Δε μασάει
39.589 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2022)
Στην Ευρώπη γενικά είναι δύσκολη, αν όχι αδύνατη, η πρόσβαση σε χωμάτινες διαδρομές. Εμείς στην Ελλάδα είμαστε στην άλλη άκρη, ο καθένας μπαίνει σε μια δασική ή χωμάτινη διαδρομή ή έκταση και κάνει ότι γουστάρει.
Το σύστημα 4κίνησης Selec-Trac 4Χ4 δίνει τη δυνατότητα επιλογής κίνησης στους πίσω ή και στους 4 τροχούς, ενώ προσφέρονται κοντές σχέσεις και πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Tru-Loc.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »
Παίζοντας κρυφτό με την αστυνομία και τους κατοίκους καταφέραμε να πατήσουμε χώμα, όπου το Gladiator απλά κατάφερε το αυτονόητο. Να μη μασήσει πουθενά. Το Gladiator παίρνει από το Wrangler το σύστημα τετρακίνησης Selec-Trac 4Χ4. Με δυνατότητα επιλογής κίνησης στους πίσω ή και στους 4 τροχούς, κοντές σχέσεις, πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης Tru-Loc και εμπρός/πίσω άξονες Dana 44 3ης γενιάς, το διπλοκάμπινο pick-up της Jeep, έχει το απόλυτο «οπλοστάσιο» για εκτός δρόμου αναζητήσεις.
Η μπροστινή αυτοκαθαριζόμενη κάμερα διευκολύνει την αναγνώριση των εμποδίων από μέσα.
Η επιλογή της τετρακίνησης μπορεί να γίνεται είτε αυτόματα (σε περίπτωση που τα ηλεκτρονικά συστήματα διακρίνουν ολίσθηση των πίσω τροχών), είτε χειροκίνητα από τον οδηγό, ακόμα και όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει. Εντυπωσιακές για την κατηγορία-και όχι μόνο- είναι οι γωνίες προσέγγισης (41ο), διαφυγής (25ο) και ράμπας (18,4ο), η απόσταση από το έδαφος φτάνει τα 25,3εκ., ενώ το Gladiator περνά με άνεση υδάτινα κολλήματα βάθους έως 76 εκ.(ταχύτητα 8 χλμ/ώρα)!
Η προστασία του σασί από κάτω, με τέσσερα πάνελ και ειδικές σωληνώσεις, αποτελεί ασπίδα για το κιβώτιο των κοντών σχέσεων και τις δεξαμενές καυσίμου και λαδιού. Η μπροστινή αυτοκαθαριζόμενη κάμερα διευκολύνει την αναγνώριση των εμποδίων από μέσα, αν και δεν είναι πολλά τα εμπόδια που μπορούν να σταματήσουν το Gladiator (στα όρια της λογικής πάντα). Προς τα εκεί που θέλει να κινηθεί το Jeep Gladiator, θα βρεθεί ο δρόμος. Ακόμα κι όταν δεν υπάρχει. Και δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η θηριώδης ροπή του κινητήρα επιτρέπει στο Gladiator να έχει ελκτική ικανότητα πάνω από 2,7 τόνους (2.722 κιλά).
Με βάση τα παραπάνω, όλες οι εκδόσεις του Gladiator διασφάλισαν με άνεση την πιστοποίηση «TrailRated», όντας ικανές να ανταπεξέλθουν στις πλέον ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές. Μίλησε κανείς;