Leasing-Μισθώματα Βαρέα Επαγγελματικά
Μηχανή Αναζήτησης
Πιο οικονομικό στη χρήση και καλύτερα συνδεδεμένο το αναβαθμισμένο IVECO S-WAY.

Πιο οικονομικό στη χρήση και καλύτερα συνδεδεμένο το αναβαθμισμένο IVECO S-WAY.

Tο φορτηγό μεγάλων αποστάσεων υπόσχεται περιορισμό της κατανάλωσής του έως και κατά 3%, χάρη στη νέα γκάμα κινητήρων που πληρούν τα αντιρρυπαντικά πρότυπα Euro VI/E και οι οποίοι φέρουν έγκριση για να

Tο φορτηγό μεγάλων αποστάσεων υπόσχεται περιορισμό της κατανάλωσής του έως και κατά 3%, χάρη στη νέα γκάμα κινητήρων που πληρούν τα αντιρρυπαντικά πρότυπα Euro VI/E και οι οποίοι φέρουν έγκριση για να λειτουργούν κατά 100% με bio-diesel δεύτερης γενιάς.

O κινητήρας Cursor 13 απέκτησε δύο νέες εκδόσεις ισχύος με 490 και 530 ίππων, την ίδια στιγμή που τόσο αυτός όσο και ο μικρότερος Cursor 11 διαθέτουν πλέον αυξημένη σχέση συμπίεσης και νέο σύστημα δια

O κινητήρας Cursor 13 απέκτησε δύο νέες εκδόσεις ισχύος με 490 και 530 ίππων, την ίδια στιγμή που τόσο αυτός όσο και ο μικρότερος Cursor 11 διαθέτουν πλέον αυξημένη σχέση συμπίεσης και νέο σύστημα διαχείρισης καύσης.

Στον περιορισμό της κατανάλωσης συμβάλει και το αυτόματο σύστημα κλιματισμού που διαθέτει τη νέα λειτουργία Eco, όπως και τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα της εμπρόσθιας κολόνας, που βελτιώνουν περαιτέρω

Στον περιορισμό της κατανάλωσης συμβάλει και το αυτόματο σύστημα κλιματισμού που διαθέτει τη νέα λειτουργία Eco, όπως και τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα της εμπρόσθιας κολόνας, που βελτιώνουν περαιτέρω τη ροή αέρα γύρω από την καμπίνα.

Το IVECO Driver Pal επιτρέπει στον οδηγό να αλληλεπιδρά με το όχημα, τα συστήματα ελέγχου του, την αίθουσα ελέγχου της εταιρείας (IVECO Control Room) και όλες τις λειτουργίες διαχείρισης στόλου, χρησι

Το IVECO Driver Pal επιτρέπει στον οδηγό να αλληλεπιδρά με το όχημα, τα συστήματα ελέγχου του, την αίθουσα ελέγχου της εταιρείας (IVECO Control Room) και όλες τις λειτουργίες διαχείρισης στόλου, χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές μέσω του Amazon Alexa.

Υψηλά επίπεδα άνεσης για τον οδηγό στη σύγχρονη καμπίνα, στοιχείο ιδιαίτερα κρίσιμο ειδικά στα οχήματα των διεθνών μεταφορών.

Υψηλά επίπεδα άνεσης για τον οδηγό στη σύγχρονη καμπίνα, στοιχείο ιδιαίτερα κρίσιμο ειδικά στα οχήματα των διεθνών μεταφορών.

