Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

Volvo I-Shift Dual Clutch

Volvo FH16 Euro6

To νέο 7900 Electic Hybrid

Volvo: Νέο κιβώτιο διπλού συμπλεκτη

17.049 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2014)

Έχοντας αναβαθμίσει πλήρως την γκάμα της τα προηγούμενα δύο χρόνια, η Volvo αρκέστηκε σε μερικές νέες, αλλά πολύ σημαντικές μηχανολογικές προσθήκες στην γκάμα. Τα FH 16 αποκτούν κινητήρες Euro 6 ενώ την πρώτη τους παρουσία έκαναν το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη καθώς και τη ηλεκτροϋδραυλικά ελεγχόμενο σύστημα διεύθυνσης.

Volvo I-Shift Dual Clutch
Η πιο σημαντική ανακοίνωση για την σουηδική εταιρία, αφορούσε την υιοθέτηση του νέου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη στα φορτηγά της. Βασισμένο στην ίδια λογική που διέπει και τις αντίστοιχες κατασκευές στα επιβατικά, είναι το πρώτο στον κόσμο που σχεδιάστηκε για βαρέα φορτηγά και καταφέρνει να έχει εξαιρετικά ομαλή λειτουργία, να εξασφαλίζει μεγαλύτερη οικονομία, ενώ καταπονεί λιγότερο τόσο τα μηχανικά μέρη όσο και τον οδηγό. Σε συνδυασμό με την ανεξάρτητη εμπρός ανάρτηση αλλά και την ηλεκτρο-υδραυλική κρεμαγιέρα που ήδη εφαρμόζονται, τα φορτηγά της εταιρίας είναι αυτή την στιγμή ότι πιο ξεχωριστό υπάρχει στην αγορά σε ότι αφορά την οδική τους συμπεριφορά και την ευκολία στον χειρισμό τους από τον οδηγό.

Volvo FH16 Euro6
Ένα από τα πιο εντυπωσιακά φορτηγά της έκθεσης ήταν το FH 16 750 8x4, με τον μεγάλο κινητήρα των 750 ίππων και προδιαγραφές καυσαερίων Εuro 6. Το προς επίδειξη όχημα ενσωμάτωνε όλες τις νέες τεχνολογίες της εταιρίας που αφορούν στην μετάδοση και τους κινητήρες, ενώ και το υπόλοιπο πακέτο (καμπίνα, εξοπλισμός κ.λπ.) βρισκόταν σε κορυφαία επίπεδα.

To νέο 7900 Electic Hybrid
ΗVolvo Buses παρουσίασε τη νέα γενιά των plug-in ηλεκτρικών της λεωφορείων με το 7900 να αποτελεί το πιο ενδιαφέρον νέο μοντέλο της εταιρίας. To συγκεκριμένο όχημα είναι εφοδιασμένο με έναν ηλεκτροκινητήρα που παίρνει ισχύ από μπαταρίες ιόντων λιθίου. Έχει παράλληλα και έναν μικρό πετρελαιοκινητήρα, δικαιολογώντας έτσι την υβριδική του ταυτότητα. Η φόρτιση των μπαταριών γίνεται ιδιαίτερα γρήγορα καθώς χρειάζονται μόλις 6 λεπτά. Το όχημα μπορεί να κινηθεί εντελώς ηλεκτρικά σε απόσταση 7 χιλιομέτρων, και σύμφωνα με την εταιρία επιτυγχάνει έως και 75% οικονομία σε καύσιμο και αντίστοιχη μείωση σε εκπομπές CO2. Το μήκος του συγκεκριμένου μοντέλου που παρουσιάστηκε στην ΙΑΑ είναι στα 12 μέτρα, με δυνατότητα μεταφοράς έως και 95 επιβατών (32+1 καθιστοί). Το ηλεκτροκίνητο μοτέρ της Volvo αποδίδει 150 kW με μέγιστη ροπή στα 1.200 Νm, με τις μπαταρίες να έχουν χωρητικότητα στα 19 kWh. Για την μετάδοση της κίνησης χρησιμοποιείται μια ειδική έκδοση του I-Shift. To λεωφορείο αυτό δοκιμάζεται ήδη σε πραγματικές συνθήκες στην πόλη του Γκέτενμποργκ ενώ αρκετές ευρωπαϊκές πόλεις έχουν ήδη εκδηλώσει ενδιαφέρον για την αγορά του μέσα στο 2015.