Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Urbino

Το –ηλεκτροκίνητο- Urbino 18

Van Hool

Solaris: Φόβου τους… πολωνούς!

17.045 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2014)

Με πιο σημαντικό νέο την ανανέωση του πολύ επιτυχημένου Urbino, η Solaris παρουσίασε στο Ανόβερο την πλήρη γκάμα των μοντέλων της. Στον εξωτερικό χώρο υπήρχε σε πλήρη ανάπτυξη το σχέδιό της για την επόμενη ημέρα με τα ηλεκτροκίνητα και fuell cell μοντέλα της να εντυπωσιάζουν (και να... σκοράρουν στους Γερμανούς κατασκευαστές μέσα στην έδρα τους).

Η νέα γενιά του Urbino
Το νέο Urbino αποτελεί μία πλήρως ανανεωμένη έκδοση του πολύ επιτυχημένου μοντέλου της Solaris, τόσο σε ότι αφορά την σχεδίαση όσο και το μηχανολογικό του υπόβαθρο. Αν και ελαφρύτερο σε σχέση με το παρελθόν, διαθέτει πολύ πιο ενισχυμένη κατασκευή ενώ και η εξελιγμένη μέθοδος στην γραμμή παραγωγής εξασφαλίζει την μέγιστη δυνατή ποιότητα και αντοχή στον χρόνο. Ανάμεσα στις πολλές έξυπνες ιδέες που ενσωματώνει το νέο Urbino είναι ότι ο χώρος του κινητήρα έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε μπορεί να δεχτεί διάφορους κινητήρες, από τον νέο PACCAR MX-11 έως τον Cummins ISB6.7E6 (ο τελευταίος σε εκδοχή Euro 6 αλλά και με καύσιμο CNG). Mπορεί επίσης να φιλοξενήσει υβριδικές λύσεις, αμιγώς ηλεκτρικές επιλογές ενώ είναι εξ αρχής σχεδιασμένο να μπορεί να μετατραπεί και σε τρόλεϊ, με την ονομασία Trollino. To εσωτερικό διαθέτει μοντέρνα σχεδίαση και προσεγμένα υλικά ενώ είναι και πιο ήσυχο από όλες τις νόρμες που ισχύουν στην Ευρώπη. Οι χώροι είναι κορυφαίοι για λεωφορείο αυτής της κατηγορίας, ενώ παρά το χαμήλωμα του αμαξώματος κατά 50 χιλιοστά, το εσωτερικό ύψος παραμένει αμετάβλητο. Η θέση του οδηγού είναι πολύ πιο εργονομική και με περισσότερο χώρο και ορατότητα απo ότι πριν, ενώ η νέα εμπρός ανάρτηση έχει βελτιώσει σημαντικά την απόκριση και τους χειρισμούς μέσα στην πόλη.

Το –ηλεκτροκίνητο- Urbino 18
Μία ακόμα αξιοσημείωτη πρόταση από την Solaris ήταν το 18μετρο ηλεκτρικό Urbino. Το σημαντικό στην περίπτωσή του είναι ότι η εταιρία το σχεδιάζει και προσθέτει το «ηλεκτρικό πακέτο κίνησης» ανάλογα με τις επιθυμίες του πελάτη και τις ιδιαιτερότητες του μεταφορικού του έργου. Στον περίβολο της έκθεσης παρουσιαζόταν ένα ήδη έτοιμο ηλεκτρικό 18άρι Urbino, μέρος αγορασμένο ήδη από την γερμανική πόλη Braunschweig. Ήταν εφοδιασμένο με μπαταρίες των 90 kWh οι οποίες χάρη στην εξελιγμένη τεχνολογία τους είναι αρκετά μικρές σε μέγεθος επιτρέποντας την κατάργηση του τυπικού "πύργου" για τους κινητήρες των αστικών λεωφορείων (με σημαντικά κέρδη στην αύξηση των επιτρεπόμενων επιβατών). Στην "καρδιά" του συστήματος βρίσκεται ένας ηλεκτροκινητήρας της Βombardier ισχύος 240 kW, ενώ κάτω από το δάπεδο υπάρχει ένα σύστημα το οποίο μπορεί να φορτίζει τις μπαταρίες χωρίς καλώδια κάθε φορά που το λεωφορείο σταματάει σε κάποια στάση. Αυτό αυξάνει σημαντικά την αυτονομία καθιστώντας το λειτουργικό καθ όλη την διάρκεια της ημέρας, χωρίς ανάγκη για φόρτιση εν στάσει.

Van Hool: Το εντελώς νέο EX
H εξαιρετική βέλγικη εταιρία κατασκευής λεωφορείων, παρουσίασε ένα εντελώς νέο μοντέλο, με την ονομασία ΕΧ. Πρόκειται για μία νέα σειρά τουριστικών οχημάτων της εταιρίας, το οποίο θα είναι διαθέσιμο με δύο ύψη και 3 μήκη αμαξώματος καθώς και σε εκδόσεις με 2 ή 3 άξονες. Οι άνθρωποι της εταιρίας υποστηρίζουν ότι ανάλογα την διαμόρφωση και τον διάκοσμο που θα επιλέξει ο πελάτης θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί από καθαρόαιμο τουριστικό έως όχημα για αστικές και περιαστικές μετακινήσεις τύπου ΚΤΕΛ. Αρκετά σύγχρονο σχεδιαστικά, με όμορφο και προσεγμένο εσωτερικό, θα εφοδιάζεται με κινητήρες PACCAR MX 11, προδιαγραφών Euro 6 με στάνταρ ένα κιβώτιο GO χειροκίνητο (θα υπάρχουν και επιλογές σε ZF AsTronic και ΖF Ecolife για όσους το επιθυμούν). Τέλος, το λεωφορείο θα κατασκευάζεται στο νέο εργοστάσιο της εταιρίας, που όπως μας πληροφορεί το site της βρίσκεται στην πόλη Σκόπια των Σκοπίων. Ουδέν σχόλιον (όχι μόνο για την Van Hool, αλλά και για όσους ψάχνουν την «ανάπτυξη» σε μια χώρα, την Ελλάδα, που είχε μία από τις καλύτερες γραμμές παραγωγής λεωφορείων στην Ευρώπη)