  • Πιο οικονομικό στη χρήση και καλύτερα συνδεδεμένο το αναβαθμισμένο IVECO S-WAY.
  • Tο φορτηγό μεγάλων αποστάσεων υπόσχεται περιορισμό της κατανάλωσής του έως και κατά 3%, χάρη στη νέα γκάμα κινητήρων που πληρούν τα αντιρρυπαντικά πρότυπα Euro VI/E και οι οποίοι φέρουν έγκριση για να
  • O κινητήρας Cursor 13 απέκτησε δύο νέες εκδόσεις ισχύος με 490 και 530 ίππων, την ίδια στιγμή που τόσο αυτός όσο και ο μικρότερος Cursor 11 διαθέτουν πλέον αυξημένη σχέση συμπίεσης και νέο σύστημα δια
  • Στον περιορισμό της κατανάλωσης συμβάλει και το αυτόματο σύστημα κλιματισμού που διαθέτει τη νέα λειτουργία Eco, όπως και τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα της εμπρόσθιας κολόνας, που βελτιώνουν περαιτέρω
  • Το IVECO Driver Pal επιτρέπει στον οδηγό να αλληλεπιδρά με το όχημα, τα συστήματα ελέγχου του, την αίθουσα ελέγχου της εταιρείας (IVECO Control Room) και όλες τις λειτουργίες διαχείρισης στόλου, χρησι
  • Υψηλά επίπεδα άνεσης για τον οδηγό στη σύγχρονη καμπίνα, στοιχείο ιδιαίτερα κρίσιμο ειδικά στα οχήματα των διεθνών μεταφορών.

Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους

165.366 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)

Η Iveco παρουσίασε πέρυσι την αναβαθμισμένη εκδοχή του μεγαλύτερου φορτηγού της, του S-WAY που υπάρχει στην αγορά από το 2019 και πλέον συνεχίζει την εμπορική του πορεία με μια σειρά βελτιώσεων σε κρίσιμες παραμέτρους.


Tο φορτηγό μεγάλων αποστάσεων υπόσχεται περιορισμό της κατανάλωσής του έως και κατά 3%, χάρη στη νέα γκάμα κινητήρων που πληρούν τα αντιρρυπαντικά πρότυπα Euro VI/E και οι οποίοι φέρουν έγκριση για να λειτουργούν κατά 100% με bio-diesel δεύτερης γενιάς.

Tο φορτηγό μεγάλων αποστάσεων υπόσχεται περιορισμό της κατανάλωσής του έως και κατά 3%, χάρη στη νέα γκάμα κινητήρων που πληρούν τα αντιρρυπαντικά πρότυπα Euro VI/E και οι οποίοι φέρουν έγκριση για να λειτουργούν κατά 100% με bio-diesel δεύτερης γενιάς.

 Καταρχάς, το φορτηγό μεγάλων αποστάσεων υπόσχεται περιορισμό της κατανάλωσής του έως και κατά 3%, χάρη στη νέα γκάμα κινητήρων που πληρούν τα αντιρρυπαντικά πρότυπα Euro VI/E και οι οποίοι φέρουν έγκριση για να λειτουργούν κατά 100% με bio-diesel δεύτερης γενιάς όπως το HVO. Αναλυτικότερα, ο κινητήρας Cursor 13 απέκτησε δύο νέες εκδόσεις ισχύος 490 και 530 ίππων, την ίδια στιγμή που τόσο αυτός όσο και ο μικρότερος Cursor 11 διαθέτουν πλέον αυξημένη σχέση συμπίεσης και νέο σύστημα διαχείρισης καύσης.

O κινητήρας Cursor 13 απέκτησε δύο νέες εκδόσεις ισχύος με 490 και 530 ίππων, την ίδια στιγμή που τόσο αυτός όσο και ο μικρότερος Cursor 11 διαθέτουν πλέον αυξημένη σχέση συμπίεσης και νέο σύστημα διαχείρισης καύσης.

O κινητήρας Cursor 13 απέκτησε δύο νέες εκδόσεις ισχύος με 490 και 530 ίππων, την ίδια στιγμή που τόσο αυτός όσο και ο μικρότερος Cursor 11 διαθέτουν πλέον αυξημένη σχέση συμπίεσης και νέο σύστημα διαχείρισης καύσης.

