Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Μέσα στο φθινόπωρο, η Toyota θα λανσάρει και στην ελληνική αγορά ένα νέο Van και σύμφωνα με τις μέχρι στιγμής πληροφορίες, ο βασικός εξοπλι-σμός αναμένεται να είναι πληρέστατος στους τομείς άνεσης και ασφάλειας.

Ανάλογα με την έκδοση του αμαξώματος του, ο ωφέλιμος όγκος φόρτωσης κυμαίνεται από τα 5,0- 7,0 κ.μ.

Toyota

11.360 Επισκέψεις στο άρθρο (9/9/2013)

ProAce


Στην Ελλάδα: Φθινόπωρο 2013

Mέσα στο πρώτο 6μηνο του τρέχοντος έτους, η Toyota λάνσαρε ένα νέο Van σε επιλεγμένες αγορές της ΕΕ ενώ σταδιακά θα ξεκινήσει η εμπορική του πορεία και σε άλλες χώρες (π.χ. η ελληνική). 
Το ProAce ουσιαστικά αποτελεί την τέταρτη «παραλλαγή» των γνωστών Citroen Jumpy, Peugeot Expert και Fiat Scudo και θα είναι διαθέσιμο με δύο μήκη αμαξώματος (4,8μ. και 5,1μ.), ισάριθμα μεταξόνια (3,0μ. και 3,1μ.) και δύο ύψη οροφής (1,9μ. και 2,2μ.). 
Ανάλογα με τις διαστάσεις του αμαξώματος το ωφέλιμο μήκος της καρότσας του ορίζεται στα 2,25μ. ή στα 2,58μ., το πλάτος στα 1,60μ. (1.245 χλστ. στους θόλους) και το ύψος στα 1,45μ. ή 1,75μ. Αναλόγως, ο ωφέλιμος όγκος του χώρου φόρτωσης ορίζεται στα 5,0κ.μ. (L1H1), στα 6,0κ.μ. (L2H1 ή στα 7,0κ.μ. (L2H2). 
Τέλος το ωφέλιμο φορτίο μπορεί να έχει βάρος έως και 1.200 κιλών με την ελκτική ικανότητα να ανέρχεται στους 2,0t. 
Οι επιλογές στους κινητήρες είναι τρεις (όλα μηχανικά σύνολα πετρελαίου). Η έκδοση των 1,6 λτ. αποδίδει 89 ίππους και 180Nm ροπής ενώ οι δύο εκδόσεις ενός 2,0λιτρου κινητήρα έχουν απόδοση 126 και 161 ίππων και μέγιστη ροπή 320 και 340 Nm αντίστοιχα, από τις 2.000 σ.α.λ.
Αντίστοιχα, οι επιλογές στα κιβώτια ταχυτήτων είναι χειροκίνητες με 5 ή 6 σχέσεις.