Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Το νέο Volvo FMX έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων εμπρόσθιους άξονες με μέγιστη δυνατή φόρτιση έως και 20t.

Το νέο Volvo FMX έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων εμπρόσθιους άξονες με μέγιστη δυνατή φόρτιση έως και 20t.

Το νέο Volvo FMX είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με μεικτό βάρος συρμού έως και 150t.

Το νέο Volvo FMX είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με μεικτό βάρος συρμού έως και 150t.

Ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει το κλείδωμα όλων των διαφορικών του με ευκολία ενώ, χάρη στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων i-Shift μπορεί εν κινήσει να επιλέξει τη σχέση όπισθεν και εν συνεχεία να επιβραδύνει τ

Ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει το κλείδωμα όλων των διαφορικών του με ευκολία ενώ, χάρη στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων i-Shift μπορεί εν κινήσει να επιλέξει τη σχέση όπισθεν και εν συνεχεία να επιβραδύνει το όχημα ή και να το ακινητοποιήσει κάνοντας χρήση μόνο του πεντάλ του γκαζιού.

Προ των πυλών είναι η ηλεκτροκίνηση και στα βαρέα εργοταξιακά φορτηγά.

Προ των πυλών είναι η ηλεκτροκίνηση και στα βαρέα εργοταξιακά φορτηγά.

  • Το νέο Volvo FMX έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων εμπρόσθιους άξονες με μέγιστη δυνατή φόρτιση έως και 20t.
  • Το νέο Volvo FMX είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με μεικτό βάρος συρμού έως και 150t.
  • Ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει το κλείδωμα όλων των διαφορικών του με ευκολία ενώ, χάρη στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων i-Shift μπορεί εν κινήσει να επιλέξει τη σχέση όπισθεν και εν συνεχεία να επιβραδύνει τ
  • Προ των πυλών είναι η ηλεκτροκίνηση και στα βαρέα εργοταξιακά φορτηγά.

Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό

165.365 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Η πλέον σκληροτράχηλη πρόταση της Volvo Trucks για τον κατασκευαστικό κλάδο, το FMΧ, είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με… τριψήφιο αριθμό ως προς το τονάζ και αναλόγως της έκδοσης, προσφέρεται με 2 – 5 άξονες σε διάταξη από 4x2 έως 8x6 ή 10x4.


Το νέο Volvo FMX είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με μεικτό βάρος συρμού έως και 150t.

Το νέο Volvo FMX είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με μεικτό βάρος συρμού έως και 150t.

 Με επιλογές καμπίνας που περιλαμβάνουν και κρεβάτι ή δύο σειρές καθισμάτων για έως και επτά επιβάτες, το Volvo FMX είναι διαθέσιμο με τέσσερις επιλογές ως προς το ύψος του πλαισίου από το έδαφος, προηγμένες τεχνολογικά και αξιόπιστες λύσεις σε ότι αφορά στα συστήματα μετάδοσης της κίνησης, ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του οδηγού ενώ, η γκάμα των κινητήρων του προβλέπει επιλογές με χωρητικότητα 10,8 ή 12,8 λτ. που αποδίδουν ισχύ από 330 έως 540 ίππους και μέγιστη ροπή από 1.600 – 2.600 Nm.

Ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει το κλείδωμα όλων των διαφορικών του με ευκολία ενώ, χάρη στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων i-Shift μπορεί εν κινήσει να επιλέξει τη σχέση όπισθεν και εν συνεχεία να επιβραδύνει το όχημα ή και να το ακινητοποιήσει κάνοντας χρήση μόνο του πεντάλ του γκαζιού.

Ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει το κλείδωμα όλων των διαφορικών του με ευκολία ενώ, χάρη στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων i-Shift μπορεί εν κινήσει να επιλέξει τη σχέση όπισθεν και εν συνεχεία να επιβραδύνει το όχημα ή και να το ακινητοποιήσει κάνοντας χρήση μόνο του πεντάλ του γκαζιού.


Σημειώνεται, πως πριν από 12 περίπου χρόνια, Volvo Trucks παρουσίασε ένα εντελώς νέο φορτηγό, ειδικά εξελιγμένο για τον απαιτητικό κλάδο των κατασκευών, με την ονομασία FMX ενώ το 2013 ακολούθησε η σημαντικά βελτιωμένη 2η γενιά του. Πλέον βρισκόμαστε στην 3η γενιά του οχήματος, το οποίο διαθέτει εντελώς νέους τύπους καμπίνας με σημαντικά αυξημένες διαστάσεις, δυνατότητα υποστήριξης μεγαλύτερων φορτίων και πρωτοποριακά συστήματα ασφάλειας.

Προ των πυλών είναι η ηλεκτροκίνηση και στα βαρέα εργοταξιακά φορτηγά.

Προ των πυλών είναι η ηλεκτροκίνηση και στα βαρέα εργοταξιακά φορτηγά.

 
Το νέο FMX έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων εμπρόσθιους άξονες με μέγιστη δυνατή φόρτιση έως και 20 τόνων. Πέραν όλων αυτών, το νέο Volvo FMX είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με μεικτό βάρος συρμού έως και 150 τόνων, ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων στοιχεία όπως τα EBS (Electronically Control Brake System), Collision Warning, Electronic Stability Control, Volvo Dynamic Steering, Lane Keeping Assist, Stability Assist κ.ά.
 
 
Αξίζει να αναφερθεί, πως σύντομα πρόκειται να αποκτήσει με τη σειρά του μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με το FMX Electric να φέρει ηλεκτροκινητήρα συνεχούς ισχύος 490 kW και μέγιστης ροπής 2.400 Nm, κοινό με τα υπόλοιπα βαρέα ηλεκτρικά Volvo.
 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 10Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 11Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 12Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 13ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 14MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 15MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 16MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 17Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 18Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 19Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 20Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 21Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 22Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 23Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 24Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 25Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 26Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 27Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!