Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
205.544 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Με μεικτό βάρος από 18 έως 41 τόνων, το Arocs αποτελεί μια στιβαρή, αποδοτική και αξιόπιστη πρόταση σε εκδόσεις ημιρυμουλκούμενου ή ανατρεπόμενου οχήματος. Επιπλέον, πολύ συχνά χρησιμοποιείται και ως μπετονιέρα, δεδομένου ότι μπορεί να κινηθεί με άνεση και σε εκτός δρόμου διαδρομές, χάρη στα προηγμένα συστήματα μετάδοσης της κίνησης σε περισσότερους του ενός άξονες.
Tο Arocs είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με συρμούς βάρους έως και 250 τόνων, ενώ η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει προηγμένα 6κύλινδρα μηχανικά σύνολα απόδοσης 238 – 625 ίππων.
Συνολικά, το Arocs είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με συρμούς βάρους έως και 250 τόνων, ενώ η γκάμα των κινητήρων του περιλαμβάνει προηγμένα -6κύλινδρα μηχανικά σύνολα, χωρητικότητας 7,7 λτ. (238 – 320 ίπποι), 10,7 λτ. (326 – 456 ίπποι), 12,8 λτ. (422 0 531 ίπποι) και 15,6 λτ. (517 – 625 ίπποι) με μέγιστη ροπή από 1.000 έως 3.000 Nm, που συνδυάζονται μεταξύ άλλων με το κορυφαίο αυτόματο κιβώτιο Powershift των 16 σχέσεων.
Με μεικτό βάρος 18 έως 41 τόνων εμφανίζεται το Arocs.
Προκειμένου να προσφέρει ακόμη μεγαλύτερη και εξειδικευμένη κάλυψη των απαιτήσεων των πελατών της, η Mercedes-Benz έχει εξελίξει ειδικές εκδόσεις του Arocs με γνώμονα τόσο το ελάχιστο δυνατό απόβαρο του οχήματος (Loader) προκειμένου να διασφαλιστεί το μέγιστο δυνατό ωφέλιμο φορτίο, όσο και τη δυνατότητα κίνησής του σε ακόμη και στις πιο έντονες εδαφικές ανωμαλίες (Grounder). Οι εκδόσεις «Loader» και «Grounder» έχουν να επιδείξουν ειδικές λύσεις σε τομείς όπως η σχεδίαση της καμπίνας, τα ελαστικά, οι άξονες και η δομή των αναρτήσεων, με βάση τις απαιτήσεις του ιδιοκτήτη τους.
Ψηφιακό το περιβάλλον της εργονομικής καμπίνας.
Αξίζει να αναφερθεί ακόμα, πως εντός του έτους θα τοποθετηθεί στα Mercedes-Benz Actros και Arocs, ο 3ης γενιάς κινητήρας OM 471, ο οποίος υπόσχεται μικρότερη κατανάλωση έως και κατά 4% και συνολικά χαμηλότερο Συνολικό Κόστος Ιδιοκτησίας, δίχως να κάνει παραχωρήσεις στην άνεση και την οδηγική ευχαρίστηση.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 14 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 15 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 16 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 21 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |