Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Με μεικτό βάρος από 18t-26t., το νέο Volvo FE διακρίνεται για την πλήρως ανανεωμένη σχεδίαση τόσο του εξωτερικού όσο και του εσωτερικού της καμπίνας του.

Το νέο FL είναι πλήρως ανανεωμένο σχεδιαστικά αλλά και σε επίπεδο μηχανικών μερών. Το εμπρόσθιο τμήμα έχει τροποποιηθεί και βασικότερο γνώρισμα του είναι η νέα μάσκα και ο νέος προφυλακτήρας που αποτελείται από τρία τμήμα.

Πολλαπλές –προηγμένες τεχνολογικά- εφαρμογές, επιτρέπουν στο Volvo FM να εμφανίζει μειωμένη μέση κατανάλωση καυσίμου, κόστος χρήσης αλλά και συντήρησης.

Η ανανεωμένη σχεδίαση και οι πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες χαρακτηρίζουν το νέο FMX που θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά προς του τέλος του 2103.

Volvo Trucks

11.356 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2013)

FE


Στην Ελλάδα: Φθινόπωρο 2013

Ηνέα γενιά του Volvo FE έχει να επιδείξει μια αυξημένη ευελιξία κατά την κίνηση εντός της πόλης ενώ καλύπτει απόλυτα τις απαιτήσεις μεταφορών τόσο εντός όσο και εκτός αυτής χάρη στις πολλαπλές εκδόσεις και τον φιλικό προς το περιβάλλον χαρακτήρα του.
Ο εσωτερικός διάκοσμος και το… περιβάλλον εργασίας για τον οδηγό έχει αναβαθμιστεί πλήρως ενώ, εξαιρετικά βελτιωμένοι είναι οι χώροι αλλά και οι παροχές κατά τις ώρες… εκτός δρομολογίου. 
Η γκάμα των μηχανικών των νέων FL και FE περιλαμβάνει δύο επιλογές με χωρητικότητα 5,1 και 7,7 λτ. Συγκεκριμένα αναφερόμαστε στους κινητήρες D5 (4κύλινδρος με χωρητικότητα 5,1λτ.) και D8 (6κύλινδρος με χωρητικότητα 7,7λτ.) που διατίθενται στις εξής εκδόσεις:
- Για τον D5. Ισχύς 210 ίππων και μέγιστη ροπή 800 Nm & Ισχύς 240 ίππων και μέγιστη ροπή 900 Nm.
- Για τον D. Ισχύς 250 ίππων και μέγιστη ροπή 950 Nm, Ισχύς 280 ίππων και μέγιστη ροπή 1.050 Nm & Ισχύς 320 ίππων και μέγιστη ροπή 1.200 Nm.
Επιπρόσθετα, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας ESP είναι πλέον διαθέσιμο στον βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων ενώ, το FE μπορεί πλέον να αποκτηθεί και με το κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο Volvo I-Shift.
Το νέο  Volvo FE (μεικτό βάρος από 18t. – 26t.) έχει να επιδείξουν μια σημαντικά διαφοροποιημένη σχεδίαση σε σχέση με τους προκατόχους τους. Βασικότερο νέο χαρακτηριστικό είναι η μετατόπιση του λογότυπου αρκετά πιο ψηλά (ακριβώς κάτω από το παρμπρίζ) στα πρότυπα και των υπολοίπων νέων προϊόντων τηςVolvo Trucks (βλέπε νέο FH), γεγονός που προσδίδει έναν πιο έντονο δυναμισμό και παράλληλα δημιουργεί μια ψευδαίσθηση «χαμηλώματος» της καμπίνας. Επιπλέον τα φωτιστικά σώματα είναι πλήρως επανασχεδιασμένα ενώ και ο νέος προφυλακτήρας αποτελείται από τρία τμήματα. Παράλληλα, στις γωνίες του φιλοξενούνται οι –νέας σχεδίασης- προβολείς ομίχλης.

