Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
205.553 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Η πλέον σκληροτράχηλη πρόταση της Volvo Trucks για τον κατασκευαστικό κλάδο, το FMΧ, είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με… τριψήφιο αριθμό ως προς το τονάζ και αναλόγως της έκδοσης, προσφέρεται με 2 – 5 άξονες σε διάταξη από 4x2 έως 8x6 ή 10x4.
Το νέο Volvo FMX είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με μεικτό βάρος συρμού έως και 150t.
Με επιλογές καμπίνας που περιλαμβάνουν και κρεβάτι ή δύο σειρές καθισμάτων για έως και επτά επιβάτες, το Volvo FMX είναι διαθέσιμο με τέσσερις επιλογές ως προς το ύψος του πλαισίου από το έδαφος, προηγμένες τεχνολογικά και αξιόπιστες λύσεις σε ότι αφορά στα συστήματα μετάδοσης της κίνησης, ασφάλειας και υποβοήθησης του έργου του οδηγού ενώ, η γκάμα των κινητήρων του προβλέπει επιλογές με χωρητικότητα 10,8 ή 12,8 λτ. που αποδίδουν ισχύ από 330 έως 540 ίππους και μέγιστη ροπή από 1.600 – 2.600 Nm.
Ο οδηγός μπορεί να μεταβάλλει το κλείδωμα όλων των διαφορικών του με ευκολία ενώ, χάρη στο νέο κιβώτιο ταχυτήτων i-Shift μπορεί εν κινήσει να επιλέξει τη σχέση όπισθεν και εν συνεχεία να επιβραδύνει το όχημα ή και να το ακινητοποιήσει κάνοντας χρήση μόνο του πεντάλ του γκαζιού.
Σημειώνεται, πως πριν από 12 περίπου χρόνια, Volvo Trucks παρουσίασε ένα εντελώς νέο φορτηγό, ειδικά εξελιγμένο για τον απαιτητικό κλάδο των κατασκευών, με την ονομασία FMX ενώ το 2013 ακολούθησε η σημαντικά βελτιωμένη 2η γενιά του. Πλέον βρισκόμαστε στην 3η γενιά του οχήματος, το οποίο διαθέτει εντελώς νέους τύπους καμπίνας με σημαντικά αυξημένες διαστάσεις, δυνατότητα υποστήριξης μεγαλύτερων φορτίων και πρωτοποριακά συστήματα ασφάλειας.
Προ των πυλών είναι η ηλεκτροκίνηση και στα βαρέα εργοταξιακά φορτηγά.
Το νέο FMX έχει να επιδείξει μεταξύ άλλων εμπρόσθιους άξονες με μέγιστη δυνατή φόρτιση έως και 20 τόνων. Πέραν όλων αυτών, το νέο Volvo FMX είναι σε θέση να υποστηρίξει εφαρμογές με μεικτό βάρος συρμού έως και 150 τόνων, ενώ στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων στοιχεία όπως τα EBS (Electronically Control Brake System), Collision Warning, Electronic Stability Control, Volvo Dynamic Steering, Lane Keeping Assist, Stability Assist κ.ά.
Αξίζει να αναφερθεί, πως σύντομα πρόκειται να αποκτήσει με τη σειρά του μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, με το FMX Electric να φέρει ηλεκτροκινητήρα συνεχούς ισχύος 490 kW και μέγιστης ροπής 2.400 Nm, κοινό με τα υπόλοιπα βαρέα ηλεκτρικά Volvo.
Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 11 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 12 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 13 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 14 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 15 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 16 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 21 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 25 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 26 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 27 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |