Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

CF «Silent»

Εκδόσεις «Low Deck» για τα CF & XF

DAF: Ησυχία, τάξη, ασφάλεια

17.036 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2014)

Mε κεντρικό σύνθημα «Πάντα η σωστή λύση», η DAF στο 2.500 τ.μ. περίπτερό της παρουσίασε πολλά και σημαντικά εκθέματα όπως μία «χαμηλού θορύβου» έκδοση του CF καθώς και νέες εκδόσεις των CF και ΧF με χαμηλό σασί. Σε επίπεδο τεχνολογίας, οι Ολλανδοί ανακοίνωσαν την ενσωμάτωση των συστημάτων «Predictive Cruise Control» και «Predictive Shifting» στα οχήματα της από το 2015.

CF «Silent»

Καθώς οι περιορισμοί για τον θόρυβο των φορτηγών διανομών σε ώρες κοινής ησυχίας γίνονται πιο αυστηροί σε όλη την Ευρώπη, η DAF παρουσίασε μία ειδική έκδοση του CF με τα χαρακτηριστικά «Silent» που επιτρέπουν την μείωση των εκπομπών θορύβου κάτω 72 db(A) γεγονός που επιτρέπει στο CF να κάνει μεταφορές σε χώρους και ώρες (νύχτα κ.λπ.) που ισχύουν οι περιορισμοί.
Με το πάτημα ενός διακόπτη στο ταμπλό, ο κινητήρας μπαίνει σε ένα ειδικό «mode» λειτουργίας που περιορίζει την ροπή, δεν επιτρέπει στις στροφές νΆ ανέβουν πάνω από ένα σημείο και αλλάζει τις ταχύτητες σε πιο χαμηλές στροφές. Στη μείωση του θορύβου συμβάλει και η μόνωση του κιβωτίου ταχυτήτων. Το CF Silent εφοδιάζεται με τον Paccar MX 11, των 10,8 λίτρων (Euro 6) με απόδοση 286 έως 435 ίππων. Στην παραγωγή θα βγει στις αρχές του 2015 σε εκδόσεις 4x2 και 6x2, με τρεις καμπίνες και με πολλές επιλογές σε μεταξόνια.

Εκδόσεις «Low Deck» για τα CF & XF
Mια αρκετά ενδιαφέρουσα πρόταση από την DAF ήταν η παρουσίαση των CF και XF σε εκδόσεις με χαμηλότερο πλαίσιο. Εφοδιασμένα με ελαστικά χαμηλού προφίλ (315/45/R22.5) και ρυθμίζοντας κατάλληλα την αερανάρτηση, κατάφεραν να μειώσουν το ύψος του πέμπτου τροχού από τα 96 στα 91 χιλιοστά. Με δεδομένο ότι το μέγιστο ύψος παραμένει στα 4 μέτρα, είναι εφικτή πλέον η χρήση τρέιλερ με εσωτερικό ύψος 3μ., ενώ αυξάνεται και ο συνολικός όγκος φόρτωσης στα 100 κ.μ. Επίσης για το XF Low Deck με την καμπίνα Super Space Cab έχει σχεδιαστεί μία νέα αεροτομή στην οροφή, που μειώνει την κατανάλωση κατά 1,5%. Και οι δύο τράκτορες θα βγαίνουν σε εκδόσεις με μεταξόνιο 3,60μ. και 3,80μ., ενώ θα εφοδιάζονται με τους Paccar MX-11 των 10,8 λτ. και ΜΧ-13 των 12,9 λτ.