Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
205.560 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Από το σύνολο των φορτηγών της Ford Trucks, επιλέγουμε να σας παρουσιάσουμε συνοπτικά το καλύτερο, που δεν είναι άλλο από το Ford F-MAX, το οποίο είχε βραβευτεί το 2019 ως «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς» (International Truck of the Year - IToY).
Με μεικτό βάρος 44 τόνων και ωφέλιμο λίγο πάνω από τους 10 τόνους εμφανίζεται ο 4x2 τράκτορας της Ford Trucks.
Ο μεικτού βάρους 44 τόνων τράκτορας της Ford Trucks, εμφανίζει μέγιστο επιτρεπτό από τον νόμο βάρος έως και 18 τόνων (7,5 τόνους στον μπροστά και 11,5 τόνους στον πίσω άξονα), ενώ το μέγιστο ωφέλιμο φορτίο του ορίζεται στα 10.092 κιλά (7.908 κιλά το απόβαρο).
Με ισχύ 500 ίππων και ροπή 2.500 Nm εμφανίζεται ο Ecotorq κινητήρας των 12,7 λίτρων του F-MAX, ενώ συνεργάζεται με 12άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο της ZF.
Το F-MAX έχει μήκος 5.925 χλστ. (στα 2.350 χλστ. το μήκος και στα 2,5 μέτρα το πλάτος της καμπίνας «Mega Cab»), με το ύψος, το πλάτος και το μεταξόνιο του τράκτορα να ορίζονται στα 3.918, 2.540 και 3.600 χλστ., αντίστοιχα. Ο εμπρός πρόβολος είναι στα 1.450 χλστ. και ο πίσω στα 875 χλστ., με την εδαφική ανοχή να είναι στα 269 χλστ. μπροστά και στα 210 χλστ. πίσω.
Σεβαστών διαστάσεων και λειτουργική η καμπίνα του Ford F-MAX.
Ο 4x2 τράκτορας της Ford Trucks εξοπλίζεται με τον Ecotorq κινητήρα των 12,7 λίτρων, ο οποίος εμφανίζει απόδοση 500 ίππων ισχύος και 2.500 Nm ροπής, ενώ πληροί τις αντιρρυπαντικές προδιαγραφές Euro 6E.
Σε μόλις 250 αντίτυπα θα κατασκευαστεί το νέο F-MAX Blackline.
Το εν λόγω μηχανικό σύνολο συνεργάζεται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο ZF 12 TX 2620, ενώ φέρει μονόδισκο συμπλέκτη 430 χλστ. Το φορτηγό φέρει ντεπόζιτα καυσίμου 600+450 λίτρων, όπως και μια δεξαμενή 78 λίτρων για το SCR. Το μηχανόφρενο έχει ισχύ 400 kW, ενώ το υδραυλικό retarder έχει 600 και 160 kW μέγιστη και συνεχή ισχύ, αντίστοιχα.
Μεγαλύτερο μεταξόνιο και υψηλότερη αυτονομία για το νέο F-MAX L.
Αξίζει να αναφερθεί, πως πέρυσι η Ford Trucks παρουσίασε δύο σπέσιαλ εκδόσεις της ναυαρχίδας της, το περιορισμένης παραγωγής F-MAX Blackline και το F-MAX L, του οποίου το μεταξόνιο εκτείνεται στα 3.750 χλστ., ενώ το ντεπόζιτό του έχει χωρητικότητα 1.350 λίτρων, γεγονός που επιτρέπει στο φορτηγό να έχει αυτονομία έως και 5.000 χλμ.Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 6 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 7 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 8 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 9 | Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους |
Σελίδα 10 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 11 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 12 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 13 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 14 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 15 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 16 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 21 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |