Μηχανή Αναζήτησης Βαρέα Επαγγελματικά
Ένα χαρτοφυλάκιο πλήρως ηλεκτρικών λεωφορείων έχει στα σκαριά η Daimler Buses, εστιάζοντας στα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και κυψελών καυσίμου (υδρογόνο).

Ένα χαρτοφυλάκιο πλήρως ηλεκτρικών λεωφορείων έχει στα σκαριά η Daimler Buses, εστιάζοντας στα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και κυψελών καυσίμου (υδρογόνο).

Έως το 2039 μόνο ηλεκτρικά λεωφορεία της Daimler Buses θα πωλούνται στην Ευρώπη. Μάλιστα, από το 2030 ηλεκτρικά θα είναι όλα τα αστικά, ενώ το 2025 αναμένεται το 1ο υπεραστικό μηδενικών ρύπων.

Έως το 2039 μόνο ηλεκτρικά λεωφορεία της Daimler Buses θα πωλούνται στην Ευρώπη. Μάλιστα, από το 2030 ηλεκτρικά θα είναι όλα τα αστικά, ενώ το 2025 αναμένεται το 1ο υπεραστικό μηδενικών ρύπων.

Το νέο, ηλεκτρικό Mercedes-Benz eCitaro Range Extender θα διαθέτει κυψέλες καυσίμου της Toyota για επέκταση της αυτονομίας του.

Το νέο, ηλεκτρικό Mercedes-Benz eCitaro Range Extender θα διαθέτει κυψέλες καυσίμου της Toyota για επέκταση της αυτονομίας του.

Τα fuel cells αποδίδουν ισχύ 60kW και μπορούν να επεκτείνουν την αυτονομία στα περίπου 400 χλμ. για το μονό μοντέλο και στα σχεδόν 350 χλμ. για το αρθρωτό.

Τα fuel cells αποδίδουν ισχύ 60kW και μπορούν να επεκτείνουν την αυτονομία στα περίπου 400 χλμ. για το μονό μοντέλο και στα σχεδόν 350 χλμ. για το αρθρωτό.

Aπό τα τέλη του 2022, το eCitaro θα διαθέτει μια νέα γενιά μπαταριών υψηλής απόδοσης, που θα του προσδίδουν αυτονομία περίπου 280 χιλιομέτρων (μονό λεωφορείο).

Aπό τα τέλη του 2022, το eCitaro θα διαθέτει μια νέα γενιά μπαταριών υψηλής απόδοσης, που θα του προσδίδουν αυτονομία περίπου 280 χιλιομέτρων (μονό λεωφορείο).

Οι εταιρείες μεταφορών μπορούν να αποκτήσουν ένα συνολικό πακέτο που περιλαμβάνει λεωφορείο, υποδομή ηλεκτρικού ρεύματος και φόρτισης καθώς και κατάλληλο λογισμικό, ψηφιακές υπηρεσίες, κατάλληλη εκπαί

Οι εταιρείες μεταφορών μπορούν να αποκτήσουν ένα συνολικό πακέτο που περιλαμβάνει λεωφορείο, υποδομή ηλεκτρικού ρεύματος και φόρτισης καθώς και κατάλληλο λογισμικό, ψηφιακές υπηρεσίες, κατάλληλη εκπαίδευση του προσωπικού και υπηρεσίες μετά την πώληση.

  • Ένα χαρτοφυλάκιο πλήρως ηλεκτρικών λεωφορείων έχει στα σκαριά η Daimler Buses, εστιάζοντας στα ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας και κυψελών καυσίμου (υδρογόνο).
  • Έως το 2039 μόνο ηλεκτρικά λεωφορεία της Daimler Buses θα πωλούνται στην Ευρώπη. Μάλιστα, από το 2030 ηλεκτρικά θα είναι όλα τα αστικά, ενώ το 2025 αναμένεται το 1ο υπεραστικό μηδενικών ρύπων.
  • Το νέο, ηλεκτρικό Mercedes-Benz eCitaro Range Extender θα διαθέτει κυψέλες καυσίμου της Toyota για επέκταση της αυτονομίας του.
  • Τα fuel cells αποδίδουν ισχύ 60kW και μπορούν να επεκτείνουν την αυτονομία στα περίπου 400 χλμ. για το μονό μοντέλο και στα σχεδόν 350 χλμ. για το αρθρωτό.
  • Aπό τα τέλη του 2022, το eCitaro θα διαθέτει μια νέα γενιά μπαταριών υψηλής απόδοσης, που θα του προσδίδουν αυτονομία περίπου 280 χιλιομέτρων (μονό λεωφορείο).
  • Οι εταιρείες μεταφορών μπορούν να αποκτήσουν ένα συνολικό πακέτο που περιλαμβάνει λεωφορείο, υποδομή ηλεκτρικού ρεύματος και φόρτισης καθώς και κατάλληλο λογισμικό, ψηφιακές υπηρεσίες, κατάλληλη εκπαί

Μόνο ηλεκτρικά τα λεωφορεία της Daimler Buses από το 2030

2.224 Επισκέψεις στο άρθρο (9/5/2022)

Τα «ρέστα» της στην ηλεκτροκίνηση δίνει η Daimler Buses, προσφέροντας οχήματα με διττή στρατηγική βασισμένη στις μπαταρίες και το υδρογόνο. Ήδη από το 2030 όλα τα αστικά λεωφορεία θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά, κάτι που θα επεκταθεί σε όλες τις κατηγορίες μέχρι το 2039.

Μόνο ηλεκτρικά: με μπαταρίες και υδρογόνο τα λεωφορεία της Daimler Buses!

  • Έως το 2039 μόνο ηλεκτρικά λεωφορεία στην Ευρώπη
  • Από το 2030 ηλεκτρικά όλα τα αστικά - το 2025 το 1ο υπεραστικό
  • Με κυψέλη καυσίμου της Toyota το eCitaro Range Extender
  • Με νέες μπαταρίες το eCitaro από τα τέλη του 2022
 
Η Daimler Buses στοχεύει να προσφέρει οχήματα μπαταρίας και υδρογόνου με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα σε κάθε κατηγορία έως το 2030. Αρχικά η έμφαση θα δοθεί στις βασικές αγορές της Ευρώπης και της Λατινικής Αμερικής. Έως το 2039, στις βασικές αγορές της Ευρώπης θα πωλούνται μόνο καινούρια οχήματα, τα οποία έχουν τοπικά ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα.
 
Στην κατηγορία των αστικών λεωφορείων, αυτό θα ισχύει ήδη από το 2030 για την Ευρώπη. Πέραν της επέκτασης του χαρτοφυλακίου οχημάτων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, η Daimler Buses διευρύνει επίσης και τις υπηρεσίες της ως πάροχος ολοκληρωμένων υπηρεσιών για τις ηλεκτρικές εγκαταστάσεις των πελατών της.
 
Στην πορεία προς τον εξηλεκτρισμό της μεταφοράς επιβατών παγκοσμίως, η Daimler Buses σχεδιάζει να λανσάρει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό υπεραστικό λεωφορείο της το 2025 και τουριστικά με σύστημα κίνησης με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου από τα τέλη της δεκαετίας. Ακολουθώντας τη διττή στρατηγική της μητρικής εταιρείας Daimler Truck, η Daimler Buses επικεντρώνεται στις τεχνολογίες ηλεκτρικών συστημάτων κίνησης μπαταρίας και υδρογόνου ταυτόχρονα.


Έως το 2039 μόνο ηλεκτρικά λεωφορεία της Daimler Buses θα πωλούνται στην Ευρώπη. Μάλιστα, από το 2030 ηλεκτρικά θα είναι όλα τα αστικά, ενώ το 2025 αναμένεται το 1ο υπεραστικό μηδενικών ρύπων.

Έως το 2039 μόνο ηλεκτρικά λεωφορεία της Daimler Buses θα πωλούνται στην Ευρώπη. Μάλιστα, από το 2030 ηλεκτρικά θα είναι όλα τα αστικά, ενώ το 2025 αναμένεται το 1ο υπεραστικό μηδενικών ρύπων.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Mercedes-Benz eCitaro με κυψέλη καυσίμου

Ξεκινώντας από το 2023, η Daimler Buses θα εξοπλίσει και το αμιγώς ηλεκτρικό αστικό λεωφορείο μπαταρίας Mercedes-Benz eCitaro, το οποίο παράγεται μαζικά από το 2018, με κυψέλη καυσίμου υδρογόνου ως σύστημα επέκτασης της αυτονομίας (range extender), το οποίο προέρχεται από την Toyota. Η Daimler Buses προσθέτει έτσι ένα όχημα με αυτονομία έως 400 χιλιόμετρα (μονό λεωφορείο) στο χαρτοφυλάκιο πλήρως ηλεκτρικών προϊόντων της κατηγορίας αστικών λεωφορείων.
 
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης του eCitaro Range Extender εξακολουθεί να βασίζεται στην μπαταρία, ενώ η κυψέλη καυσίμου εξυπηρετεί αποκλειστικά για την επέκταση της αυτονομίας και όχι ως κύρια πηγή ενέργειας. Συνεπώς, το όχημα είναι ένα πλήρως ηλεκτρικό υβριδικό όχημα που συνδυάζει δύο πηγές ηλεκτρικού ρεύματος. Το υδρογόνο χρησιμοποιείται στην αέρια μορφή του σε πίεση 350 bar.

Με νέες, πιο ισχυρές μπαταρίες

Επιπλέον, η Daimler Buses θα προσφέρει το eCitaro με μια νέα γενιά μπαταριών υψηλής απόδοσης από τα τέλη του 2022. Οι υψηλής ενέργειας μπαταρίες ιόντων-λιθίου αυξάνουν την χωρητικότητα κατά σχεδόν 50% ανά μπαταρία με το ίδιο βάρος και προσφέρουν αυτονομία της τάξεως των 280 χιλιομέτρων περίπου (μονό λεωφορείο). Οι μπαταρίες θα χρησιμοποιούνται τόσο στο eCitaro και eCitaro Range Extender όσο και στο πλήρως ηλεκτρικό πλαίσιο οχήματος eO500U από τη Βραζιλία που παρουσιάστηκε πρόσφατα.
 
Σημειώνεται, πως περισσότερα από 600 eCitaro χρησιμοποιούνται ήδη καθημερινά από πελάτες στην Ευρώπη. Το 2021, σχεδόν ένα στα δύο πλήρως ηλεκτρικά αστικά λεωφορεία που πουλήθηκαν στη Γερμανία ήταν της Daimler Buses.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »