Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο
205.546 Επισκέψεις στο άρθρο (2/4/2024)
Το νέο Iveco T-WAY εξοπλίζεται με τον γνωστό 13λιτρο κινητήρα Cursor 13, ο οποίος αποδίδει μέχρι και 510 ίππους ισχύος, 10 περισσότερους από ότι στο TRAKKER. Το νέο ιταλικό φορτηγό διατίθεται επίσης με το μικρότερο σύνολο Cursor 9, με τους δύο κινητήρες να συνεργάζονται με το αυτοματοποιημένο κιβώτιο HI-TRONIX των 12 και 16 σχέσεων, το οποίο διαθέτει επιπλέον λειτουργίες ειδικά για την κίνηση εκτός δρόμου. Ανάμεσά τους συναντάμε το γνωστό «Hill Holder» και τις λειτουργίες «Rocking Mode» και «Creep Mode» για συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης. Την απόδοση του κιβωτίου στην άσφαλτο, ενισχύει το σύστημα «IVECO HI-CRUISE», που περιλαμβάνει αλγόριθμο βέλτιστης αλλαγής ταχυτήτων, προγνωστικό cruise control και λειτουργία eco-roll που χρησιμοποιεί την αδράνεια του οχήματος όταν κινείται στην κατηφόρα.
Το νέο σκληροτράχηλο Iveco εξοπλίζεται με τους κινητήρας Cursor 9 και Cursor 13, απόδοσης έως και 510 ίππων.
Το νέο σκληροτράχηλο φορτηγό φέρει ένα υψηλής αντοχής ατσάλινο σασί πάχους 10 χλστ. και υπόσχεται υψηλή στρεπτική ακαμψία. Ο εμπρόσθιος άξονας του εργοταξιακού φορτηγού μπορεί να δεχθεί φορτίο έως και 9 τόνων, ενώ στον πίσω συζυγή άξονα έχει τοποθετηθεί μια νέα heavy-duty ανάρτηση, με καλύτερα οδηγικά χαρακτηριστικά (εντός και εκτός δρόμου), μεγαλύτερη εδαφική ανοχή και υψηλότερη αντοχή
Ελαφρύτερο κατά 325 κιλά σε σχέση με το TRAKKER, εμφανίζεται το νέο T-WAY.
Το υδροστατικό σύστημα κίνησης «HI-TRACTION» τοποθετείται σε μονά και αρθρωτά μοντέλα 6x4 και λειτουργεί με ταχύτητες έως και 25 χλμ./ώρα, ενώ ενεργοποιείται αυτόματα για να παρέχει επιπλέον υδραυλική πρόσθια πρόσφυση όταν χρειάζεται. Σύμφωνα με την Iveco, παρέχει σημαντικά οφέλη όσον αφορά την κατανάλωση καυσίμου και το ωφέλιμο φορτίο σε σύγκριση με ένα συμβατικό σύστημα AWD. Σημειώνεται, πως σε σχέση με το TRAKKER, το απόβαρο του T-WAY μειώθηκε κατά 325 κιλά, χάρη κυρίως στη σχεδίαση του πίσω τμήματος.
Συνολικά αναβαθμισμένη είναι η πίσω νέα, heavy-duty ανάρτηση. Η ικανότητα φόρτισης του εμπρός άξονα είναι 9 τόνοι.
Επιπλέον, το IVECO T-WAY προσφέρεται με σύστημα κατ` επιλογήν τετρακίνησης (Partial Wheel Drive) στις εκδόσεις 6x4 και 8x4, αλλά και με μόνιμη τετρακίνηση (All Wheel Drive) στις εκδόσεις 4x4, 6x6 και 8x8, με το σύστημα AWD να τοποθετείται πλέον και στις νέες εκδόσεις με μεταξόνιο 4, 4,2 και 4,5 μέτρων. Σημειώνεται, πως η νέα HI-MUX ηλεκτρονική αρχιτεκτονική «HI-MUX» είναι πλήρως συμβατή με τα συστήματα ελέγχου τελευταίας γενιάς. Ακόμα, η νέα σειρά ΡΤΟ περιλαμβάνει και έναν δυναμολήπτη που αποδίδει έως και 2.300 Nm ροπής.
Περισσότερες λειτουργίες για το αυτοματοποιημένο κιβώτιο HI-TRONIX των 12 και 16 σχέσεων.
Σε ό,τι έχει να κάνει με τον χώρο εργασίας του οδηγού, το νέο IVECO T-WAY μοιράζεται την ίδια λογική με τα υπόλοιπα φορτηγά της οικογένειας «WAY», δίνοντας έμφαση στην αεροδυναμική. Το χωματουργικό φορτηγό της ιταλικής μάρκας λανσάρεται με την κοντή (AD) και τη μακριά (ΑΤ) σε μήκος καμπίνα, με δύο επιλογές ύψους οροφής (κανονική και ψηλή). Στη σχεδίαση του κόκπιτ έχει υπάρξει μέριμνα για την άνεση και την ασφάλεια του οδηγού, ενώ βάρος έχει δοθεί και στην ευχρηστία-λειτουργικότητα. Περιττό είναι ίσως να αναφέρουμε πως το EBS του συστήματος πέδησης ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό, στον οποίο περιλαμβάνονται πλήθος νέων επικουρικών συστημάτων ADAS (Advanced Driving Assistance Systems).
Αξίζει να αναφερθεί, πως το IVECO T-WAY διαθέτει υψηλές δυνατότητες συνδεσιμότητας, παρέχοντας τηλεδιαγνωστική και προγνωστική συντήρηση. Επιτρέπει επίσης στους διαχειριστές στόλου να παρακολουθούν εξ αποστάσεως την απόδοση κάθε οχήματος ανά πάσα στιγμή για να διασφαλίζουν τη μέγιστη απόδοση. Το συνεχώς διευρυνόμενο χαρτοφυλάκιο υπηρεσιών με δυνατότητα σύνδεσης IVECO ON εστιάζεται στη μεγιστοποίηση της παραγωγικότητας των πελατών και της αντοχής του οχήματος, καθώς και στην ελαχιστοποίηση του μη προγραμματισμένου χρόνου ακινητοποίησης του φορτηγού.Σελίδα 1 | Όλα τα φορτηγά της ελληνικής αγοράς! |
Σελίδα 2 | BYD ETM6: η νέα ηλεκτρική πρόταση στα ελαφρά |
Σελίδα 3 | DAF LF: η μικρή Ολλανδέζα |
Σελίδα 4 | DAF CF: με ισχύ έως και 530 ίππων |
Σελίδα 5 | DAF XF: η ναυαρχίδα της DAF Trucks |
Σελίδα 6 | Ford F-MAX: η εναλλακτική πρόταση στους τράκτορες |
Σελίδα 7 | FUSO Canter: με τη σφραγίδα της Daimler Truck |
Σελίδα 8 | Iveco Eurocargo: με 30 χρόνια ιστορίας |
Σελίδα 9 | Iveco Stralis: ο πρωταθλητής στο TCO |
Σελίδα 10 | Iveco T-WAY: σκληροτράχηλο και καινοτόμο |
Σελίδα 11 | Iveco X-WΑΥ: για τον κατασκευαστικό κλάδο |
Σελίδα 12 | ΜΑΝ TGL: ο Βενιαμίν της νέας γκάμας |
Σελίδα 13 | MAN TGM: διαθέσιμο και ως ηλεκτρικό |
Σελίδα 14 | MAN TGS: το γερμανικό πολυεργαλείο |
Σελίδα 15 | MAN TGX: το «Διεθνές Φορτηγό της Χρονιάς 2021» |
Σελίδα 16 | Mercedes-Benz Atego: το μικρό της Daimler Truck |
Σελίδα 17 | Mercedes-Benz Econic: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 18 | Mercedes-Benz Arocs: ο «σκληρός» της γκάμας |
Σελίδα 19 | Mercedes-Benz Actros: 25 χρόνια στην κορυφή |
Σελίδα 20 | Mercedes-Benz Unimog: o ζωντανός θρύλος |
Σελίδα 21 | Scania Σειρά Ρ: και σε 3 εξηλεκτρισμένες εκδόσεις |
Σελίδα 22 | Scania Σειρά G: με έως 500 ίππους |
Σελίδα 23 | Scania Σειρά R: ο πρωταθλητής στην οικονομία |
Σελίδα 24 | Scania Σειρά S: ο ηγέτης της αγοράς με 770 ίππους |
Σελίδα 25 | Volvo FL: το αστικό των Σουηδών |
Σελίδα 26 | Volvo FE: το μεγάλο μικρό της Volvo Trucks |
Σελίδα 27 | Volvo FM: με υπερπλήρη γκάμα |
Σελίδα 28 | Volvo FMX: 3ης γενιάς εργοταξιακό φορτηγό |
Σελίδα 29 | Volvo FH: σύντομα και ηλεκτρικό |
Σελίδα 30 | Premium & Budget Υπηρεσίες που γλιτώνουν λεφτά! |