Νέα σειρά φορτηγών «S&E» από την Isuzu
Isuzu & Mitsubishi αναπτύσσουν τεχνολογία ανταλλαγής μπαταριών!
Παρά το μικρότερο μήκος του αμαξώματος (-30 χλστ.) στις Double Cab εκδόσεις, το νέο D-Max έχει αντίστοιχη αύξηση στο μήκος του μεταξονίου, γεγονός που επιφέρει σημαντικές αλλαγές στη δομή και σχεδίαση του χώρου φόρτωσης. Σε σχέση με την προηγούμενη γενιά του μοντέλου, το μήκος της καρότσας έχει αυξηθεί (Single Cab: +25χλστ., Extended Cab: +10χλστ., Crew Cab:+19χλστ.) και στις διπλοκάμπινες «Crew» εκδόσεις ανέρχεται στα 1.571 χλστ. με πλάτος 1.530 χλστ. και ύψος πλευρικών τοιχωμάτων στα 490 χλστ. Με το μεικτό βάρος του D-Max Double Cab να ανέρχεται στους 3,1t., αναλόγως της έκδοσης, είναι σε θέση να υποστηρίξει φορτία έως και 1.115 κιλών ενώ, μπορεί να έλξει φορτία έως και 3,5t.
Πολλαπλοί κρίκοι έχουν προβλεφθεί σε διάφορα σημεία της καρότσας του D-Max.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Tο νέο σχήμα του πίσω προφυλακτήρα του D-Max διευκολύνει σημαντικά την πρόσβαση εντός του χώρου φόρτωσης.
Στον χώρο φόρτωσης του νέου L200 μπορούν να φιλοξενηθούν με άνεση φορτία άνω του 1,0t.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - pro.autotriti.gr