Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Mε μεικτό βάρος από 7,6 έως 16 τόνων, το Atego αποτελεί το μικρότερο φορτηγό της Mercedes-Benz.

Mε μεικτό βάρος από 7,6 έως 16 τόνων, το Atego αποτελεί το μικρότερο φορτηγό της Mercedes-Benz.

Με δύο κινητήρες 5,1 ή 7,7 λτ., ισχύος από 156 έως 299 ίππων, μπορεί να αποκτηθεί το Atego της Mercedes-Benz.

Με δύο κινητήρες 5,1 ή 7,7 λτ., ισχύος από 156 έως 299 ίππων, μπορεί να αποκτηθεί το Atego της Mercedes-Benz.

Το Atego μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε μεγάλο εύρος εφαρμογών, από τις αστικές διανομές μέχρι τον κατασκευαστικό κλάδο.

Το Atego μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε μεγάλο εύρος εφαρμογών, από τις αστικές διανομές μέχρι τον κατασκευαστικό κλάδο.

Ανάλογα με τις απαιτήσεις, το Atego προσφέρεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους καμπίνας που περιλαμβάνουν και εκδόσεις με κρεβάτι.

Ανάλογα με τις απαιτήσεις, το Atego προσφέρεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους καμπίνας που περιλαμβάνουν και εκδόσεις με κρεβάτι.

  • Mε μεικτό βάρος από 7,6 έως 16 τόνων, το Atego αποτελεί το μικρότερο φορτηγό της Mercedes-Benz.
  • Με δύο κινητήρες 5,1 ή 7,7 λτ., ισχύος από 156 έως 299 ίππων, μπορεί να αποκτηθεί το Atego της Mercedes-Benz.
  • Το Atego μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε μεγάλο εύρος εφαρμογών, από τις αστικές διανομές μέχρι τον κατασκευαστικό κλάδο.
  • Ανάλογα με τις απαιτήσεις, το Atego προσφέρεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους καμπίνας που περιλαμβάνουν και εκδόσεις με κρεβάτι.

Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck

165.327 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

μεικτό βάρος από 7,6 έως 16 τόνων, το Mercedes-Benz Atego αποτελεί την πιο ευέλικτη και αποδοτική πρόταση της γερμανικής εταιρείας στον κλάδο των βαρέων φορτηγών και είναι ικανό να ανταποκριθεί σε μια ιδιαίτερα μεγάλη γκάμα εφαρμογών. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που είναι ένα από τα διαδομένα φορτηγά, ειδικά σε αυτά που δραστηριοποιούνται σε αστικές και περιφερειακές διανομές παντός τύπου.


Με δύο κινητήρες 5,1 ή 7,7 λτ., ισχύος από 156 έως 299 ίππων, μπορεί να αποκτηθεί το Atego της Mercedes-Benz.

Με δύο κινητήρες 5,1 ή 7,7 λτ., ισχύος από 156 έως 299 ίππων, μπορεί να αποκτηθεί το Atego της Mercedes-Benz.

 Η 1η γενιά του Atego παρουσιάστηκε το 1998 και έκτοτε πραγματοποιήθηκαν δύο εκτεταμένα facelift, ένα το 2004 και το 2010. Ωστόσο, μέσα στο 2013 παρουσιάστηκε η εντελώς νέα γενιά του που εμφανίζει σημαντικές τροποποιήσεις σε όλους τους τομείς, από το πλαίσιο και τις καμπίνες ως τους κινητήρες και τα επιμέρους μηχανικά τμήματα του όπως οι άξονες το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, το σύστημα διεύθυνσης κ.ά.

Το Atego μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε μεγάλο εύρος εφαρμογών, από τις αστικές διανομές μέχρι τον κατασκευαστικό κλάδο.

Το Atego μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε μεγάλο εύρος εφαρμογών, από τις αστικές διανομές μέχρι τον κατασκευαστικό κλάδο.

 
Μπορεί να αποκτηθεί με τις καμπίνες «S» (ClassicSpace και ClassicSpace επιμηκυμένη) και «L» (ClassicSpace και BigSpace) και πάντα με δύο άξονες σε διάταξη 4x2 ή 4x4. Το μεταξόνιο είναι από 3.020 έως 6.260 χλστ. και έχει υπάρξει ειδική μέριμνα για την τοποθέτηση πλήθους υπερκατασκευών, ώστε να μπορεί να μπορεί να υποστηρίξει εφαρμογές τόσο στον κλάδο των αστικών διανομών όσο και σε αυτόν των κατασκευών.

Ανάλογα με τις απαιτήσεις, το Atego προσφέρεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους καμπίνας που περιλαμβάνουν και εκδόσεις με κρεβάτι.

Ανάλογα με τις απαιτήσεις, το Atego προσφέρεται με τέσσερις διαφορετικούς τύπους καμπίνας που περιλαμβάνουν και εκδόσεις με κρεβάτι.

 
Η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει αρχικά το μηχανικό σύνολο ΟΜ934 (4κύλινδρος, 5,1λτ.) με απόδοση από 156 έως 231 ίππους, που εμφανίζει μέγιστη ροπή από 650 μέχρι 900 Nm. Πιο πάνω συναντάμε τον κινητήρα OM936 (6κύλινδρος, 7,7λτ.) με απόδοση από 278 έως 299 ίππους. Αμφότερα τα μοτέρ συνδυάζονται με το αυτόματο κιβώτιο τελευταίας τεχνολογίας, Powershift 3, αλλά και επιπλέον λύσεις με 6 – 9 σχέσεις, που διασφαλίζουν μέγιστη αποδοτικότητα και χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.
 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 10Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 11Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 12Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 13ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 14MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 15MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 16Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 17Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 18Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 19Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!