Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης

ComfortClass 500 MD

MultiClass LE business

TopClass S 431 DT

Setra: Πολυτέλεια για… περισσότερους

17.039 Επισκέψεις στο άρθρο (31/10/2014)

Ο κορυφαίος κατασκευαστής λεωφορείων στην Ευρώπη, παρουσίασε τέσσερα νέα οχήματα σε πρώτη παγκόσμια προβολή. Από τις πιο φθηνές έως τις πιο ακριβές σειρές, η γερμανική εταιρία δίνει έμφαση στην κορυφαία ποιότητα κατασκευής και την υψηλή τεχνολογία. Σημαντική θέση στο περίπτερό της είχε το τμήμα εκείνο το οποίο φροντίζει να ικανοποιεί τις πιο ακραίες επιθυμίες σε πολυτέλεια και άνεση για το λεωφορείο του εκάστοτε αγοραστή.

ComfortClass 500 MD
Μια πολύ ενδιαφέρουσα και σαφώς πιο οικονομική πρόταση για την είσοδο στον μαγικό κόσμο της Setra είναι το νέο ComfortClass 500 MD. Πρόκειται για μία «μεσαίου δαπέδου» (Middle Decker) εκδοχή της σειράς 500, με ύψος που φθάνει στα 3,56 μέτρα και δύο μήκη αμαξώματος: 12,3μ. το S 515 MD, 13,1μ. το S 516 MD. Σχεδιαστικά διατηρεί τα γνώριμα στοιχεία της σειράς 500, με το χαμηλότερο ύψος να μειώνει ακόμα περισσότερο την αεροδυναμική αντίσταση, με αποτέλεσμα την μείωση της κατανάλωσης. Θα εφοδιάζεται με δύο κινητήρες, τον ΟΜ 936 με τους 354 ίππους, και τον ΟΜ 470 με τους 394 ίππους, ενώ δεν θα λείπουν όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα που γνωρίζουμε και από την «κανονική» σειρά 500. Υπάρχει η δυνατότητα η δεύτερη πόρτα να είναι εμπρός ή πίσω από τον πίσω άξονα (με ανάλογα οφέλη στον χώρο αποσκευών που μπορεί να φθάσει έως και τα 9,7 κυβικά μέτρα. Στο εσωτερικό ανάλογα με την διαρρύθμιση μπορούν να φιλοξενηθούν από 55 έως 59 επιβάτες με το εσωτερικό ύψος να παραμένει στα 2,1 μέτρα όπως και στην κλασική σειρά 500.

MultiClass LE business
Ακόμα μια έξυπνη και αρκετά ενδιαφέρουσα πρόταση της Setra, το νέο ΜultiClass LE business καταφέρνει να συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός χαμηλοδάπεδου και ενός υψηλοδάπεδου λεωφορείου σε ένα όχημα. Με γνώμονα το χαμηλό λειτουργικό κόστος που είναι απαραίτητο στις αστικές και περιαστικές μεταφορές, η Setra δημιουργεί ένα όχημα που συνδυάζει πολλά από τα μηχανικά της μέρη χωρίς να ξεφεύγει από την σχεδιαστική της παράδοση. Διατίθεται σε δύο μήκη, στα 12,33 και 13,04 μέτρα, ενώ υπάρχει η δυνατότητα η πίσω πόρτα να είναι μονή ή δίφυλλη κατΆ επιλογή. Το ύψος εισόδου μπορεί με τα ειδικά ελαστικά να είναι μόλις πάνω από τα 30 εκατοστά (με δυνατότητα «γονατίσματος» ακόμα 70 χλστ.) ενώ το εσωτερικό ύψος φθάνει στα 2,61μ., δημιουργώντας ένα ιδιαίτερα ευρύχωρο και άνετο εσωτερικό για τους επιβάτες. Εφοδιάζεται με τον ΟΜ 936 σε δύο εκδοχές (299 και 354 ίππων), ενώ στην μετάδοση υπάρχουν τρεις επιλογές: χειροκίνητο εξατάχυτο, το πλήρως αυτόματο GO 250-8 Powershift ή αυτόματα κιβώτια με μετατροπείς ροπής από την Voith και ΖF.

TopClass S 431 DT
To αειθαλές διώροφο της Setra συνεχίζει να βρίσκεται σε παραγωγή, μέχρι την αντικατάστασή του από την έκδοση της σειράς 5. Έχοντας φθάσει πλέον σε απίστευτα επίπεδα τελειότητας, στην φετινή ΙΑΑ παρουσιάστηκε και η Euro 6 εκδοχή του, με τον ΟΜ 471 και τους 510 ίππους. Η υιοθέτηση του συγκεκριμένου κινητήρα οδήγησε σε έναν ελαφρύ επανασχεδιασμό του αμαξώματος, με οφέλη στους χώρους αποσκευών, καθώς και στη νέα μεγαλύτερη πίσω πόρτα που μπορεί πλέον να χωρέσει αμαξίδιο για ΑΜΕΑ. Περιττό να πούμε ότι το μεγάλο Setra είναι εφοδιασμένο πλέον με την αφρόκρεμα της τεχνολογίας της εταιρίας, τόσο στα μηχανικά όσο και στα ηλεκτρονικά συστήματα.