Εσωτερικό – Χώροι
60.544 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2022)
Σε σχέση με το εξωτερικό του οχήματος, ο εσωτερικός διάκοσμος έχει υποστεί μεγαλύτερες αλλαγές καθώς πλήρως ανασχεδιασμένος είναι τόσο ο πίνακας οργάνων και το ταμπλό όσο και η κεντρική κονσόλα. Ο πίνακας οργάνων φέρει πλέον μια έγχρωμη οθόνη 4,2 ιντσών ενώ το τιμόνι είναι μικρότερο σε διαστάσεις και εφοδιάζεται με χειριστήρια για το cruise-control, το σύστημα πολυμέσων, τον υπολογιστή ταξιδιού κ.ά. Αντίστοιχα, μια ευρεία οθόνη αφής στην κεντρική κονσόλα προσφέρει τη δυνατότητα ελέγχου διαφόρων λειτουργιών του οχήματος, ακόμη και μέσω φωνητικών εντολών ενώ, πρακτικά είναι και τα χειριστήρια για τον νέο αυτόματο –διζωνικό- κλιματισμό. Πέραν αυτού, στις εκδόσεις Arena συναντάμε εκτεταμένες επενδύσεις από δέρμα στο ταμπλό, τα καθίσματα κ.ά., που ενισχύουν τον πολυτελή χαρακτήρα τους.
Στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας του D-Max εδράζεται μια οθόνη αφής 9 ιντσών.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Ο οδηγός έχει στη διάθεση του νέας δομής κάθισμα που ελέγχεται και ηλεκτρικά σε οκτώ ρυθμίσεις (και θερμαινόμενο) ενώ δεν πρέπει να παραβλέπουμε διάφορες πρακτικές λύσεις εντός της καμπίνας που εκτείνονται από το κεντρικό υποβραχιόνιο με τον μεγάλο αποθηκευτικό χώρο και τις θύρες USB τόσο για τους εμπρός όσο και τους πίσω επιβάτες, ως τις ειδικές χειρολαβές στις κολώνες για την είσοδο σε αμφότερες τις σειρές καθισμάτων, το ειδικό σύστημα «Walk Away Lock» που κλειδώνει αυτόματα το όχημα όταν ο κάτοχος (με το κλειδί) απομακρυνθούν για περισσότερα από 3μ. κ.ά. Τέλος, το ωφέλιμο εσωτερικό πλάτος της καμπίνας ανέρχεται στα 1,46μ., ενώ οι επιβάτες της πίσω σειράς έχουν ωφέλιμο χώρο 730 χλστ. (Extebded Cab) έως 95 χλστ. (Double Cab) για τα γόνατα τους. Στην πράξη, το εσωτερικό του νέου D-Max είναι άνετο, με εξαιρετική πλέον ηχομόνωση ενώ, με βάση τον κατασκευαστή, οι επιβάτες έχουν μεγάλο «αέρα» για τα γόνατα τους (1.075 χλστ. εμπρός / 905 χλστ. πίσω) με το ωφέλιμο πλάτος της καμπίνας (στους ώμους) να ορίζεται στα 1.460 χλστ.
Αφθονο «αέρα» για τα γόνατα, τους ώμους και το κεφάλι τους έχουν οι επιβάτες της δεύτερης σειράς στις διπλοκάμπινες εκδόσεις του D-Max.
Ένα από τα πρώτα στοιχεία που σε κερδίζουν στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών του νέου L200 είναι οι μεγάλοι χώροι για όλους τους επιβάτες και τα αναπαυτικά καθίσματα με τη βελτιωμένη δομή και ποιότητα υλικών. Φυσικά, τόσο ο πίνακας οργάνων όσο και το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα έχουν επανασχεδιαστεί με μια μεγάλη οθόνη αφής να δεσπόζει στο πάνω μέρος της τελευταίας, διασφαλίζοντας την εύκολη και άμεση εκμετάλλευση των πολλαπλών λειτουργιών που προσφέρει το σύστημα πολυμέσων. Αντίστοιχα, ο πίνακας οργάνων φέρει μια πιο δυναμική σχεδίαση και φιλοξενεί επίσης μια έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων.
Ελκυστικός σχεδιαστικά, ποιοτικά κατασκευασμένος και με πολύ καλή εργονομία, ο εσωτερικός διάκοσμος του νέου L200.
Το κεντρικό υποβραχιόνιο, είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις και φιλοξενεί έναν μεγάλο αποθηκευτικό χώρο στο εσωτερικό του ενώ, πολλαπλοί χώροι π.χ. για την τοποθέτηση μικροαντικειμένων αλλά και θύρες USB, είναι διαθέσιμες για τους επιβάτες τόσο της πρώτης όσο και της δεύτερης σειράς καθισμάτων. Φυσικά, σε ότι αφορά στο επίπεδο του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας, οι κορυφαίες εκδόσεις «Intsyle» που συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο, ουσιαστικά δεν παρουσιάζουν ελλείψεις ακόμη και με τα πιο αυστηρά κριτήρια αξιολόγησης.
Μια μεγάλη οθόνη αφής 7 ιντσών δεσπόζει στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας του L200.