ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Κάτω από το καπό φιλοξενείται το ισχυρότερο σύνολο στην κατηγορία των pick-up, ένας σύγχρονος V6 diesel κινητήρας 3 λίτρων, με απόδοση 264 ίππους και 600 Nm ροπής (στις 1.400 σ.α.λ.!).

Κάτω από το καπό φιλοξενείται το ισχυρότερο σύνολο στην κατηγορία των pick-up, ένας σύγχρονος V6 diesel κινητήρας 3 λίτρων, με απόδοση 264 ίππους και 600 Nm ροπής (στις 1.400 σ.α.λ.!).

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και πλάι του αυτός για τα κοντά.

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και πλάι του αυτός για τα "κοντά".

Δυναμικές επιδόσεις παρά το βάρος των 2,3 τόνων. Σε λογικά πλαίσια η κατανάλωση.

Δυναμικές επιδόσεις παρά το βάρος των 2,3 τόνων. Σε λογικά πλαίσια η κατανάλωση.

  • Κάτω από το καπό φιλοξενείται το ισχυρότερο σύνολο στην κατηγορία των pick-up, ένας σύγχρονος V6 diesel κινητήρας 3 λίτρων, με απόδοση 264 ίππους και 600 Nm ροπής (στις 1.400 σ.α.λ.!).
  • Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και πλάι του αυτός για τα κοντά.
  • Δυναμικές επιδόσεις παρά το βάρος των 2,3 τόνων. Σε λογικά πλαίσια η κατανάλωση.

Kινητήρας-Επιδόσεις: To GTi των pick up;

39.585 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2022)

Ένα ακόμα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα του Gladiator είναι ο κινητήρας του. Κάτω από το  καπό φιλοξενείται το ισχυρότερο σύνολο στην κατηγορία των pick-up, ένας σύγχρονος V6 diesel κινητήρας 3 λίτρων, με απόδοση 264 ίππους και 600 Nm ροπής (στις 1.400 σ.α.λ.!), ο οποίος συνδυάζεται με ένα υψηλής αντοχής αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων. Εκτός από το σύστημα άμεσου ψεκασμού υψηλής πίεσης (2.000 bar), ο εντυπωσιακός V6, διαθέτει υγρόψυκτο turbo μεταβλητής γεωμετρίας, τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, αλουμινένια πιστόνια, αλλά και σφυρήλατο στροφαλοφόρο για μέγιστη αντοχή και απόδοση.


Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και πλάι του αυτός για τα

Ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και πλάι του αυτός για τα "κοντά".

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στην πράξη το Gladiator «ράβει» και παρά τους (τουλάχιστον) 2,3 τόνους που ζυγίζει, η Jeep υπόσχεται 8,6 δλ. για το 0-100 και τελική ταχύτητα 177 χλμ./ώρα (στην Ελλάδα το όριο των pick-up πάντως είναι μέχρι 100 χλμ./ώρα στον αυτοκινητόδρομο). Και από κατανάλωση; Η Jeep υπόσχεται κάτω από 10 λτ./100 χλμ., εμείς όμως καταφέραμε για ώρα να κινηθούμε και κάτω από τα 8,5 λτ./100 χλμ.

Δυναμικές επιδόσεις παρά το βάρος των 2,3 τόνων. Σε λογικά πλαίσια η κατανάλωση.

Δυναμικές επιδόσεις παρά το βάρος των 2,3 τόνων. Σε λογικά πλαίσια η κατανάλωση.

 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »