικτό βάρος από 6,5 – 16t. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα εντελώς νέο όχημα καθώς όλα τα επιμέρους μηχανικά του τμήματα (κινητήρες, σύστημα μετάδοσης, πλαίσιο, καμπίνες κ.ά.) είναι ολοκαίνουργια. 

Νέοι προηγμένοι κινητήρες 4 ή 6 κυλίνδρων 
Όπως είναι φυσικό, ένα από τα σημαντικότερα νέα στοιχεία του Atego είναι η γκάμα των κινητήρων του που θα περιλαμβάνει συνολικά επτά διαφορετικές προτάσεις με τέσσερις ή έξι κυλίνδρους που αποδίδουν ισχύ από 156 – 299 ίππους. 
Ο ΟΜ 934 των 5,1λτ. θα είναι διαθέσιμος με ισχύ από 156 – 299 ίππους ενώ ο εξακύλινδρος ΟΜ 936 των 7,7λτ. θα προσφέρεται σε τρεις εκδοχές με ισχύ από 238 – 299 ίππους. 
Παρά το γεγονός ότι οι εκπομπές ρύπων του (αλλά και η κατανάλωση καυσίμου) είναι σημαντικά μειωμένες σε σχέση με τα δεδομένα της υπάρχουσας γενιάς του Atego, η μέση κατανάλωση AdBlue έχει επίσης υποχωρήσει κατά 50%. 
Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι, στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων με ισχύ από 238 ίππους, θα περιλαμβάνεται το αυτόματο κιβώτιο PowerShift3 της Mercedes-Benz με έξι ή οκτώ σχέσεις. Επιπρόσθετα, στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων θα περιλαμβάνεται και το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας «Stability Control Assist», πιο γνωστό ως ESP για τα επιβατικά οχήματα της εταιρείας. 

Πολλαπλοί τύποι καμπίνας με νέα σχεδιαστική φιλοσοφία
Οι νέοι τύποι καμπίνας του Atego έχουν εξελιχθεί για να προσφέρουν αυξημένα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας ανεξάρτητα από τον τύπο χρήσης για την οποία προορίζεται το όχημα (αστικές διανομές, κατασκευαστικός κλάδος κ.ά.). 
Αναφορικά με τις δομικές αλλαγές, αξίζει να εστιάσουμε στο σύστημα ανάρτησης της καμπίνας με τέσσερις βάσεις στήριξης ενώ νέα είναι τόσο η μάσκα όσο και ο προφυλακτήρας. 
Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει επανασχεδιαστεί πλήρως και παραπέμπει άμεσα στα μεγαλύτερα Antos, Arocs και Actros με τον πίνακα οργάνων να εφοδιάζεται με κεντρική οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, το τιμόνι να φιλοξενεί νέα πολλαπλά χειριστήρια ενώ την ίδια στιγμή, οι χώροι έχουν αυξηθεί σημαντικά. 

Econic & Unimog

Στην Ελλάδα: Τέλος 2013

Η εκ βάθρων ανανέωση της γκάμας των βαρέων επαγγελματικών οχημάτων της Mercededes-Benz, μετά τα Atego, Antos, Arocs και Αctros, δεν θα μπορούσε παρά να συμπεριλαμβάνει τα –ειδικών αποστολών- Econic και Unimog που επίσης αναβαθμίζονται σημαντικά και πλέον θα εφοδιάζονται με κινητήρες τεχνολογίας Euro6. 
Ωστόσο, αν νομίζεται πως αναφερόμαστε σε μια απλή… αναβάθμιση των εν λόγω οχημάτων είναι μάλλον γελασμένοι καθώς, η Mercedes-Benz δαπάνησε περίπου 135 εκ. για τον σκοπό αυτό. Αυτό συνέβη καθώς, η ανανέωση των Econic και Unimog δεν περιορίζεται στην εισαγωγή των νέων κινητήρων Euro6 αλλά περιλαμβάνει και σημαντικές διαφοροποιήσεις στα μηχανικά μέρη, τη δομή και σχεδίαση των καμπινών κ.ά. 
Αμφότερα τα οχήματα θα εξακολουθήσουν να κατασκευάζονται στη γραμμή παραγωγής του Wurth (Γερμανία) με την γκάμα του Unimog θα περιλαμβάνει δέκα εκδόσεις ενώ, πολλαπλές είναι και οι εκδόσεις του νέου Econic που θα διατίθεται με δύο ή τρεις άξονες. 
Η παραγωγή τους ξεκινά μέσα στον Σεπτέμβριο ενώ το λανσάρισμα του τοποθετείται χρονικά προς το τέλος του 2013. Η γκάμα των μηχανικών τους συνόλων θα αφορά σε κινητήρες 4 ή 6 κυλίνδρων με απόδοση από 156 – 354 ίππους. Όπως ήταν αναμενόμενο, τόσο η μέση κατανάλωση όσο και οι εκπομπές ρύπων είναι σημαντικά μειωμένες. Στην περίπτωση του Econic μάλιστα, η Mercedes-Benz ανακοινώνει μείωση της μέσης κατανάλωσης κατά 4% ενώ παράλληλα έχουν αυξηθεί τα διαστήματα μεταξύ των service.