Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
205.565 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Η πληρότητα των εκδόσεων του Volvo FM είναι το πρώτο στοιχείο που εντυπωσιάζει καθώς, τόσο ως τράκτορας όσο και ως πλαίσιο φορτηγού, μπορεί να υποστηρίξει μια εντυπωσιακή παλέτα χρήσεων, ουσιαστικά σε όλους τους τύπους των μεταφορών.
Το Volvo FM μπορεί να αποκτηθεί με 2 – 5 άξονες σε διάταξη από 4x2 έως 8x4 ή και 10x4.
Αναλόγως, το FM μπορεί να αποκτηθεί με 2 – 5 άξονες σε διάταξη από 4x2 έως 8x4 ή και 10x4, ενώ πολλαπλές και με εντυπωσιακή πληρότητα εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας είναι οι επιλογές σε ότι αφορά στους τύπους της καμπίνας, που προσφέρουν έως και δύο κρεβάτια.
Ανετο, ασφαλές, λειτουργικό και ψηφιακό το περιβάλλον εργασίας του οδηγού.
Στους κινητήρες, 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα είναι διαθέσιμα με χωρητικότητες 10,8 λτ. (ισχύς από 330 έως 460 ίπποι και ροπή από 1.600 μέχρι 2.200 Nm) ή 12,8λτ. με απόδοση από 420 έως 500 ίππους και μέγιστη ροπή από 2.100 μέχρι 2.500 Nm, τα οποία συνδυάζονται μεταξύ άλλων και με το κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «I-Shift».
Η Volvo Trucks έλαβε πρόσφατα τη μεγαλύτερη έως τώρα ευρωπαϊκή παραγγελία για ηλεκτρικά φορτηγά, καθώς η DFDS -η μεγαλύτερη ναυτιλιακή και εταιρεία logistics της Β. Ευρώπης- έκλεισε 100 μονάδες του Volvo FM Electric.
Κατά τα γνωστά και εδώ έχουμε ηλεκτρική έκδοση, με το FM Electric να εμφανίζει μεικτό βάρος συνδυασμού (GCW) 44 τόνων και να διαθέτει μέγιστη αυτονομία 300 χιλιομέτρων. Εξοπλίζεται με ηλεκτρικό κινητήρα συνεχούς ισχύος 490 kW και μέγιστης ροπής 2.400 Nm, ο οποίος τροφοδοτείται με ενέργεια από μπαταρίες χωρητικότητας έως και 540 kWh. Μάλιστα, πρόσφατα η σουηδική εταιρεία εξασφάλισε ένα μεγάλο συμβόλαιο για το εν λόγω μοντέλο, καθώς η καθώς η DFDS -η μεγαλύτερη ναυτιλιακή και εταιρεία logistics της Β. Ευρώπης- έκλεισε 100 μονάδες του ηλεκτρικού φορτηγού.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 14 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 15 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 16 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 21 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 25 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 26 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |