Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το νέο MAN TGL προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 7,5 έως 12 τόνους.

Το νέο MAN TGL προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 7,5 έως 12 τόνους.

Το νέο MAN TGL προσφέρεται με κινητήρες 4 και 6 κυλίνδρων, απόδοσης 160 έως 250 ίππων. Είναι διαθέσιμο με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με 12άρι αυτοματοποιημένο.

Το νέο MAN TGL προσφέρεται με κινητήρες 4 και 6 κυλίνδρων, απόδοσης 160 έως 250 ίππων. Είναι διαθέσιμο με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με 12άρι αυτοματοποιημένο.

Εκτός από τη μονή καμπίνα, προσφέρεται και η 7θέσια για τη μεταφορά προσωπικού (Crew Cab).

Εκτός από τη μονή καμπίνα, προσφέρεται και η 7θέσια για τη μεταφορά προσωπικού (Crew Cab).

Υπερύσυγχρονος και άκρως λειτουργικός ο χώρος εργασίας του οδηγού.

Υπερύσυγχρονος και άκρως λειτουργικός ο χώρος εργασίας του οδηγού.

  • Το νέο MAN TGL προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 7,5 έως 12 τόνους.
  • Το νέο MAN TGL προσφέρεται με κινητήρες 4 και 6 κυλίνδρων, απόδοσης 160 έως 250 ίππων. Είναι διαθέσιμο με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με 12άρι αυτοματοποιημένο.
  • Εκτός από τη μονή καμπίνα, προσφέρεται και η 7θέσια για τη μεταφορά προσωπικού (Crew Cab).
  • Υπερύσυγχρονος και άκρως λειτουργικός ο χώρος εργασίας του οδηγού.

ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας

165.336 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Το ΜΑΝ TGL μαζί με τα υπόλοιπα βαρέα φορτηγά της MAN Truck & Bus έχει περάσει στη νέα του γενιά. Ο Βενιαμίν της γκάμας προσφέρεται σε εκδόσεις με μεικτό βάρος από 7,5 έως 12 τόνους και αποτελεί ιδανική επιλογή για χρήση σε μεταφορές τόσο εντός όσο και εκτός της πόλης.


Το νέο MAN TGL προσφέρεται με κινητήρες 4 και 6 κυλίνδρων, απόδοσης 160 έως 250 ίππων. Είναι διαθέσιμο με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με 12άρι αυτοματοποιημένο.

Το νέο MAN TGL προσφέρεται με κινητήρες 4 και 6 κυλίνδρων, απόδοσης 160 έως 250 ίππων. Είναι διαθέσιμο με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με 12άρι αυτοματοποιημένο.

 Διαθέσιμη είναι η μικρότερη καμπίνα «CC», η οποία έχει εξωτερικό μήκος 1,62 μέτρα και ύψος 1,58 μέτρα. Το πολύ χαμηλό ύψος εισόδου την καθιστά ιδανική επιλογή για οχήματα διανομών, οι οδηγοί των οποίων ανεβαίνουν και κατεβαίνουν συχνά. Το παρών στη γκάμα δίνει και η 4θυρη, επταθέσια καμπίνα μεταφοράς προσωπικού, που αποτελεί μια εξαιρετική επιλογή και για τον κλάδο των κατασκευών, δεδομένου ότι είναι σε θέση να μεταφέρει και προσωπικό εκτός του υλικοτεχνικού εξοπλισμού.

Εκτός από τη μονή καμπίνα, προσφέρεται και η 7θέσια για τη μεταφορά προσωπικού (Crew Cab).

Εκτός από τη μονή καμπίνα, προσφέρεται και η 7θέσια για τη μεταφορά προσωπικού (Crew Cab).

 
Η νέα σχεδίαση του εσωτερικού της καμπίνας έχει να επιδείξει σημαντικές τροποποιήσεις, πάντα με γνώμονα τη βελτιστοποίηση της άνεσης του οδηγού και τη διευκόλυνση του χειρισμού του οχήματος. Για παράδειγμα, όλα τα χειριστήρια (με νέα ομαδοποίηση) έχουν μετακινηθεί πιο κοντά στον οδηγό ενώ την ίδια στιγμή, όλες οι οθόνες και ενδείξεις έχουν απομακρυνθεί από αυτόν, προκειμένου να μειώνεται ο βαθμός απόσπασης του από την οδήγηση. Στα νέα στοιχεία αξίζει να αναφέρουμε το νέο ηλεκτρικό χειρόφρενο αλλά και τον νέο επιλογέα για το κιβώτιο TipMatic που έχει μετακινηθεί στην δεξιά πλευρά της κολώνας του τιμονιού, ενσωματώνοντας και την λειτουργία του μηχανόφρενου. Η εταιρεία αναφέρει πως το σχήμα όλων των χειριστηρίων, ακόμη και αυτών που εδράζονται στο νέο τιμόνι, τα καθιστά εύχρηστα ακόμη και όταν ο οδηγός φορά γάντια ενώ, ο πίνακας οργάνων μπορεί να είναι και πλήρως ψηφιακός (οθόνη 12,3 ιντσών).

Υπερύσυγχρονος και άκρως λειτουργικός ο χώρος εργασίας του οδηγού.

Υπερύσυγχρονος και άκρως λειτουργικός ο χώρος εργασίας του οδηγού.

 
Σε ό,τι έχει να κάνει με τους κινητήρες, η πρώτη επιλογή αφορά στον 4κύλινδρο D0834 των 4,6λτ. που αποδίδει ισχύ 160, 190 ή 220 ίππων και η δεύτερη στον 6κύλινδρο D0836 των 6,9λτ. σε μια έκδοση απόδοσης 250 ίππων. Στην πρώτη περίπτωση, η μέγιστη ροπή κυμαίνεται από τα 750 έως τα 850 Nm και στη δεύτερη ορίζεται στα 1.050 Nm. Το TGL είναι διαθέσιμο με εξάρι χειροκίνητο κιβώτιο ή με 12άρι αυτοματοποιημένο. Ένας καταλυτικός μετατροπέας SCR με AdBlue και το σύστημα αυτόματης αναγέννησης φίλτρων MAN CRT χρησιμοποιείται και για τους δύο κινητήρες προκειμένου να μειωθούν οι εκπομπές και να συμμορφωθούν με το πρότυπο Euro 6d.
 
Σημειώνεται, πως το νέο MAN TGL έχει να επιδείξει ένα εντυπωσιακό τεχνολογικό υπόβαθρο σε ό,τι αφορά στα συστήματα υποβοήθησης του έργου του οδηγού. Μεταξύ αυτών αξίζει να αναφέρουμε επιγραμματικά τα συστήματα: Turn Assist, Lane Change Support (LCS), Lane Return Assist (LRA), ACC Stop&Go, Congestion assistant και MAN AttentionGuard.
 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 10Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 11Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 12ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 13MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 14MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 15MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 16Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 17Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 18Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 19Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!