Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Το πρωτοποριακό «Future Truck 2025»

Το πρωτοποριακό «Future Truck 2025»

Το πρωτοποριακό «Future Truck 2025»

Νέο Econic NGT Euro6

Νέο Econic NGT Euro6

Vito

Citaro

Tourismo

Travego

Mercedes-Benz: Κυριαρχία στο μέλλον και στο… παρόν

17.030 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2014)

Mε πρωταγωνιστή της έκθεσης το «Future Truck 2025» η Mercedes-Benz έκλεψε κυριολεκτικά την παράσταση και έδειξε για άλλη μια φορά προς τα που θα κινηθούν οι Μεταφορές στα επόμενα χρόνια. Παρόντα και τα... «σημερινά» της μοντέλα, τα περισσότερα εκ των οποίων είχαν ενσωματώσει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε ότι αφορά την οικονομία και την ασφάλεια.

Το πρωτοποριακό «Future Truck 2025»
Χωρίς αμφιβολία το πιο σημαντικό έκθεμα για την φετινή ΙΑΑ, και σίγουρα μία προσπάθεια που θα αλλάξει όλα όσα γνωρίζουμε σήμερα για το φορτηγό. Έχοντας ήδη παρουσιάσει το όχημα σε πραγματικές συνθήκες μέσα στο καλοκαίρι (πάνω σε ένα Actros), στο Ανόβερο έγινε επίδειξη μιας πιο ολοκληρωμένης πρότασης. Στην περίπτωση αυτή την θέση του Actros έχει πάρει ένας εντελώς φουτουριστικός τράκτορας, με εντυπωσιακές γραμμές και πρωτοφανή χρήση του φωτισμού. Αντίστοιχη είναι και η σχεδίαση στο εσωτερικό, με την Mercedes να θέλει να δημιουργήσει ένα περιβάλλον απλό που να προσφέρει μια αίσθηση ηρεμίας στον οδηγό. Από εκεί και πέρα το πρόγραμμα παραμένει το ίδιο δηλαδή, αφορά σε ένα φορτηγό που χάρη στην χρήση δεκάδων ηλεκτρονικών συστημάτων και με δυνατότητα επικοινωνίας με τα υπόλοιπα οχήματα στον δρόμο, μπορεί να ταξιδεύει χωρίς να είναι απαραίτητη η εμπλοκή του οδηγού του. Μιας και έχουμε αναφερθεί εκτεταμένα στο παρελθόν σε αυτό το σύγχρονο «θαύμα» της τεχνολογίας, να επισημάνουμε απλά ότι αν και πλήρως λειτουργικό, χρειάζεται για να κυκλοφορήσει να λυθούν αρκετά νομικά θέματα σε επίπεδο ΕΕ, κάτι που οδηγεί την εταιρία σε δοκιμές στην Αμερική, όπου σε κάποιες Πολιτείες επιτρέπεται η αυτόνομη οδήγηση σε δημόσιους δρόμους. Τελικά ίσως δεν χρειαστεί να περιμένουμε έως το... 2025 όπως προβλέπει η Mercedes...

Νέο Econic NGT Euro6
Ένα χρόνο μετά την ανανέωση του Econic, η εταιρία αποφάσισε να ενσωματώσει στην γκάμα του και μία νέα έκδοση, με κινητήρα NGT και προδιαγραφές ρύπων Euro 6. Ο κινητήρας Μ 936 G έχει τις ίδιες επιδόσεις με τον αντίστοιχο diesel, όμως τόσο οι ρύποι όσο και ο θόρυβος είναι σε πολύ χαμηλότερα επίπεδα. Χρησιμοποιώντας συμπιεσμένο φυσικό αέριο, αποδίδει 302 ίππους, με μέγιστη ροπή στα 1.200 Νm. Σημαντικό στοιχείο για όσους δημόσιους φορείς σκέπτονται να εντάξουν αυτή την έκδοση του μοντέλου στον στόλο τους, είναι ότι τα κύρια μέρη του κινητήρα παραμένουν ίδια με αυτόν που καταναλώνει πετρέλαιο, άρα μειώνονται έτσι σημαντικά τα έξοδα για συντήρηση ή εκπαίδευση του τεχνικού προσωπικού. Σε ότι αφορά την μετάδοση, και αυτή η έκδοση χρησιμοποιεί το αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων της Allison ενώ υπάρχουν σχεδόν... άπειρες δυνατότητες διαμόρφωσης του πλαισίου και του αμαξώματος για εκατοντάδες διαφορετικές χρήσεις σε αστικό ή μη περιβάλλον.

Η νέα γενιά του Vito
To νέο Vito κέρδισε προφανώς τη μερίδα του λέοντος στο ενδιαφέρον των επισκεπτών στα Van της εταιρίας, όντας το τελευταίο στην σειρά της πλήρως ανανεωμένης γκάμας της εταιρίας. Όπως γράψαμε και πρόσφατα που είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε αποτελεί ένα ολοκληρωτικά νέο κεφάλαιο στην παρουσία της εταιρίας στην κατηγορία, καθώς συνδυάζει στο maximum όλα όσα ζητά κανείς από ένα τέτοιο μοντέλο. Πλήρως ανανεωμένο αισθητικά (και με κορυφαίο συντελεστή αεροδυναμικής αντίστασης, Cd:032), διαθέτει κορυφαίας ποιότητας καμπίνα, ψαγμένη στην παραμικρή της λεπτομέρεια και φτιαγμένη με γνώμονα την μέγιστη δυνατή άνεση και ασφάλεια του οδηγού. Ακόμα πιο πολύ εντυπωσιάζει η πολυμορφικότητα του, καθώς προσφέρεται σε δύο μήκη μεταξονία, τρία μήκη αμαξώματος, μικτό βάρος από 2,5 έως 3,2 τόνους, ενώ παρέχει και την δυνατότητα για επιλογή στην μετάδοση στους εμπρός, στους πίσω ή και στους τέσσερις τροχούς. Η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει δύο μηχανικά σύνολα 1,6λτ. και 2,15λτ. που αποδίδουν ισχύ από 88 – 114 ίππους και από 136 – 190 ίππους αντίστοιχα. Ιδιαίτερη μνεία αξίζει στην έκδοση 119 BlueTec του OM 651 (2,15λτ.) που αποδίδει ισχύ 190 ίππων και καλύπτει τις προδιαγραφές ρύπων της Euro6. Η μέση κατανάλωση σύμφωνα με την εταιρία έχει μειωθεί κατά μέσο όρο περί τα 2,6 λίτρα/100 χλμ. σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο,, κάτι που οφείλεται και στα νέα κιβώτια, ένα μηχανικό 6 σχέσεων ή το εξαιρετικό 7G-Tronic Plus. Yπάρχει όπως είναι φυσικό και η επιβατική έκδοση, με την ονομασία Vito Tourer και τρία επίπεδα εξοπλισμού, τα "πάντα όλα" σε ηλεκτρονικά συστήματα άνεσης και ασφάλειας, ενώ το... κερασάκι στην τούρτα είναι ότι η τιμή του θα διατηρηθεί στα ίδια επίπεδα με το μοντέλο που αντικαθιστά!

Νέα αρθρωτή έκδοση του Citaro
Έχοντας ήδη στο ενεργητικό του πάνω από 40.000 πωλήσεις, το Citaro παρουσιάστηκε στην 65h IAA σε μία νέα εκδοχή. To Citaro G ως αρθρωτό εφοδιάζεται πλέον με τον ΟΜ 936 εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα, αποδίδοντας 354 ίππους από 7,7 λίτρα. Το εν λόγω λεωφορείο χρησιμοποιεί το σύστημα PBS (για έξτρα ροπή σε χαμηλές στροφές), το εξελιγμένο σύστημα άρθρωσης ATC καθώς και νέας γενιάς ηλεκτρονικά συστήματα για την ασφάλεια και την ενημέρωση των επιβατών.

Αναβαθμισμένο και το Tourismo
Το best-seller της κατηγορίας του, συνεχίζει την εμπορική του πορεία ακάθεκτο. Για τη νέα χρονιά η εταιρία το εφοδιάζει με ηλεκτρονικά συστήματα ασφάλειας, όπως το Lane Assistant και το Emergency Braking Assist. Παράλληλα προστίθεται και μία ακόμα επιλογή στους κινητήρες, καθώς ο ΟΜ 470 με τους 428 ίππους που μέχρι τώρα ήταν μόνο στις εκδόσεις με τρεις άξονες, θα μπει και στο μοντέλο των δύο αξόνων.

Το Travego τώρα με ABA3 & PPC
H «σημαία» της εταιρίας στα τουριστικά λεωφορεία, αποκτά για τη νέα χρονιά το νέο και πολύ πιο εξελιγμένο Active Brake Assist 3ης γενιάς. Το σύστημα αυτό θα ξεκινήσει να τοποθετείται στο Τravego από τα μέσα του 2015. Επίσης θα είναι διαθέσιμο το Predictive Powertrain Control το οποίο μειώνει ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου.