Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Ιδιαίτερα δημοφιλές στους Ευρωπαίους διεθνομεταφορείς είναι το DAF XF.

Ιδιαίτερα δημοφιλές στους Ευρωπαίους διεθνομεταφορείς είναι το DAF XF.

Η ευρυχωρία της καμπίνας συγκαταλέγεται στις «αρετές» του DAF XF.

Η ευρυχωρία της καμπίνας συγκαταλέγεται στις «αρετές» του DAF XF.

Στην κορυφαία έκδοσή του, το DAF XF εμφανίζει ισχύ 530 ίππων και ροπή 2.600 Nm.

Στην κορυφαία έκδοσή του, το DAF XF εμφανίζει ισχύ 530 ίππων και ροπή 2.600 Nm.

Το νέας γενιάς XF έχει χαμηλότερη καμπίνα κατά 75 χλστ. σε σύγκριση με τα XF Super Space Cab και Space Cab, ενώ το εσωτερικό ύψος της νέας καμπίνας ποικίλει από τα 1.900 έως τα 2.075 χλστ.

Το νέας γενιάς XF έχει χαμηλότερη καμπίνα κατά 75 χλστ. σε σύγκριση με τα XF Super Space Cab και Space Cab, ενώ το εσωτερικό ύψος της νέας καμπίνας ποικίλει από τα 1.900 έως τα 2.075 χλστ.

  • Ιδιαίτερα δημοφιλές στους Ευρωπαίους διεθνομεταφορείς είναι το DAF XF.
  • Η ευρυχωρία της καμπίνας συγκαταλέγεται στις «αρετές» του DAF XF.
  • Στην κορυφαία έκδοσή του, το DAF XF εμφανίζει ισχύ 530 ίππων και ροπή 2.600 Nm.
  • Το νέας γενιάς XF έχει χαμηλότερη καμπίνα κατά 75 χλστ. σε σύγκριση με τα XF Super Space Cab και Space Cab, ενώ το εσωτερικό ύψος της νέας καμπίνας ποικίλει από τα 1.900 έως τα 2.075 χλστ.

DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks

165.330 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Ναυαρχίδα της ολλανδικής εταιρείας αποτελεί το DAF XF. Μέχρι πρότινος τουλάχιστον, καθώς πέρυσι η DAF Trucks παρουσίασε τα φορτηγά νέας γενιάς. Λανσαρίστηκε, δηλαδή, η νέα γενιά του δημοφιλούς DAF XF και παράλληλα δημιουργήθηκαν δύο νέες ναυαρχίδες, τα XG και XG+, που διαθέτουν τις πιο άνετες καμπίνες της αγοράς, ένα στοιχείο ιδιαίτερα κρίσιμο κατά τις διεθνείς μεταφορές, όπως και η χαμηλότερη κατά 10% κατανάλωση καυσίμου των νέων ολλανδικών φορτηγών, σε σχέση με το τωρινό μοντέλο.


Η ευρυχωρία της καμπίνας συγκαταλέγεται στις «αρετές» του DAF XF.

Η ευρυχωρία της καμπίνας συγκαταλέγεται στις «αρετές» του DAF XF.

 Και μπορεί τα ολοκαίνουργια DAF να είναι από άλλον πλανήτη, μα και τα υπάρχοντα δεν έχουν πολλά να ζηλέψουν, ειδικά το πολυβραβευμένο και ιδιαίτερα δημοφιλές DAF XF, το οποίο κάνει θραύση πανευρωπαϊκά κυρίως στους κόλπους των διεθνών μεταφορών, χάρη στην αξιοπιστία και το χαμηλό κόστος κτήσης και χρήσης που αυτό εμφανίζει (service ανά 200.000 χλμ.).

Στην κορυφαία έκδοσή του, το DAF XF εμφανίζει ισχύ 530 ίππων και ροπή 2.600 Nm.

Στην κορυφαία έκδοσή του, το DAF XF εμφανίζει ισχύ 530 ίππων και ροπή 2.600 Nm.

 
Στη βάση της γκάμας συναντάμε τον κινητήρα PACCAR MX-11, ο οποίος προσφέρεται σε εκδόσεις ισχύος 299, 341, 367, 408 και 449 ίππων, που εμφανίζουν ροπή από 1.350 έως 2.300 Nm. Κατά τα γνωστά, κορυφαία επιλογή αποτελεί ο κινητήρας PACCAR MX-13 των 428, 483 ή 530 ίππων, με τη ροπή εδώ να έχει εύρος από 2.150 μέχρι 2.600 Nm. Ομοίως, το παρών δίνει το αυτοματοποιημένο κιβώτιο TraXon.

Το νέας γενιάς XF έχει χαμηλότερη καμπίνα κατά 75 χλστ. σε σύγκριση με τα XF Super Space Cab και Space Cab, ενώ το εσωτερικό ύψος της νέας καμπίνας ποικίλει από τα 1.900 έως τα 2.075 χλστ.

Το νέας γενιάς XF έχει χαμηλότερη καμπίνα κατά 75 χλστ. σε σύγκριση με τα XF Super Space Cab και Space Cab, ενώ το εσωτερικό ύψος της νέας καμπίνας ποικίλει από τα 1.900 έως τα 2.075 χλστ.

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 5Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 6FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 7Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 8Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 9Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 10Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 11Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 12ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 13MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 14MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 15MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 16Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 17Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 18Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 19Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!