 
Οι κινητήρες των 13 λίτρων του Iveco S-WAY έχουν συνδυαστεί με νέους πίσω άξονες με μακρύτερες σχέσεις έως 2.31: 1, γεγονός που επιτρέπει την καλύτερη απόδοση κατά το ρολάρισμα σε διαδρομές μεγάλων αποστάσεων. Σημειώνεται, πως στον περιορισμό της κατανάλωσης συμβάλει και το αυτόματο σύστημα κλιματισμού διαθέτει που διαθέτει τη νέα λειτουργία Eco, όπως και τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα της εμπρόσθιας κολόνας, που βελτιώνουν περαιτέρω τη ροή αέρα γύρω από την καμπίνα. Ειδική μνεία πρέπει να γίνει και στις εκδόσεις φυσικού αερίου (CNG ή LNG), στις οποίες η ιταλική εταιρεία έχει μακρά εμπειρία.

Στον περιορισμό της κατανάλωσης συμβάλει και το αυτόματο σύστημα κλιματισμού που διαθέτει τη νέα λειτουργία Eco, όπως και τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα της εμπρόσθιας κολόνας, που βελτιώνουν περαιτέρω τη ροή αέρα γύρω από την καμπίνα.

Στον περιορισμό της κατανάλωσης συμβάλει και το αυτόματο σύστημα κλιματισμού που διαθέτει τη νέα λειτουργία Eco, όπως και τα νέα αεροδυναμικά καλύμματα της εμπρόσθιας κολόνας, που βελτιώνουν περαιτέρω τη ροή αέρα γύρω από την καμπίνα.

 
Μεγάλη έμφαση έδωσαν οι άνθρωποι της Iveco στην αναβάθμιση της συνδεσιμότητας του S-WΑΥ, προκειμένου ο οδηγός του να έχει μια διαδραστική σχέση με αυτό και παράλληλα να επικοινωνεί αμεσότερα και πιο αποτελεσματικά με το περιβάλλον του. Σε αυτό το πλαίσιο, το ιταλικό φορτηγό εξοπλίζεται με το λεγόμενο «Iveco Driver Pal», τον φωνητικό σύντροφο του οδηγού που διαθέτει νέες προηγμένες λειτουργίες και προσφέρει καινούργιες υπηρεσίες συνδεσιμότητας.

Το IVECO Driver Pal επιτρέπει στον οδηγό να αλληλεπιδρά με το όχημα, τα συστήματα ελέγχου του, την αίθουσα ελέγχου της εταιρείας (IVECO Control Room) και όλες τις λειτουργίες διαχείρισης στόλου, χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές μέσω του Amazon Alexa.

Το IVECO Driver Pal επιτρέπει στον οδηγό να αλληλεπιδρά με το όχημα, τα συστήματα ελέγχου του, την αίθουσα ελέγχου της εταιρείας (IVECO Control Room) και όλες τις λειτουργίες διαχείρισης στόλου, χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές μέσω του Amazon Alexa.

 

Σελίδα 1Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς!
Σελίδα 2BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά
Σελίδα 3DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα
Σελίδα 4DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων
Σελίδα 5DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks
Σελίδα 6Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες
Σελίδα 7FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck
Σελίδα 8Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας
Σελίδα 9Iveco S-WAY: οι Ιταλοί στα καλύτερά τους
Σελίδα 10Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
Σελίδα 11Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο
Σελίδα 12ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας
Σελίδα 13MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό
Σελίδα 14MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο
Σελίδα 15MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021»
Σελίδα 16Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck
Σελίδα 17Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 18Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας
Σελίδα 19Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή
Σελίδα 20Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος
Σελίδα 21Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις
Σελίδα 22Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους
Σελίδα 23Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία
Σελίδα 24Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους
Σελίδα 25Volvo FL: το αστικό των Σουηδών
Σελίδα 26Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks
Σελίδα 27Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα
Σελίδα 28Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό
Σελίδα 29Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό
Σελίδα 30Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά!