Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Renault T

Renault OptiFuel Lab II

Renault Trucks: Το «Truck of the Year 2015» είναι δικό της

17.042 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2014)

Mε το βραβείο για το «Φορτηγό της Χρονιάς 2015» που κέρδισε με τη Σειρά Τ, η Renault Trucks έκανε μία από τις πιο σημαντικές εμφανίσεις της στην έκθεση τα τελευταία χρόνια. Στο περίπτερό της υπήρχαν πολλά μοντέλα από την υπάρχουσα γκάμα της, ενώ ξεχωριστή θέση είχε το ΟptiFuel Lab II, ένα κινητό «εργαστήριο» μελέτης και εφαρμογής των νέων τεχνολογιών της.

Σημαντική διάκριση για το Renault T
Με το βραβείο «Truck of the Year 2015» (και μάλιστα με δύσκολους αντιπάλους), η σειρά Τ μπήκε για τα καλά στην κεντρική σκηνή της ευρωπαϊκής αγοράς φορτηγών. Όμορφο και ιδιαίτερα αεροδυναμικό (κάτι που συμβάλλει σημαντικά στην μείωση της κατανάλωσης), το φορτηγό της Renault καταφέρνει να συνδυάζει ιδανικά την πολύ καλή οδική συμπεριφορά με την οικονομία και τα χαμηλά λειτουργικά κόστη. Στο περίπτερο της έκθεσης υπήρχαν τρία μοντέλα της σειράς Τ, με 520 και (δύο) με 430 ίππους, το ένα εκ των οποίων ήταν της έκδοσης Optifuel.

Renault OptiFuel Lab II
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά εκθέματα στο φετινό Ανόβερο (τουλάχιστον στον τομέα των φορτηγών) ήτν το Renaut OptiFuel 2. Mετά την πρώτη προσπάθεια που ξεκίνησε το 2009 για την μείωση της κατανάλωσης καυσίμων, η εταιρία επανέρχεται με μία πολύ πιο ολοκληρωμένη και σύγχρονη προσπάθεια. Βασισμένο στη Σειρά Τ ενσωματώνει συνολικά 20 νέες τεχνολογικές καινοτομίες σε τέσσερις τομείς: την ενέργεια (βλ. κινητήρας), την αεροδυναμική, την αντίσταση από την κύλιση των τροχών και τέλος τον οδηγό και τα συστήματα που τον βοηθούν να οδηγεί οικονομικά και με ασφάλεια. Σε ότι αφορά τους κινητήρες, το όχημα αποτελεί μια πλατφόρμα δοκιμών διαφόρων λύσεων, ακόμα και ηλιακών πάνελ, με στόχο την μείωση του έργου που απαιτείται από την βασική κινητήρια δύναμη του φορτηγού. Η αεροδυναμική αποτελεί και αυτή σημαντικό παράγοντα, με τη Renault να μελετά πολλές λύσεις (όπως για παράδειγμα μεγάλα αεροδυναμικά βοηθήματα στην καμπίνα, ειδικός σχεδιασμός τύπου "σταγόνας" στο τρέιλερ κ.λπ.). Η μείωση της αντίστασης στην κύλιση επιτυγχάνεται με ειδικά ελαστικά της Michelin αλλά και ένα έξυπνο σύστημα βελτιστοποίησης της λίπανσης των αξόνων ανάλογα με τις συνθήκες της κίνησης.