Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

3.804 Επισκέψεις στο άρθρο (17/6/2024)
Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS
  • Tο πιο «σκληρό» off road λεωφορείο! Από MAN & TORSUS

-Θα ναι 4κίνητο, 12τάχυτο που αποδίδει 290 ίππους με 1.150 Nm ροπή
-Με αναβαθμισμένη ανάρτηση, ενισχυμένο σασί & δισκόφρενα παντού
-Επανασχεδιασμένη καμπίνα με νέο ταμπλό, χειριστήρια, κουμπιά και πάνελ
-Νέα συστήματα ασφάλειας (ανίχνευση λωρίδων κυκλοφορίας, αισθητήρες βροχής κλπ)
-Χωράει 35 άτομα & διαθέτει 14 διαφορετικές επιλογές καθισμάτων

Θα ναι 4κίνητο, 12τάχυτο που αποδίδει 290 ίππους με 1.150 Nm ροπή

Η τρίτη γενιά βαρέων επαγγελματικών λεωφορείων για «περιπετειώδεις» διαδρομές, PRAETORIAN G3, είναι εδώ και φέρει για λογαριασμό της TORSUS φαρδιά – πλατιά την υπογραφή της MAN Truck & Bus στο πλαίσιο και στο σύστημα μετάδοσης κίνησης.
Έτσι, το νέο PRAETORIAN είναι ένα όχημα βαρέως τύπου για off road, που περιλαμβάνει έναν 6κύλινδρο ντιζελοκινητήρα 6,9 λίτρων, με σύστημα μετάδοσης κίνησης 4Χ4 – το οποίο διαθέτει μπλοκέ διαφορικές κλειδαριές μπροστινού, ενδιάμεσου και πίσω άξονα - που αποδίδει 290hp και ροπή μέχρι 1.150 Nm. Παράλληλα παρέχει ένα 12τάχυτο κιβώτιο σχέσεων MAN 12 Tipmatic ZF AStronic, ενώ είναι ικανό να ανεβαίνει αβίαστα σε κλίση έως 65 % και να διασχίζει ποτάμια βάθους 680 mm.    
 

Με αναβαθμισμένη ανάρτηση, ενισχυμένο σασί & δισκόφρενα παντού

Η νέα πίσω αερανάρτηση και οι ειδικές τοποθετήσεις πλαισίου/υπερκατασκευής μεταμορφώνουν το χειρισμό και τη χρηστικότητα του PRAETORIAN ενισχύοντας την ακαμψία.  Με μήκος αμαξώματος 8,7 μέτρων, διαθέτει αναβαθμισμένα μπλοκ σιωπής - η ονομασία που δόθηκε στα ειδικά κατασκευασμένα, βαρέως τύπου, ημισφαιρικά μαξιλάρια από καουτσούκ που στηρίζουν τους βραχίονες που παρέχουν τη σύνδεση μεταξύ του πλαισίου MAN του οχήματος και της υπερκατασκευής – τα οποία παρέχουν μεγαλύτερη άνεση και άρθρωση περιορίζοντας στο ελάχιστο τους θορύβους και τους κραδασμούς του δρόμου.
Επιπλέον, το μέγιστο ύψος ανοίγματος της εμπρόσθιας μάσκας του λεωφορείου αυξήθηκε κατά περίπου 30 εκατοστά για να εξασφαλίζεται μεγαλύτερη πρόσβαση για εργασίες συντήρησης, όπως η πλήρωση υγρών και η αλλαγή φίλτρων αέρα και καμπίνας, ενώ η δεξαμενή υγρών πλύσης παρμπρίζ επανατοποθετήθηκε για καλύτερη πρόσβαση στο σημείο πλήρωσης.
Την ίδια ώρα, τα υπερσύγχρονα δισκόφρενα 19,5 ιντσών στον εμπρόσθιο και οπίσθιο άξονα ενισχύουν τη δύναμη φρεναρίσματος, ενώ το νέο ατσάλινο μπροστινό βαρούλκο 12 τόνων και 30 μέτρων ανταποκρίνεται ακόμα και στα πιο απαιτητικά εδάφη αν π.χ. κολλήσεις σε ποτάμι.
 

Επανασχεδιασμένη καμπίνα με νέο ταμπλό, χειριστήρια, κουμπιά και πάνελ

Στο εσωτερικό του, το νέο PRAETORIAN επωφελείται από μια αναβάθμιση που περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως νέο ταμπλό, επιλογέα ταχυτήτων, κουμπιά, διακόπτες και χειριστήρια, καθώς και νέο φωτιζόμενο πίνακα ενδείξεων. Στα άκρα του ταμπλό έχουν ενσωματωθεί πρόσθετοι αεραγωγοί για να μην θολώνει το παρμπρίζ σε συνθήκες μουσώνων, ενώ έχουν τοποθετηθεί νέα σκίαστρα για την καλύτερη αντιμετώπιση της θάμβωσης του ήλιου.
Η εισαγωγή ενός ηλεκτρικού βήματος του οδηγού βελτιώνει περαιτέρω τη ζωή του ατόμου που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι, ενώ μαζί με την ανεξάρτητη περιοχή ψυγείου θέρμανσης, ο χώρος του κινητήρα προστατεύεται από ένα αυτόματο σύστημα πυρόσβεσης Blazecut σε σκόνη.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>