Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το τιμόνι, η οδική του συμπεριφορά, το καλό κράτημα, το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο τα δυνατά φρένα και η συνολική του αίσθηση, το καθιστούν το πιο «επιβατικό» από τα διπλοκάμπινα pick-up χωρίς όμως εκπτώσ

Το τιμόνι, η οδική του συμπεριφορά, το καλό κράτημα, το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο τα δυνατά φρένα και η συνολική του αίσθηση, το καθιστούν το πιο «επιβατικό» από τα διπλοκάμπινα pick-up χωρίς όμως εκπτώσεις στις εκτός δρόμου ικανότητες.

Παρά το μέγεθος και το σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, το Gladiator είναι εντυπωσιακά εύχρηστο ακόμη και μέσα στις πόλεις και τα γραφικά στενά χωριών της Βόρειας Ιταλίας, που συναντήσαμε.

Παρά το μέγεθος και το σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, το Gladiator είναι εντυπωσιακά εύχρηστο ακόμη και μέσα στις πόλεις και τα γραφικά στενά χωριών της Βόρειας Ιταλίας, που συναντήσαμε.

  • Το τιμόνι, η οδική του συμπεριφορά, το καλό κράτημα, το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο τα δυνατά φρένα και η συνολική του αίσθηση, το καθιστούν το πιο «επιβατικό» από τα διπλοκάμπινα pick-up χωρίς όμως εκπτώσ
  • Παρά το μέγεθος και το σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, το Gladiator είναι εντυπωσιακά εύχρηστο ακόμη και μέσα στις πόλεις και τα γραφικά στενά χωριών της Βόρειας Ιταλίας, που συναντήσαμε.

Στον δρόμο: Τίποτα, τίποτα δε το σταματά

33.671 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2022)

Όπως είπα και στην αρχή, στο Gladiator δεν μπαίνεις, ανεβαίνεις και μάλιστα ψηλά. Ευτυχώς υπάρχει μια σταθερή χειρολαβή πάνω στη μπροστινή αριστερή κολώνα του πλαισίου, που βοηθά να κρατηθείς την ώρα που περνάς το πόδι πάνω από το θεόφαρδο μαρσπιέ. Μετά απλά αφήνεσαι και κάθεσαι πίσω από το κάθετο παρμπρίζ, χαζεύεις εμπρός από το μακρύ καπό και αμέσως βρίσκεσαι να κοιτάζεις τους πάντες και τα πάντα… αφ` υψηλού.


Παρά το μέγεθος και το σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, το Gladiator είναι εντυπωσιακά εύχρηστο ακόμη και μέσα στις πόλεις και τα γραφικά στενά χωριών της Βόρειας Ιταλίας, που συναντήσαμε.

Παρά το μέγεθος και το σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, το Gladiator είναι εντυπωσιακά εύχρηστο ακόμη και μέσα στις πόλεις και τα γραφικά στενά χωριών της Βόρειας Ιταλίας, που συναντήσαμε.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Τα δύο πάνελ της οροφής αφαιρούνται για πλάκα και μάλιστα αποθηκεύονται σε ειδικό σάκο, που υπάρχει στην καρότσα. Αν ήταν δικό μας θα είχαμε αφαιρέσει σίγουρα και τις πόρτες (τα σχετικά κλειδιά torx για το ξεβίδωμα ανήκουν στο βασικό εξοπλισμό του Gladiator). Η αποστολή όμως δεν έγινε στα πλαίσια μια οργανωμένης παρουσίασης με κάποιο τεχνικό να βοηθήσει σχετικά. Έχουμε την αποκλειστικότητα και δε θέλουμε να χάσουμε χρόνο, ίσως και καμιά βίδα και να τρέχουμε. Οπότε και η αίσθηση του cabrio είναι αρκετή.

Πατώντας το αδιάβροχο κουμπί της εκκίνησης, το V6 turbodiesel ξυπνάει αμέσως. Η απόκριση στο πάτημα του γκαζιού είναι ακαριαία και παρά το βάρος του, το Gladiator είναι καθόλα πρόθυμα να σε στείλει στο αυτόφωρο για παραβίαση του ορίου ταχύτητας. Tα 264 άλογα και τα 600 Nm ροπής κάνουν αισθητή την παρουσία τους κάθε στιγμή. Με δυο λόγια, ο V6 turbodiesel είναι ήσυχος, μεταξένιος, δυνατός και φειδωλός σε κατανάλωση. Έ, τι άλλο να του ζητήσεις; Σε πρώτη ανάλυση δε νιώθεις κάποια διαφορά σε σχέση με το νορμάλ Wrangler: Η ίδια σούπερ ψηλή θέση οδήγησης, το σχετικά «σφικτό» εσωτερικό, το εντελώς κάθετο τιμόνι και το ταμπλό – στιβαρό και ανθεκτικό. Πάνω από τα 110-120 χλμ./ώρα ο αεροδυναμικός θόρυβος γίνεται αισθητός ακόμα και με κλειστή οροφή, κάτι λογικό, αφού η αεροδυναμική του Gladiator είναι λίγο καλύτερη από αυτή ενός τσιμεντόλιθου.

Από την άλλη όμως η τεραστίων διαδρομών ανάρτηση προσφέρει αρκετή άνεση. Μόνο στις έντονες εγκάρσιες κακοτεχνίες θα νιώσεις τη δυσφορία των άκαμπτων αξόνων, αλλά και πάλι το Gladiator δείχνει να τις υποδέχεται καλύτερα από το Wrangler χάρη και στο κατά 480 χλστ. διευρυμένο του μεταξόνιο (3.488 χλστ.). Παρά το μέγεθος και το σκληροτράχηλο χαρακτήρα του, το Gladiator είναι εντυπωσιακά εύχρηστο ακόμη και μέσα στις πόλεις και τα γραφικά στενά χωριών της Βόρειας Ιταλίας, που συναντήσαμε. Το τιμόνι, η οδική του συμπεριφορά, το καλό κράτημα, το ηλεκτρονικό οπλοστάσιο τα δυνατά φρένα και η συνολική του αίσθηση, το καθιστούν το πιο «επιβατικό» από τα διπλοκάμπινα pick-up χωρίς όμως εκπτώσεις στις εκτός δρόμου ικανότητες. 
 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »