Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
205.563 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Mε μεικτό βάρος από 7,6 έως 16 τόνων, το Mercedes-Benz Atego αποτελεί την πιο ευέλικτη και αποδοτική πρόταση της γερμανικής εταιρείας στον κλάδο των βαρέων φορτηγών και είναι ικανό να ανταποκριθεί σε μια ιδιαίτερα μεγάλη γκάμα εφαρμογών. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που είναι ένα από τα διαδομένα φορτηγά, ειδικά σε αυτά που δραστηριοποιούνται σε αστικές και περιφερειακές διανομές παντός τύπου.
Με δύο κινητήρες 5,1 ή 7,7 λτ., ισχύος από 156 έως 299 ίππων, μπορεί να αποκτηθεί το Atego της Mercedes-Benz.
Η 1η γενιά του Atego παρουσιάστηκε το 1998 και έκτοτε πραγματοποιήθηκαν δύο εκτεταμένα facelift, ένα το 2004 και το 2010. Ωστόσο, μέσα στο 2013 παρουσιάστηκε η εντελώς νέα γενιά του που εμφανίζει σημαντικές τροποποιήσεις σε όλους τους τομείς, από το πλαίσιο και τις καμπίνες ως τους κινητήρες και τα επιμέρους μηχανικά τμήματα του όπως οι άξονες το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το σύστημα διεύθυνσης κ.ά.
Το Atego μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε μεγάλο εύρος εφαρμογών, από τις αστικές διανομές μέχρι τον κατασκευαστικό κλάδο.
Μπορεί να αποκτηθεί με τις καμπίνες «S» (ClassicSpace και ClassicSpace επιμηκυμένη) και «L» (ClassicSpace και BigSpace) και πάντα με δύο άξονες σε διάταξη 4x2 ή 4x4. Το μεταξόνιο είναι από 3.020 έως 6.260 χλστ. και έχει υπάρξει ειδική μέριμνα για την τοποθέτηση πλήθους υπερκατασκευών, ώστε να μπορεί να μπορεί να υποστηρίξει εφαρμογές τόσο στον κλάδο των αστικών διανομών όσο και σε αυτόν των κατασκευών.
Ανάλογα με τις απαιτήσεις, το Atego προσφέρεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους καμπίνας που περιλαμβάνουν και εκδόσεις με κρεβάτι.
Η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει αρχικά το μηχανικό σύνολο ΟΜ934 (4κύλινδρος, 5,1λτ.) με απόδοση από 156 έως 231 ίππους, που εμφανίζει μέγιστη ροπή από 650 μέχρι 900 Nm. Πιο πάνω συναντάμε τον κινητήρα OM936 (6κύλινδρος, 7,7λτ.) με απόδοση από 278 έως 299 ίππους. Αμφότερα τα μοτέρ συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο τελευταίας τεχνολογίας, Powershift 3, αλλά και επιπλέον λύσεις με 6 – 9 σχέσεις, που διασφαλίζουν μέγιστη αποδοτικότητα και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 14 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 15 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 16 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 21 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |