Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το Arocs αποτελεί το πιο σκληροτράχηλο φορτηγό στη γκάμα της Mercedes-Benz (με εξαίρεση το ειδικής χρήσης, Unimog).

Το Arocs αποτελεί το πιο σκληροτράχηλο φορτηγό στη γκάμα της Mercedes-Benz (με εξαίρεση το ειδικής χρήσης, Unimog).

Tο Arocs είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με συρμούς βάρους έως και 250 τόνων, ενώ η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει προηγμένα 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα απόδοσης 238 – 625 ίππων.

Tο Arocs είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με συρμούς βάρους έως και 250 τόνων, ενώ η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει προηγμένα 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα απόδοσης 238 – 625 ίππων.

Με μεικτό βάρος 18 έως 41 τόνων εμφανίζεται το Arocs.

Με μεικτό βάρος 18 έως 41 τόνων εμφανίζεται το Arocs.

Ψηφιακό το περιβάλλον της εργονομικής καμπίνας.

Ψηφιακό το περιβάλλον της εργονομικής καμπίνας.

  • Το Arocs αποτελεί το πιο σκληροτράχηλο φορτηγό στη γκάμα της Mercedes-Benz (με εξαίρεση το ειδικής χρήσης, Unimog).
  • Tο Arocs είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με συρμούς βάρους έως και 250 τόνων, ενώ η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει προηγμένα 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα απόδοσης 238 – 625 ίππων.
  • Με μεικτό βάρος 18 έως 41 τόνων εμφανίζεται το Arocs.
  • Ψηφιακό το περιβάλλον της εργονομικής καμπίνας.

Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας

165.306 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Με μεικτό βάρος από 18 έως 41 τόνων, το Arocs αποτελεί μια στιβαρή, αποδοτική και αξιόπιστη πρόταση σε εκδόσεις ημιρυμουλκούμενου ή ανατρεπόμενου οχήματος. Επιπλέον, πολύ συχνά χρησιμοποιείται και ως μπετονιέρα, δεδομένου ότι μπορεί να κινηθεί με άνεση και σε εκτός δρόμου διαδρομές, χάρη στα προηγμένα συστήματα μετάδοσης της κίνησης σε περισσότερους του ενός άξονες.


Tο Arocs είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με συρμούς βάρους έως και 250 τόνων, ενώ η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει προηγμένα 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα απόδοσης 238 – 625 ίππων.

Tο Arocs είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με συρμούς βάρους έως και 250 τόνων, ενώ η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει προηγμένα 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα απόδοσης 238 – 625 ίππων.

 Συνολικά, το Arocs είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με συρμούς βάρους έως και 250 τόνων, ενώ η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει προηγμένα -6κύλινδρα μηχανικά σύνολα, χωρητικότητας 7,7 λτ. (238 – 320 ίπποι), 10,7 λτ. (326 – 456 ίπποι), 12,8 λτ. (422 0 531 ίπποι) και 15,6 λτ. (517 – 625 ίπποι) με μέγιστη ροπή από 1.000 έως 3.000 Nm, που συνδυάζονται μεταξύ άλλων με το κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο Powershift των 16 σχέσεων.

Με μεικτό βάρος 18 έως 41 τόνων εμφανίζεται το Arocs.

Με μεικτό βάρος 18 έως 41 τόνων εμφανίζεται το Arocs.

 
Προκειμένου να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη και εξειδικευμένη κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών της, η Mercedes-Benz έχει εξελίξει ειδικές εκδόσεις του Arocs με γνώμονα τόσο το ελάχιστο δυνατό απόβαρο του οχήματος (Loader) προκειμένου να διασφαλιστεί το μέγιστο δυνατό ωφέλιμο φορτίο, όσο και τη δυνατότητα κίνησής του σε ακόμη και στις πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες (Grounder). Οι εκδόσεις «Loader» και «Grounder» έχουν να επιδείξουν ειδικές λύσεις σε τομείς όπως η σχεδίαση της καμπίνας, τα ελαστικά, οι άξονες και η δομή των αναρτήσεων, με βάση τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη τους.

Ψηφιακό το περιβάλλον της εργονομικής καμπίνας.

Ψηφιακό το περιβάλλον της εργονομικής καμπίνας.

 
Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως εντός του έτους θα τοποθετηθεί στα Mercedes-Benz Actros και Arocs, ο 3ης γενιάς κινητήρας OM 471, ο οποίος υπόσχεται μικρότερη κατανάλωση έως και κατά 4% και συνολικά χαμηλότερο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας, δίχως να κάνει παραχωρήσεις στην άνεση και την οδηγική ευχαρίστηση.
 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 10Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 11Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 12Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 13ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 14MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 15MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 16MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 17Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 18Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 19Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!