Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Μετά την έκδοση μονού φορτηγού, αλλά και με συρόμενο τρέιλερ, το Mercedes-Benz eActros λανσάρεται σε έκδοση ηλεκτρικού τράκτορα.

Μετά την έκδοση μονού φορτηγού, αλλά και με συρόμενο τρέιλερ, το Mercedes-Benz eActros λανσάρεται σε έκδοση ηλεκτρικού τράκτορα.

Οι δύο κινητήρες που είναι τοποθετημένοι κεντρικά στον πίσω άξονα παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW και μέγιστη ισχύ 400 kW.

Οι δύο κινητήρες που είναι τοποθετημένοι κεντρικά στον πίσω άξονα παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW και μέγιστη ισχύ 400 kW.

Τοποθετούνται τρία πακέτα μπαταριών, το καθένα με εγκατεστημένη χωρητικότητα 112 kWh, τα οποία προσδίδουν στο ηλεκτρικό φορτηγό αυτονομία που φτάνει τα 220 χιλιόμετρα.

Τοποθετούνται τρία πακέτα μπαταριών, το καθένα με εγκατεστημένη χωρητικότητα 112 kWh, τα οποία προσδίδουν στο ηλεκτρικό φορτηγό αυτονομία που φτάνει τα 220 χιλιόμετρα.

Ο τράκτορας με την καμπίνα «M» μπορεί να κοτσάρει όλα τα κοινά ευρωπαϊκά επικαθήμενα τρέιλερ, λαμβάνοντας υπόψη το μέγιστο επιτρεπόμενο συνολικό μήκος ρυμούλκησης.

Ο τράκτορας με την καμπίνα «M» μπορεί να κοτσάρει όλα τα κοινά ευρωπαϊκά επικαθήμενα τρέιλερ, λαμβάνοντας υπόψη το μέγιστο επιτρεπόμενο συνολικό μήκος ρυμούλκησης.

Οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν με ισχύ έως και 160 kW, όπου χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από 20 έως 80% σε έναν τυπικό σταθμό ταχείας φόρτισης DC με ρεύμα φόρτισης 40

Οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν με ισχύ έως και 160 kW, όπου χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από 20 έως 80% σε έναν τυπικό σταθμό ταχείας φόρτισης DC με ρεύμα φόρτισης 400 A.

Το eActros 300 σε έκδοση τράκτορα θα ξεκινήσει να παράγεται στο 2ο μισό του 2023 και είναι κατάλληλο για ευέλικτη χρήση στις μεταφορές βαρέως τύπου.

Το eActros 300 σε έκδοση τράκτορα θα ξεκινήσει να παράγεται στο 2ο μισό του 2023 και είναι κατάλληλο για ευέλικτη χρήση στις μεταφορές βαρέως τύπου.

  • Μετά την έκδοση μονού φορτηγού, αλλά και με συρόμενο τρέιλερ, το Mercedes-Benz eActros λανσάρεται σε έκδοση ηλεκτρικού τράκτορα.
  • Οι δύο κινητήρες που είναι τοποθετημένοι κεντρικά στον πίσω άξονα παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW και μέγιστη ισχύ 400 kW.
  • Τοποθετούνται τρία πακέτα μπαταριών, το καθένα με εγκατεστημένη χωρητικότητα 112 kWh, τα οποία προσδίδουν στο ηλεκτρικό φορτηγό αυτονομία που φτάνει τα 220 χιλιόμετρα.
  • Ο τράκτορας με την καμπίνα «M» μπορεί να κοτσάρει όλα τα κοινά ευρωπαϊκά επικαθήμενα τρέιλερ, λαμβάνοντας υπόψη το μέγιστο επιτρεπόμενο συνολικό μήκος ρυμούλκησης.
  • Οι μπαταρίες μπορούν να φορτιστούν με ισχύ έως και 160 kW, όπου χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από 20 έως 80% σε έναν τυπικό σταθμό ταχείας φόρτισης DC με ρεύμα φόρτισης 40
  • Το eActros 300 σε έκδοση τράκτορα θα ξεκινήσει να παράγεται στο 2ο μισό του 2023 και είναι κατάλληλο για ευέλικτη χρήση στις μεταφορές βαρέως τύπου.

Το Mercedes eActros σε έκδοση τράκτορα

7.162 Επισκέψεις στο άρθρο (22/9/2022)

Η Mercedes-Benz Trucks παρουσιάζει το eActros σε έκδοση τράκτορα, συμβατή με όλα τα ευρωπαϊκά επικαθήμενα τρέιλερ, ένα ηλεκτρικό φορτηγό αυτονομίας 220 χλμ., που φορτίζει τις μπαταρίες του σε λίγο περισσότερο από μία ώρα.

Αυτονομία 220 χλμ. για το eActros σε έκδοση τράκτορα!

  • eActros 300: μονό φορτηγό, με συρόμενο και τώρα επικαθήμενο τρέιλερ
  • Στην παραγωγή στο 2ο μισό του 2023
  • Φόρτιση σε λίγο πάνω από 1 ώρα
  • Συμβατό με όλα τα ευρωπαϊκά τρέιλερ
 
Το eActros, το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό της Mercedes-Benz Trucks το έχουμε γνωρίσει ως μονό φορτηγό στις εκδόσεις eActros 300 και eActros 400, αλλά και σε έκδοση με συρόμενο τρέιλερ. Και μπορεί στην έκθεση IAA Transportation 2022 μεγάλος πρωταγωνιστής να ήταν το eActros LongHaul, ωστόσο στο Ανόβερο βρέθηκε μία ακόμα έκδοση του Mercedes-Benz eActros.


Οι δύο κινητήρες που είναι τοποθετημένοι κεντρικά στον πίσω άξονα παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW και μέγιστη ισχύ 400 kW.

Οι δύο κινητήρες που είναι τοποθετημένοι κεντρικά στον πίσω άξονα παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW και μέγιστη ισχύ 400 kW.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στην παραγωγή στο 2ο μισό του 2023

Λόγος γίνεται για το eActros 300 σε έκδοση τράκτορα, ένα ηλεκτρικό φορτηγό που θα ξεκινήσει να παράγεται στο 2ο μισό του επόμενου έτους. Ιδιαίτερα κατάλληλο για ευέλικτη χρήση στις μεταφορές βαρέως τύπου, το ηλεκτρικό φορτηγό βασίζεται στην ίδια τεχνολογία με το eActros 300 στη μονή ή αρθρωτή έκδοσή του. Ο τράκτορας με την καμπίνα «M» μπορεί να κοτσάρει όλα τα κοινά ευρωπαϊκά επικαθήμενα τρέιλερ, λαμβάνοντας υπόψη το μέγιστο επιτρεπόμενο συνολικό μήκος ρυμούλκησης.

Η ηλεκτρική γραμμή κίνησης

Όπως και με το eActros 300, το οποίο έχει ήδη λανσαριστεί, το κεντρικό στοιχείο της τεχνολογίας είναι η μονάδα μετάδοσης κίνησης, ένας ηλεκτρικός άκαμπτος άξονας με δύο ενσωματωμένους ηλεκτρικούς κινητήρες και κιβώτιο δύο ταχυτήτων. Οι δύο κινητήρες που είναι τοποθετημένοι κεντρικά στον πίσω άξονα παράγουν συνεχή ισχύ 330 kW και μέγιστη ισχύ 400 kW. Η άμεση παροχή ροπής των ηλεκτροκινητήρων, σε συνδυασμό με το κιβώτιο δύο ταχυτήτων, εξασφαλίζουν ισχυρή επιτάχυνση, οδηγική άνεση και δυναμική που επιτρέπουν πιο ξεκούραστη και χωρίς άγχος οδήγηση, σε σύγκριση με τα συμβατικά πετρελαιοκίνητα φορτηγά.

Αυτονομία 220 χλμ. & φόρτιση σε 1 ώρα

Τοποθετούνται τρία πακέτα μπαταριών, το καθένα με εγκατεστημένη χωρητικότητα 112 kWh, τα οποία προσδίδουν στο ηλεκτρικό φορτηγό αυτονομία που φτάνει τα 220 χιλιόμετρα. Επιπλέον, η διορατική οδήγηση και η ανάκτηση της κινητικής ενέργειας μπορούν να αυξήσουν περαιτέρω την εμβέλεια κίνησης.
 
Οι μπαταρίες του BEV τράκτορα μπορούν να φορτιστούν με ισχύ έως και 160 kW. Τα τρία πακέτα μπαταριών χρειάζονται λίγο περισσότερο από μία ώρα για να φορτιστούν από 20 έως 80% σε έναν τυπικό σταθμό ταχείας φόρτισης DC με ρεύμα φόρτισης 400 A.

Προηγμένη ασφάλεια (και άνεση)

Όπως με όλα τα μοντέλα eActros, ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει το εξωτερικό Σύστημα Ακουστικής Ειδοποίησης Οχημάτων (Acoustic Vehicle Alerting System) σύμφωνα με τις νομικές απαιτήσεις. Το «παρών» δίνει το Active Brake Assist πέμπτης γενιάς (ΑΒΑ 5) με ανίχνευση πεζών, όπως και η τεχνολογία υποβοήθησης κατά το στρίψιμο «Turn Assist S1R».
 
Για τις οπτικές προειδοποιήσεις, ο βοηθός στροφής χρησιμοποιεί την οθόνη MirrorCam, η οποία είναι εγκατεστημένη στο eActros στη θέση των συμβατικών καθρεπτών. Το σύστημα δεύτερης γενιάς, το οποίο είναι διαθέσιμο από τον Απρίλιο του 2022, είναι τώρα σε θέση να υποστηρίζει ακόμη καλύτερα τον οδηγό σε πολλές καταστάσεις στην οδική κυκλοφορία, χάρη -μεταξύ άλλων- σε δέκα εκατοστά μικρότερους βραχίονες κάμερας ανά πλευρά και νέες παραμέτρους εικόνας, για μια ακόμα πιο ρεαλιστική αναπαράσταση του περιβάλλοντος.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ακολουθήστε το PRO.Autotriti στο Google News. Bρείτε όλες τις ειδήσεις
Σχολιάστε