FL

Στην Ελλάδα: Φθινόπωρο 2013

Το νέο FL είναι πλήρως ανανεωμένο σχεδιαστικά αλλά και σε επίπεδο μηχανικών μερών, προκειμένου να καταστεί πιο φιλικό προς το περιβάλλον, πιο οικονομικό στην χρήση του, πιο ελαφρύ άρα με αυξημένη δυνατότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου και πιο ευέλικτο αλλά και εύκολο στην χρήση. 
Η σημαντικότερη διαφορά στο εξωτερικό τμήμα της καμπίνας του νέου FL είναι η τοποθέτηση του λογότυπου της εταιρείας ακριβώς κάτω από το παρμπρίζ. Το εν λόγω σχεδιαστικό «τρικ» δημιουργεί την ψευδαίσθηση πως το παρμπρίζ είναι μεγαλύτερο και παραπέμπει σχεδιαστικά στους «μεγαλύτερους αδελφούς» του FL (όπως το νέο FH). Αντίστοιχα νέος είναι και ο προφυλακτήρας που αποτελείται από τρία τμήματα και φέρει ενσωματωμένα τα –επίσης νέα- φωτιστικά σώματα που ακολουθούν το αντίστοιχο σχεδιαστικό μοτίβο με αυτό των FM, FMX και FH. Σύμφωνα με παράγοντες της Volvo Trucks, αρκετές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό της καμπίνας, σε μια προσπάθεια να αναβαθμιστεί η ποιότητα κατασκευής, η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων αλλά και η άνεση και ασφάλεια του οδηγού. Σύμφωνα με τα όσα ανακοινώνει η Volvo Trucks, το νέο FL θα συνεχίσει να προσφέρεται με τρεις τύπους καμπίνας (Ημέρας, Comfort και Προσωπικού). 
Η γκάμα των κινητήρων του νέου Volvo FL θα περιλαμβάνει ένα 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο 5,1 λτ. καθώς και ένα 6κύλινδρο 7,7 λτ.
Ο πρώτος φέρει την ονομασία D5K και θα είναι διαθέσιμος από το Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους σε εκδόσεις με ισχύ 210 ή 240 ίππων και μέγιστη ροπή 800 ή 900 Nm αντίστοιχα. 
Από την άλλη πλευρά, ο 6κύλινδρος D8K των 7,7λτ. θα αρχίσει να παράγεται από τον προσεχή Σεπτέμβριο και θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ 250 ή 280 ίππων και μέγιστη ροπή 950 – 1.050 Nm από τις 900 σ.α.λ. μόλις. 
Σε ό,τι αφορά στις διαδικασίες συντήρησης τους, τα διαστήματα αλλαγής λιπαντικού για τον D5K ανέρχονται έως και στα 40.000 χλμ. (ή σε ετήσια βάση) και για τον D8K έως και στα 80.000 χλμ. (ή σε ετήσια βάση). 
Το Volvo FL θα είναι διαθέσιμο με μεικτό βάρος από 12t. – 18t. Σε ό,τι αφορά στον εμπρόσθιο άξονα, αυτός θα είναι σε θέση να δεχθεί φορτία βάρους από 4,5t. – 7,1t., ενώ ο οπίσθιος μπορεί να φορτιστεί με 8,5t. – 11,5t. αντίστοιχα. 

FM

Στην Ελλάδα: Φθινόπωρο 2013

Μέσα στον Σεπτέμβριο ξεκινά η παραγωγή του νέου Volvo FM και λίγο αργότερα αναμένονται και τα πρώτα οχήματα και στην χώρα μας. Ο πρόεδρος της Volvo Trucks, Claes Nilsson, έχει χαρακτηρίσει το νέο FM ως έναν «all-around player» (παίχτη – ορχήστρα) και όχι άδικα καθώς, το εν λόγω μοντέλο αναμένεται να αποτελέσει τη βασικό πρόταση της εταιρείας σε μια εξαιρετικά ευρεία γκάμα εφαρμογών. 
Σε ότι αφορά στη σχεδίαση του, οι αλλαγές που παρατηρούνται στο εξωτερικό της καμπίνας είναι πολλαπλές και πέραν των εντελώς νέων φωτιστικών σωμάτων, η απόσταση της από το έδαφος έχει μειωθεί σημαντικά. 
Κατασκευασμένη από –νέου τύπου- χάλυβα, έχει μειωμένο βάρος και αυξημένη ακαμψία ενώ σε όλες τις εκδόσεις, η πρόσβαση στο εσωτερικό γίνεται μέσω δύο σκαλοπατιών. Τόσο η μάσκα όσο και το λογότυπο έχουν επανασχεδιαστεί ενώ τα φωτιστικά σώματα περιλαμβάνουν τους δείκτες αλλαγής πορείας, τα φώτα ημέρας (Daytime Running Lights) και τους «ενεργούς» προβολείς (που ακολουθούν τις κινήσεις του τιμονιού στις στροφές) σε ένα πλαίσιο. Η σχεδίαση στο εσωτερικό της καμπίνας του νέου FM είναι πλήρως διαφοροποιημένη και έχει εξελιχθεί με γνώμονα την άνεση και την διευκόλυνση του έργου του οδηγού. Εντελώς νέα είναι όμως, τόσο το ταμπλό όσο και το τιμόνι. Ο πίνακας οργάνων έχει τοποθετηθεί σε γωνία με μεγαλύτερη κλίση, στοιχείο που τον καθιστά πιο ευανάγνωστο, ενώ στο τιμόνι έχουν ενσωματωθεί πολλαπλά χειριστήρια που, μεταξύ άλλων, επιτρέπουν τον έλεγχο του cruise-control, του τηλεφώνου, του συστήματος πλοήγησης, του Dynafleet κ.ά. Αντίστοιχα, πλήρως αναβαθμισμένη είναι και η σχεδίαση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας που ουσιαστικά «αγκαλιάζουν» τη θέση του οδηγού. 
Το νέο Volvo FM θα προσφέρεται με δύο εντελώς νέους πετρελαιοκινητήρες χωρητικότητας 10,8 και 12,8 λτ. που καλύπτουν τις προδιαγραφές της Euro6.  Ο μικρότερος εξ αυτών, ο D11K, θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 330, 370, 410 και 450 ίππων με αντίστοιχα μέγιστα αποθέματα ροπής της τάξης των 1.600, 1.750, 1.950 και 2.150 Nm από τις 950- 1.000 σ.α.λ. 
Ο D13K είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ 420, 460 και 500 ίππων και μέγιστη ροπή 2.100, 2.300 και 2.500 Nm από τις 860- 1.040 σ.α.λ. (κατώτερο όριο στροφών λειτουργίας).
Αμφότερα τα 6κύλινδρα –σε σειρά- αυτά μηχανικά σύνολα εφοδιάζονται με το μηχανόφρενο VEB της Volvo Trucks με μέγιστη απόδοση 290 kW για τον D11K Και 375 kW για τον D13K.

FMX

Στην Ελλάδα: Τέλος 2013

Το νέο Volvo FMX εισαγάγει νέα πρότυπα αναφορικά με την αντοχή, την αξιοπιστία, την άνεση χειρισμού αλλά και τη σχεδίαση του ενώ σημαντικά βελτιωμένα είναι και τα επιμέρους μηχανικά του τμήματα.
Το Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo (Volvo Dynamic Steering) αποτελεί μια από τις κυριότερες τεχνολογικές καινοτομίες που το νέο FMX υιοθετεί. Βασισμένο στην χρήση ενός ηλεκτροκινητήρα που ελέγχει το σύστημα διεύθυνσης, το εν λόγω σύστημα αναλαμβάνει να μειώσει σημαντικά τον «φόρτο εργασίας» του οδηγού ακόμα και κάτω από τις πιο αντίξοες συνθήκες χρήσης ενώ συμβάλλει στην σημαντική βελτίωση της κατευθυντικότητας του οχήματος. Παράλληλα, το νέο FMX εφοδιάζεται με ένα αναβαθμισμένο σύστημα αερανάρτησης για τους πίσω άξονες που έχει εξελιχθεί ειδικά για χρήση σε βαριές –εκτός δρόμου- εφαρμογές και θα είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις 4x2, 6x4 και 8x4. Παράλληλα, η Volvo Trucks ανακοινώνει πως και η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος έχει αυξηθεί στα 300 χλστ., γεγονός που ευνοεί σημαντικά τις εκτός δρόμου ικανότητες του σουηδικού φορτηγού.
Πέραν των όσων προαναφέραμε, το νέο Volvo FMX θα εφοδιάζεται και με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift του οποίου τα διαστήματα αντικατάστασης των λιπαντικών έχουν αυξηθεί πλέον στα 450.000 χλμ. ενώ επίσης νέο είναι και το σύστημα μετάδοσης της κίνησης και στον εμπρόσθιο άξονα, All WheelDrive, που θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις 4x4, 6x6 και 8x6.
Όπως είναι φυσικό, το νέο Volvo FMX δεν θα μπορούσε παρά να εφοδιάζεται με τη νέα γκάμα κινητήρων, τεχνολογίας Euro6, που η σουηδική εταιρεία έχει εξελίξει. Ο D11 θα είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με ισχύ από 330 – 450 ίππους ενώ, ο D13 θα προσφέρεται σε εκδόσεις με ισχύ από 380 – 540 ίππους.