Εντός και εκτός δρόμου
60.542 Επισκέψεις στο άρθρο (7/5/2022)
Χάρη σε ειδικές τροποποιήσεις του πλαισίου και τη χρήση νέων τύπων χάλυβα, η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου του νέου D-Max έχει ενισχυθεί. Την ίδια στιγμή έχει αυξηθεί τόσο το μετατρόχιο όσο και το μεταξόνιο όλων των εκδόσεων. Πέραν αυτού, η νέα σχεδίαση του αμαξώματος έχει επιφέρει μεταξύ άλλων και αύξηση τόσο της απόστασης του από το έδαφος όσο και των γωνιών προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής. Με αυτά ως δεδομένα και λόγω της βελτίωσης της ρύθμισης της ανάρτησης, είναι σαφές πως το νέο D-Max έχει βελτιωθεί τόσο ως προς το κράτημα και την ποιότητα κύλισης όσο και ως προς τις εκτός δρόμου ικανότητες κίνησης του, κάτι που κατάφερε να μας επιβεβαιώσει από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα πίσω από το τιμόνι του.
H νέα σχεδίαση του αμαξώματος του D-Max έχει επιφέρει μεταξύ άλλων και αύξηση τόσο της απόστασης του από το έδαφος όσο και των γωνιών προσέγγισης, ράμπας και διαφυγής.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Αν ωστόσο σε όλα τα παραπάνω προσθέσουμε και τις πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που η νέα εποχή επιτάσσει στα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού, τότε εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως ο χειρισμός του νέου D-Max ακόμη και στο όριο, κατά την κίνηση στον αυτοκινητόδρομο σε υψηλές ταχύτητες, σε επαρχιακούς δρόμους με κλειστές στροφές αλλά και σε ακραίες –εκτός δρόμου- εδαφικές ανωμαλίες, είναι σημαντικά ευκολότερος, ακόμη και από έναν σχετικά άπειρο οδηγό. Συστήματα όπως τo Hill Start Assist και –κυρίως- το Hill Descent, διευκολύνουν αφάνταστα την κίνηση του σε σημεία με έντονες κλίσεις ενώ, χάρη σε πολλαπλούς νέους αισθητήρες και κάμερες, το όχημα είναι σε θέση να ανιχνεύει διαρκώς και να προειδοποιεί τον οδηγό για το ενδεχόμενο πρόσκρουσης με άλλα οχήματα κ.ά.
Χάρη σε ειδικές τροποποιήσεις του πλαισίου και τη χρήση νέων τύπων χάλυβα, η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου του νέου D-Max έχει ενισχυθεί.
Δείτε τις τιμές του Mitsubishi L200
Aνετο, προβλέψιμο και με υψηλή ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο, το νέο L200 θα ακολουθήσει την προδιαγεγραμμένη από τον οδηγό πορεία χωρίς έντονες αντιδράσεις, χάρη και στην ύπαρξη πολλαπλών ηλεκτρονικών συστημάτων ευστάθειας.
Μια σειρά από δομικές ενισχύσεις στο αμάξωμα και τα μηχανικά μέρη σε συνδυασμό με πολλαπλές τεχνολογικές καινοτομίες που υιοθετούνται για πρώτη φορά από το L200, ανεβάζουν κατακόρυφα τόσο την ποιότητα κύλισης όσο και την ενεργητική ασφάλεια της νέας γενιάς του. Πιο συγκεκριμένα, το πλαίσιο είναι πιο στιβαρό χάρη στη χρήση νέων τύπων χάλυβα, η πίσω ανάρτηση φέρει ένα επιπλέον φύλλο σούστας και αυξημένη διάμετρο για τα αμορτισέρ ενώ, και στις εκδόσεις με ζάντες 18 ιντσών, το σύστημα πέδησης φέρει διπίστονα δισκόφρενα 320 χλστ. στους εμπρός τροχούς. Όλα τα παραπάνω σε συνδυασμό με τη νέα σχεδίαση αμαξώματος που έχει συμβάλλει στην αύξηση της γωνίας προσέγγισης, συμβάλλουν στη βελτίωση της οδικής συμπεριφοράς του L200 τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
Εκτός δρόμου, χάρη στις πολύ καλές γωνίες του αμαξώματος, την προσεγμένη ρύθμιση των αναρτήσεων, τα ισχυρά φρένα αλλά και το στιβαρό πλαίσιο, θα διατηρήσει ένα υψηλό επίπεδο ασφάλειας χωρίς να «ταλαιπωρήσει» επιβάτες και φορτίο στις έντονες εδαφικές ανωμαλίες.
Ειδικά εκτός δρόμου, το νέο L200 δεν έχει αντίπαλο καθώς, το –εκ των κορυφαίων της κατηγορίας- σύστημα τετρακίνησης «Super Select 4WD-II» (με δυνατότητα κλειδώματος του κεντρικού διαφορικού), πλέον αναβαθμίζεται μέσω της λειτουργίας «Off Road Mode» που χάρη σε ειδικά σχεδιασμένα προγράμματα (Gravel, Mud/Snow, Sand ή Rock), συμβάλλει τα μέγιστα κατά την κίνηση σε πάσης φύσεως οδοστρώματα πλην της ασφάλτου. Επιπρόσθετα, το ηλεκτρονικό σύστημα «Hill Descent Control» αναλαμβάνει να διατηρεί σταθερή την ταχύτητα κίνησης σε καταβάσεις με έντονη κλιση (από 2 – 20 χλμ./ώρα).
Αναβαθμισμένη είναι και η λειτουργία του –έτσι και αλλιώς- εξαιρετικού συστήματος τετρακίνησης «Super Select 4WD-II» της Mitsubishi.
Επί της ασφάλτου, το καλό στήσιμο των αναρτήσεων σε συνδυασμό με το γρήγορο τιμόνι, τον μικρό κύκλο στροφής αλλά και μια πληθώρα ηλεκτρονικών συστημάτων όπου περιλαμβάνεται μεταξύ άλλων και το «Multi Around Monitor», με τις λήψεις από πολλαπλές κάμερες να προβάλλονται στην οθόνη της κεντρικής κονσόλας, αναβαθμίζει τόσο το επίπεδο της ενεργητικής ασφάλειας του οχήματος, υποβοηθώντας το έργο του οδηγού ακόμη και κάτω από ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες.