FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
205.549 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Με 4,5 εκ. πωλήσεις από το 1963, το FUSO Canter της Daimler Truck συγκαταλέγεται μεταξύ των πιο εμπορικών εκπροσώπων της κατηγορίας του ενώ πρόσφατα ξεκίνησαν και στην Ελλάδα, οι παραγγελίες της νέας γενιάς του, η οποία δίνει ιδιαίτερη έμφαση σε θέματα ασφάλειας. Εξοπλίζεται με το προηγμένο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», γνωστό από τα μοντέλα της «μαμάς» Daimler, το οποίο ανιχνεύει μέσω αισθητήρων ραντάρ τους ευαίσθητούς χρήστες του δρόμου που κινούνται από την πλευρά του συνοδηγού.
Με ραντάρ συνεργάζεται το νέο σύστημα ασφάλειας «Sideguard Assist», που γνωρίσαμε από τα μοντέλα της μητρικής Daimler.
Το ελαφρύ ιαπωνικό φορτηγό κατασκευάζεται -πλάι στο ηλεκτρικό FUSO eCanter- στο εργοστάσιο που βρίσκεται στο Tramagal της Πορτογαλίας -περίπου 150 χλμ. έξω από τη Λισαβόνα. Σημαντικό χαρακτηριστικό του νέου Canter είναι η ανασχεδιασμένη εμπρόσθια όψη του, με το ελαφρύ φορτηγό να παραμένει πιστό στην ταυτότητα που έχει χτίσει εδώ και δεκαετίες. Προκειμένου να είναι σε συμφωνία με τη νέα εταιρική σχεδιαστική λογική, το νέο FUSO υιοθετεί τη λεγόμενη «Black Belt», μια μαύρη ζώνη δηλαδή που διατρέχει το αμάξωμα και ενσωματώνει τα (προαιρετικά) φώτα LED.
Πέντε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5-8,55 τ., έξι μεταξόνια 2.500-4.750 χλστ., τρεις αποδόσεις κινητήρα 130-175 hp και τρεις εκδόσεις καμπίνας για το νέο FUSO Canter.
Στο Tramagal της Πορτογαλίας, από το 1980 έχουν κατασκευαστεί σχεδόν 240.000 ελαφρά φορτηγά της FUSO, ενώ πρόσφατα ξεκίνησε και η παραγωγή του αναβαθμισμένου Canter.
Όπως και το προηγούμενο μοντέλο, το νέο FUSO Canter διατίθεται σε πέντε εκδόσεις μεικτού βάρους 3,5 έως 8,55 τόνων, με τους υποψήφιους αγοραστές να καλούνται να επιλέξουν ανάμεσα σε έξι μεταξόνια μήκους 2.500 - 4.750 χλστ. Προσφέρονται, ακόμα, τρεις εκδόσεις απόδοσης του κινητήρα ισχύος 130 - 175 hp, αλλά και τρεις εκδοχές της καμπίνας, με τη βασική να έχει πλάτος 1,7 μ. και τις «comfort» και «crewcab» να εκτείνονται στα 2,0 μ.
Σε συνολικά 16 χώρες του πλανήτη κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή τα FUSO eCanter, με το ελαφρύ ηλεκτρικό φορτηγό της Daimler Truck να έχει ξεπεράσει ήδη τις 300 παραδόσεις σε πελάτες της μάρκας, διανύοντας 4 εκ. χιλιόμετρα.
Οι τρεις πετρελαιοκινητήρες, με μέγιστη ροπή 350, 400 ή 430 Nm, καλύπτουν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 Step E και συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων ή το 6άρι –αυτόματο- Duonic 2.0 (διπλού συμπλέκτη).
Αξίζει να αναφερθεί, ακόμα, πως το FUSO eCanter είναι το πρώτο ηλεκτρικό φορτηγό που πέρασε σε παραγωγή, ενώ πρόσφατα η εταιρεία μας παρουσίασε καμουφλαρισμένη τη νέα του γενιά, η οποία βρίσκεται προς το παρόν στο στάδιο εξέλιξης και δοκιμών.Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 7 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 8 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 9 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 10 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 11 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 12 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 13 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 14 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 15 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 16 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 21 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |