ΕΚΘΕΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Τιμές με Leasing
Διαθέσιμο και στη χώρα μας είναι το ανανεωμένο FUSO Canter.

Διαθέσιμο και στη χώρα μας είναι το ανανεωμένο FUSO Canter.

Με ραντάρ συνεργάζεται το νέο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», που γνωρίσαμε από τα μοντέλα της μητρικής Daimler.

Με ραντάρ συνεργάζεται το νέο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», που γνωρίσαμε από τα μοντέλα της μητρικής Daimler.

Πέντε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5-8,55 τ., έξι μεταξόνια 2.500-4.750 χλστ., τρεις αποδόσεις κινητήρα 130-175 hp και τρεις εκδόσεις καμπίνας για το νέο FUSO Canter.

Πέντε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5-8,55 τ., έξι μεταξόνια 2.500-4.750 χλστ., τρεις αποδόσεις κινητήρα 130-175 hp και τρεις εκδόσεις καμπίνας για το νέο FUSO Canter.

Στο Tramagal της Πορτογαλίας, από το 1980 έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 240.000 ελαφρά φορτηγά της FUSO, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η παραγωγή του αναβαθμισμένου Canter.

Στο Tramagal της Πορτογαλίας, από το 1980 έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 240.000 ελαφρά φορτηγά της FUSO, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η παραγωγή του αναβαθμισμένου Canter.

Σε συνολικά 16 χώρες του πλανήτη κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή τα FUSO eCanter, με το ελαφρύ ηλεκτρικό φορτηγό της Daimler Truck να έχει ξεπεράσει ήδη τις 300 παραδόσεις σε πελάτες της μάρκας, διανύοντας

Σε συνολικά 16 χώρες του πλανήτη κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή τα FUSO eCanter, με το ελαφρύ ηλεκτρικό φορτηγό της Daimler Truck να έχει ξεπεράσει ήδη τις 300 παραδόσεις σε πελάτες της μάρκας, διανύοντας 4 εκ. χιλιόμετρα.

  • Διαθέσιμο και στη χώρα μας είναι το ανανεωμένο FUSO Canter.
  • Με ραντάρ συνεργάζεται το νέο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», που γνωρίσαμε από τα μοντέλα της μητρικής Daimler.
  • Πέντε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5-8,55 τ., έξι μεταξόνια 2.500-4.750 χλστ., τρεις αποδόσεις κινητήρα 130-175 hp και τρεις εκδόσεις καμπίνας για το νέο FUSO Canter.
  • Στο Tramagal της Πορτογαλίας, από το 1980 έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 240.000 ελαφρά φορτηγά της FUSO, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η παραγωγή του αναβαθμισμένου Canter.
  • Σε συνολικά 16 χώρες του πλανήτη κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή τα FUSO eCanter, με το ελαφρύ ηλεκτρικό φορτηγό της Daimler Truck να έχει ξεπεράσει ήδη τις 300 παραδόσεις σε πελάτες της μάρκας, διανύοντας

FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck

205.549 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Με 4,5 εκ. πωλήσεις από το 1963, το FUSO Canter της Daimler Truck συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο εμπορικών εκπροσώπων της κατηγορίας του ενώ πρόσφατα ξεκίνησαν και στην Ελλάδα, οι παραγγελίες της νέας γενιάς του, η οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα ασφάλειας. Εξοπλίζεται με το προηγμένο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», γνωστό από τα μοντέλα της «μαμάς» Daimler, το οποίο ανιχνεύει μέσω αισθητήρων ραντάρ τους ευαίσθητούς χρήστες του δρόμου που κινούνται από την πλευρά του συνοδηγού.


Με ραντάρ συνεργάζεται το νέο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», που γνωρίσαμε από τα μοντέλα της μητρικής Daimler.

Με ραντάρ συνεργάζεται το νέο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», που γνωρίσαμε από τα μοντέλα της μητρικής Daimler.

 Το ελαφρύ ιαπωνικό φορτηγό κατασκευάζεται -πλάι στο ηλεκτρικό FUSO eCanter- στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Tramagal της Πορτογαλίας -περίπου 150 χλμ. έξω από τη Λισαβόνα. Σημαντικό χαρακτηριστικό του νέου Canter είναι η ανασχεδιασμένη εμπρόσθια όψη του, με το ελαφρύ φορτηγό να παραμένει πιστό στην ταυτότητα που έχει χτίσει εδώ και δεκαετίες. Προκειμένου να είναι σε συμφωνία με τη νέα εταιρική σχεδιαστική λογική, το νέο FUSO υιοθετεί τη λεγόμενη «Black Belt», μια μαύρη ζώνη δηλαδή που διατρέχει το αμάξωμα και ενσωματώνει τα (προαιρετικά) φώτα LED.

Πέντε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5-8,55 τ., έξι μεταξόνια 2.500-4.750 χλστ., τρεις αποδόσεις κινητήρα 130-175 hp και τρεις εκδόσεις καμπίνας για το νέο FUSO Canter.

Πέντε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5-8,55 τ., έξι μεταξόνια 2.500-4.750 χλστ., τρεις αποδόσεις κινητήρα 130-175 hp και τρεις εκδόσεις καμπίνας για το νέο FUSO Canter.

 
 

Στο Tramagal της Πορτογαλίας, από το 1980 έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 240.000 ελαφρά φορτηγά της FUSO, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η παραγωγή του αναβαθμισμένου Canter.

Στο Tramagal της Πορτογαλίας, από το 1980 έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 240.000 ελαφρά φορτηγά της FUSO, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η παραγωγή του αναβαθμισμένου Canter.

Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, το νέο FUSO Canter διατίθεται σε πέντε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5 έως 8,55 τόνων, με τους υποψήφιους αγοραστές να καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε έξι μεταξόνια μήκους 2.500 - 4.750 χλστ. Προσφέρονται, ακόμα, τρεις εκδόσεις απόδοσης του κινητήρα ισχύος 130 - 175 hp, αλλά και τρεις εκδοχές της καμπίνας, με τη βασική να έχει πλάτος 1,7 μ. και τις «comfort» και «crewcab» να εκτείνονται στα 2,0 μ.
 

Σε συνολικά 16 χώρες του πλανήτη κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή τα FUSO eCanter, με το ελαφρύ ηλεκτρικό φορτηγό της Daimler Truck να έχει ξεπεράσει ήδη τις 300 παραδόσεις σε πελάτες της μάρκας, διανύοντας 4 εκ. χιλιόμετρα.

Σε συνολικά 16 χώρες του πλανήτη κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή τα FUSO eCanter, με το ελαφρύ ηλεκτρικό φορτηγό της Daimler Truck να έχει ξεπεράσει ήδη τις 300 παραδόσεις σε πελάτες της μάρκας, διανύοντας 4 εκ. χιλιόμετρα.

Οι τρεις πετρελαιοκινητήρες, με μέγιστη ροπή 350, 400 ή 430 Nm, καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 Step E και συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή το 6άρι –αυτόματο- Duonic 2.0 (διπλού συμπλέκτη).
 
Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως το FUSO eCanter είναι το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό που πέρασε σε παραγωγή, ενώ πρόσφατα η εταιρεία μας παρουσίασε καμουφλαρισμένη τη νέα του γενιά, η οποία βρίσκεται προς το παρόν στο στάδιο εξέλιξης και δοκιμών.

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 7Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 8Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO
Σελίδα 9Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 10Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 11Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 12ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 13MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 14MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 15MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 16Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 17Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 18Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 19Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!