Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Η Daimler Truck κατασκεύασε ένα ακόμα fuel-cell πρωτότυπο φορτηγό, για να δοκιμάσει τα φορτηγά που λειτουργούν με υγρό υδρογόνο.

Η Daimler Truck κατασκεύασε ένα ακόμα fuel-cell πρωτότυπο φορτηγό, για να δοκιμάσει τα φορτηγά που λειτουργούν με υγρό υδρογόνο.

Στόχος του φορτηγού GenH2 είναι μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., με την παραγωγή να προγραμματίζεται για το 2ο μισό της 10ετίας.

Στόχος του φορτηγού GenH2 είναι μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., με την παραγωγή να προγραμματίζεται για το 2ο μισό της 10ετίας.

Πρόσφατα, η Daimler Truck γιόρτασε τον πρώτο επιτυχημένο ανεφοδιασμό του φορτηγού με υγρό υδρογόνο (LH2) μαζί με την Air Liquide.

Πρόσφατα, η Daimler Truck γιόρτασε τον πρώτο επιτυχημένο ανεφοδιασμό του φορτηγού με υγρό υδρογόνο (LH2) μαζί με την Air Liquide.

Τις κυψέλες καυσίμου θα κατασκευάζει η «cellcentric», η κοινοπραξία δηλαδή μεταξύ των ομίλων Daimler και Volvo, με την τελευταία να δοκιμάζει το δικό της φορτηγό υδρογόνου.

Τις κυψέλες καυσίμου θα κατασκευάζει η «cellcentric», η κοινοπραξία δηλαδή μεταξύ των ομίλων Daimler και Volvo, με την τελευταία να δοκιμάζει το δικό της φορτηγό υδρογόνου.

Κατά τη διαδικασία ανεφοδιασμού, το κρυογονικό υγρό υδρογόνο στους μείον 253 βαθμούς Κελσίου γεμίζεται σε δύο δεξαμενές 40 κιλών που είναι τοποθετημένες εκατέρωθεν του πλαισίου.

Κατά τη διαδικασία ανεφοδιασμού, το κρυογονικό υγρό υδρογόνο στους μείον 253 βαθμούς Κελσίου γεμίζεται σε δύο δεξαμενές 40 κιλών που είναι τοποθετημένες εκατέρωθεν του πλαισίου.

«Δίδυμα» πλέον τα πρωτότυπα Mercedes-Benz GenH2 Truck συνεχίζουν να δοκιμάζονται τόσο στην πίστα όσο και σε δημόσιους δρόμους.

«Δίδυμα» πλέον τα πρωτότυπα Mercedes-Benz GenH2 Truck συνεχίζουν να δοκιμάζονται τόσο στην πίστα όσο και σε δημόσιους δρόμους.

  • Η Daimler Truck κατασκεύασε ένα ακόμα fuel-cell πρωτότυπο φορτηγό, για να δοκιμάσει τα φορτηγά που λειτουργούν με υγρό υδρογόνο.
  • Στόχος του φορτηγού GenH2 είναι μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., με την παραγωγή να προγραμματίζεται για το 2ο μισό της 10ετίας.
  • Πρόσφατα, η Daimler Truck γιόρτασε τον πρώτο επιτυχημένο ανεφοδιασμό του φορτηγού με υγρό υδρογόνο (LH2) μαζί με την Air Liquide.
  • Τις κυψέλες καυσίμου θα κατασκευάζει η «cellcentric», η κοινοπραξία δηλαδή μεταξύ των ομίλων Daimler και Volvo, με την τελευταία να δοκιμάζει το δικό της φορτηγό υδρογόνου.
  • Κατά τη διαδικασία ανεφοδιασμού, το κρυογονικό υγρό υδρογόνο στους μείον 253 βαθμούς Κελσίου γεμίζεται σε δύο δεξαμενές 40 κιλών που είναι τοποθετημένες εκατέρωθεν του πλαισίου.
  • «Δίδυμα» πλέον τα πρωτότυπα Mercedes-Benz GenH2 Truck συνεχίζουν να δοκιμάζονται τόσο στην πίστα όσο και σε δημόσιους δρόμους.

Νέο πρωτότυπο η Daimler Truck με υγρό υδρογόνο

8.626 Επισκέψεις στο άρθρο (28/6/2022)

Παίρνοντας τη σκυτάλη από τη «συνέταιρο» στις κυψέλες καυσίμου, Volvo, η Mercedes-Benz ξεκίνησε να δοκιμάζει ένα νέο πρωτότυπο, βαρύ φορτηγό που κινείται με υγρό υδρογόνο, το οποίο στοχεύει στο 2ο μισό της 10ετίας που θα λανσαριστεί, να εμφανίζει μία αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ.

Daimler Truck: φορτηγό υδρογόνου για αυτονομία 1.000 χλμ.!

  • Νέο πρωτότυπο Mercedes-Benz με υγρό υδρογόνο
  • Δοκιμές σε πίστα και δημόσιους δρόμους
  • Στην παραγωγή στο 2ο μισό της 10ετίας
  • Κυψέλες καυσίμου σε συνεργασία με τη Volvo
 
Η Daimler Truck δοκιμάζει από πέρυσι μέσω του Mercedes-Benz GenH2 Truck, τις δυνατότητες των μεταφορών με τη βοήθεια υδρογονοκίνητων, ηλεκτρικών φορτηγών. Η γερμανική εταιρεία δημιούργησε ένα ακόμα fuel-cell πρωτότυπο φορτηγό, για να δοκιμάσει -εκ νέου στην πίστα και σε δημόσιους δρόμους- τα φορτηγά που λειτουργούν με υγρό υδρογόνο.


Στόχος του φορτηγού GenH2 είναι μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., με την παραγωγή να προγραμματίζεται για το 2ο μισό της 10ετίας.

Στόχος του φορτηγού GenH2 είναι μια αυτονομία της τάξης των 1.000 χλμ., με την παραγωγή να προγραμματίζεται για το 2ο μισό της 10ετίας.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τα πλεονεκτήματα του υγρού υδρογόνου

Ένα νέο πρωτότυπο πρατήριο καυσίμων που εγκαταστάθηκε στο κέντρο ανάπτυξης και δοκιμών στο Wοrth επιτρέπει τον ανεφοδιασμό με υγρό υδρογόνο. Πρόσφατα, η Daimler Truck γιόρτασε τον πρώτο επιτυχημένο ανεφοδιασμό του φορτηγού με υγρό υδρογόνο (LH2) μαζί με την Air Liquide.
 
Κατά τη διαδικασία ανεφοδιασμού, το κρυογονικό υγρό υδρογόνο στους μείον 253 βαθμούς Κελσίου γεμίζεται σε δύο δεξαμενές 40 κιλών που είναι τοποθετημένες εκατέρωθεν του πλαισίου. Χάρη στην ιδιαίτερα καλή μόνωση των δεξαμενών του οχήματος, το υδρογόνο μπορεί να διατηρηθεί σε θερμοκρασία για αρκετά μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς ενεργή ψύξη.
 
Η Daimler Truck προτιμά το υγρό υδρογόνο στην ανάπτυξη κινητήρων με βάση το υδρογόνο. Σε αυτή την κατάσταση έχει σημαντικά υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα σε σχέση με τον όγκο, σε σύγκριση με το αέριο υδρογόνο. Ως αποτέλεσμα, μπορεί να μεταφερθεί περισσότερο υδρογόνο, γεγονός που αυξάνει σημαντικά την αυτονομία και επιτρέπει συγκρίσιμες επιδόσεις του οχήματος με αυτές ενός συμβατικού φορτηγού ντίζελ.

Στο 2ο μισό της δεκαετίας

Ο στόχος ανάπτυξης του φορτηγού GenH2 που είναι έτοιμο για παραγωγή είναι η αυτονομία έως και 1.000 χιλιομέτρων ή και άνω. Αυτό καθιστά το φορτηγό κατάλληλο για ευέλικτες και απαιτητικές εφαρμογές, ειδικά στο σημαντικό τμήμα της μεταφοράς μεγάλων αποστάσεων βαρέως τύπου. Η έναρξη της σειράς παραγωγής για φορτηγά με βάση το υδρογόνο έχει προγραμματιστεί για το δεύτερο μισό της δεκαετίας.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »