BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
205.542 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Η BYD -η παγκοσμίως γνωστή κινέζικη εταιρεία για τις μπαταρίες και τα ηλεκτρικά λεωφορεία της- λανσάρει στην ελληνική αγορά με τη βοήθεια της αντιπροσώπου εταιρείας Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ, δύο νέα ηλεκτρικά ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, ένα μικρό Panel Van και ένα φορτηγό 7,5 τόνων.
Το περίπτερο της εταιρείας «Πέτρος Πετρόπουλος» στην έκθεση «Cargo Truck & Van Expo 2021», με βασικά εκθέματα τα πλήρως ηλεκτρικά BYD ETP3 και BYD ETM6.
Σε ό,τι αφορά στο BYD ETM6, αυτό έχει μήκος 5.950 χλστ., πλάτος 2.095 χλστ. και ύψος 2.940 χλστ., με το μεταξόνιο να αγγίζει τα 3.360 χλστ. και τους εμπρός πίσω προβόλους τα 1.135 και 1.455 χλστ., αντίστοιχα. Το απόβαρο του ΕΤΜ6 είναι στα 3.500 κιλά και το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο στα 3.990 κιλά.
Μήκος 5.950 χλστ., μεταξόνιο 3.360 χλστ. και μέγιστο ωφέλιμο φορτίο 3.990 κιλών, για το ΕΤΜ6 των 7,5 τόνων.
Χάρη στις προηγμένες μπαταρίες LiFePO4 χωρητικότητας 126 kWh, η αυτονομία φτάνει μέχρι και τα 200 χλμ. με πλήρες φορτίο. Οι μπαταρίες φορτίζουν σε μία ώρα (20%-100%) αν συνδεθούν σε έναν DC ταχυφορτιστή 120 kW. Τροφοδοτούν με ενέργεια τον ηλεκτρικό κινητήρα απόδοσης 150 kW ισχύος και 550 Nm ροπής, ο οποίος προσδίδει στο όχημα τελική ταχύτητα 100 χλμ./ώρα και ικανότητα αναρρίχησης 30%.
Κυριαρχεί η οθόνη αφής των 10,1 ιντσών.
Στη σύγχρονη καμπίνα κυριαρχούν το μοντέρνο ταμπλό και η LED οθόνη αφής των 10,1 ιντσών. Συναντάμε θερμαινόμενα καθίσματα, πολυλειτουργικό τιμόνι, ηλεκτρικό χειρόφρενο κ.ά. Ιδιαίτερα προσεγμένος είναι ο εξοπλισμός ασφαλείας που περιλαμβάνει στοιχεία όπως τα Lane Departure Warning, Forward Collision Warning, Adaptive Cruise Control και ορατότητα 360 μοιρών.Σύγχρονη και ασφαλής η τριθέσια καμπίνα.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 14 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 15 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 16 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 21 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 25 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 26 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 27 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 28 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 29 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 30 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 31 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |