Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!

7.848 Επισκέψεις στο άρθρο
To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!

To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!

To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!

To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!

To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!

To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!

To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!

  • To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!
  • To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!
  • To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!
  • To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!
  • To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!
  • To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!
  • To NEO υδρογόνο-κίνητο Toyota Hilux πιάνει… δουλειά!

- Τα πρώτα 10 πρωτότυπα «FCEV» Hilux ξεκινούν δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες
- Αποδίδουν 180 άλογα, έχουν αυτονομία 600km και υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο από αντίστοιχα ηλεκτρικά Pick-Up
- Η Toyota προβλέπει πως σε μια 5ετία, η Ευρώπη θα είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές για οχήματα υδρογόνου στον κόσμο

Τα πρώτα 10 πρωτότυπα «FCEV» Hilux ξεκινούν δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες

Η Toyota Manufacturing UK (TMUK) ξεκίνησε τις δοκιμές εξέλιξης 10 πρωτότυπων εκδόσεων του Hilux που φέρουν σύστημα κυψελών καυσίμου (fuel cell) με καύσιμο το υδρογόνο, επιταχύνοντας τις διαδικασίες στο ευρύτερο πλαίσιο εξέλιξης σχετικών λύσης σε πανευρωπαϊκό επίπεδο.

 

Σε συνεργασία με τεχνολογικές εταιρείες και με την μερική χρηματοδότηση από την κυβέρνηση της Μ. Βρετανίας, η Toyota ξεκίνησε την εξέλιξη μιας FCEV (Fuel Cell Electric Vehicle) του δημοφιλούς Pick-Up της, τον Ιούλιο του 2022. Από τα 10 συνολικά οχήματα, τα 5 θα συμμετάσχουν σε δοκιμές εξέλιξης με τη βοήθεια πελατών της εταιρείας, ενώ 5 ακόμη θα χρησιμοποιηθούν για διαφημιστικούς σκοπούς, όπως π.χ. η συμμετοχή τους στους Ολυμπιακούς & Παραολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού, αυτό το καλοκαίρι.

Στόχος της Toyota Professional είναι να εξελίξει πολλαπλές διαφορετικές τεχνολογίες ως προς το σύστημα μετάδοσης της κίνησης των –πάσης φύσεως- οχημάτων της (Hybrid Electric, Plug-In Hybrid Electric, Battery Electric, Fuel Cell Electric, e-fuels), προκειμένου να καλύψει απόλυτα τις ανάγκες των πελατών της.

Αποδίδουν 180 άλογα, έχουν αυτονομία 600km και υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο από αντίστοιχα ηλεκτρικά Pick-Up

Από το 1968 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Toyota Hilux έχει εξελιχθεί σε έναν «θρύλο» της κατηγορίας των Pick-Up και έχει αποδείξει την αξιοπιστία του μέσω αποστολών στα πιο αφιλόξενα περιβάλλοντα του πλανήτη (Βόρειος Πόλος, ηφαίστεια Ισλανδίας, Ανταρκτική  κ.ά.) ενώ έχει αποσπάσει και τρεις νίκες στο άκρως απαιτητικό Ράλι Ντακάρ.

 

Η νέα –υπό εξέλιξη- έκδοση «FCEV» βασίζεται στην επιμηκυμένη καμπίνα (Extra Cab) και μήκος 5,3m, πλάτος 1,8m και ύψος 1,8m. Βασισμένο στο αντίστοιχο σύστημα το Toyota Mirai, που η Toyota έχει λανσάρει από το 2015, είναι σε θέση να διανύσει έως 600km με έναν ανεφοδιασμό λίγων λεπτών, επίδοση σημαντικά καλύτερη από τις αντίστοιχες που μπορεί να επιτύχουν διάφορα ηλεκτρικά Pick-Ups αυτήν τη στιγμή. Την ίδια στιγμή, όλο το σύστημα μετάδοσης της κίνησης είναι σημαντικά ελαφρύτερο, διασφαλίζοντας αυξημένο ωφέλιμο φορτίο & ελκτική ικανότητα έναντι μιας ηλεκτρικής έκδοσης.

 

Τρεις –υψηλής πιέσεως- δεξαμενές υδρογόνου, συνολικής χωρητικότητας 7,8kg (3x2,6kg) εδράζονται εντός του πλαισίου (τύπου σκάλας) ενώ από πάνω τους και κάτω από το δάπεδο της καρότσας (προκειμένου να μην επηρεαστούν οι χώροι εντός της καμπίνας), έχει τοποθετηθεί η μπαταρία ιόντων λιθίου των 4Ah. Αντίστοιχα οι 330 κυψέλες καυσίμου (fuel cell) εδράζονται πάνω στον μπροστά άξονα. Ο πίσω άξονας φιλοξενεί έναν ηλεκτροκινητήρα ισχύος 134kW (182hp) με 300Nm ροπής. Κατά την κίνηση του Toyota Hilux FCEV, το μόνο παράγωγο είναι… νερό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στο Facebook »

Η Toyota προβλέπει πως σε μια 5ετία, η Ευρώπη θα είναι μια από τις μεγαλύτερες αγορές για οχήματα υδρογόνου στον κόσμο

Η Toyota έχει ξεκινήσει την εμπλοκή της με την υδρογονοκίνηση από το 1992 και ήδη έχει να επιδείξει περισσότερες από 20 συνεργασίες με διάφορες εταιρείες στην ευρύτερη επικράτεια της ΕΕ, στο πλαίσιο της Έρευνας & Εξέλιξης σε αυτόν τον τομέα.

 

Χαρακτηριστικά αναφέρουμε το 5ετές πλάνο συνεργασίας με την VDL για την εξέλιξη fuel-cell φορτηγών ενώ από τον Ιούλιο του 2021, σε συνεργασία με την εταιρεία CaetanoBus, εξελίσσει υδρογονοκίνητα λεωφορεία.

 

Η εταιρεία GCK έχει διασκευάσει 10 συμβατικά τουριστικά λεωφορεία σε υδρογονοκίνητα, τα οποία θα χρησιμοποιηθούν για να μεταφέρουν περισσότερους από 5.000 επισκέπτες στην Ολυμπιάδα (& Παραολυμπιάδα) του Παρισιού κ.ο.κ.

 

Στην παρούσα φάση, βρίσκεται υπό εξέλιξη η 3η γενιά του συστήματος fuel cell της Toyota, που θα λανσαριστεί έως το 2027, υπολογίζοντας πως θα προσφέρει αυξημένη αυτονομία κατά 20% σε σχέση με τα σημερινά δεδομένα (βλέπε τα 600km του Hilux FCEV).

 

Παράλληλα, τον Δεκέμβριο του περασμένου έτους (2023), η Toyota Motor Europe εγκαινίασε το «Hydrogen Factory Europe», που θα επιταχύνει τις διαδικασίες στον συγκεκριμένο τομέα, με την ιαπωνική εταιρεία να έχει θέσει ως στόχο την πλήρη ουδετερότητα της σε ότι αφορά στις εκπομπές CO2 στην Ευρώπη ως το 2024, μια ήπειρο που αναμένεται να είναι από τις κορυφαίες σε παγκόσμιο επίπεδο στις πωλήσεις υδρογονοκίνητων οχημάτων ως το 2030.